Hvad har du med hjem fra ferier?
Hvad har du med hjem fra ferier?
Køleskabsmagneter, postkort, en halv tube solfaktor eller ... http://nyheder.tv2.dk/samfund/2019-07-2 ... -kufferten ?
0
Do as I say!
Re: Hvad har du med hjem fra ferier?
Tøj (købt på ferien), mad (købt på ferien), magneter og postkort, jeg aldrig fik postet.
Væggelus har jeg heldigvis aldrig prøvet. Min veninde fik engang sin lejlighed saneret, da overboen havde fået dem De skulle ind i alle lejligheder, der stødte op til hans.
Væggelus har jeg heldigvis aldrig prøvet. Min veninde fik engang sin lejlighed saneret, da overboen havde fået dem De skulle ind i alle lejligheder, der stødte op til hans.
0
Livslinjen: 70 201 201
- Ado
- Kort karma: 3607
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 57633
- Kontakt:
Lækre delikatesser fra supermarkederne. Italien og Frankrig har de bedste! Måske vin. Parfume. Piller. (Melatonin i håndkøb, ja tak). Honning. Det svinger lidt. Nogle gange meget, andre gange intet.
1
Jeg har oftest spiselige ting med hjem. Det kan være krydderier, chokolade, slik. Og så ville det undre alle, der er tæt på mig, hvis ikke jeg havde shower gels til et helt år med hjem
0
- Mani
- Kort karma: 1922
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 25241
Lokale delikatesser, køleskabsmagneter & evt lidt tøj/sko, hvis der er noget lokalt, der falder i min smag og som jeg kan passe.
For et par år siden havde min svoger væglus med hjem fra Sri Lanka. Selvom vi rejste sammen var vi heldige og slap med skrækken.
For et par år siden havde min svoger væglus med hjem fra Sri Lanka. Selvom vi rejste sammen var vi heldige og slap med skrækken.
Senest rettet af Mani 22. jul 2019, 12:44, rettet i alt 1 gang.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Altid en køleskabsmagnet! Og så ellers dullegrej, om det er cremer, masker, hårkur eller andre sjove ting, som jeg ikke har prøvet før eller ikke kan få i Dk (eller som bare er billigere end i Dk).
0
Køleskabsmagneter. Og tit dullegrej. Denne her gang har jeg også - ind til videre- købt en dug og to tørklæder.
0
Italien: 15 l olivenolie, balsamico, pletfjerner til tøj, pynt til børnefødselsdage, et par flasker avec, diverse pølser.
0
- Mani
- Kort karma: 1922
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 25241
Denne gang har jeg forresten også en hængekøje med hjem
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Denne gang har jeg købt en halskæde lavet af små konkylier. Da jeg var på Vestkysten, havde jeg en ring med rav med hjem.
0
Cbas skrev:Italien: 15 l olivenolie, balsamico, pletfjerner til tøj, pynt til børnefødselsdage, et par flasker avec, diverse pølser.
Lad mig gætte, I fløj ikke
0
Do as I say!
En flaske alkohol, gerne en lidt sjov lokal ting som så bliver slæbt med til en fest/vennemiddag.
Lidt skønhedsting, en lille børnebog eller et lille stykke legetøj.
Lidt skønhedsting, en lille børnebog eller et lille stykke legetøj.
0
Selvfundne konkylier og muslingeskaller har jeg ofte med, hvis jeg har været ved en strand.
0