Kruspersille skrev:…
Tilgengæld synes jeg Gøteborg-hotellerne var absurd dyre ift. resten af ruten. Vi boede her: https://www.liveandstay.se/ekmanska/en/ ... aparthotel og det var virkelig godt, fordi vi havde en hel lille lejlighed med et køleskab og køkken. Parkering var vist tilgengæld dyrt.
Af byer, jeg måske tænker d. 13-årige kunne være interesseret i er:
Båstad (ret posh - hyggeligt havneliv, der også er sådan lidt clubbing-agtigt).
Mölle/Kullen - I nærheden findes også Ladonia, Sveriges uafhængige stat, som kunstneren Lars Wilks står bag. Det skulle være et sjovt sted, men det er en hård tur ned! Jeg måtte opgive halvvejs, men jeg havde også dårlige sko på: somewhereelse.dk/sveriges-uafhaengige-micro-stat-ladonia/
I Varberg er der en fin fæstning med flere udstillinger og et flot kallbadhus, hvor man kan dyppe sig i havet og så i sauna. Man skal dog være opmærksom på, at mænd og damer er adskilt (og nogle bader nøgne).
Men altså, jeg synes de fleste af byerne, vi kom igennem var virkelig hyggelige og der er jo masser af strand. Men jeg elsker også Sverige og kunne nøjes med at holde ferie der
Vi kigger på hotels.com og alle de sider og på hotellernes egne. Jeg synes Malmø og Gøteborg her bedre priser end fx. Halmstad of andet vi har kigget på. Hvis der da ellers er noget ledigt.
Vi har sat det på pause. Vi har så meget andet om ørerne.

.png)