Sig du har børn uden at sige det
- LittleLemon
- Kort karma: 118
- Likede indlæg: 3295
Re: Sig du har børn uden at sige det
Der altid mangler glas i køkkenet, mens vindueskarme, sengeborde, hylder og gulve bugner med glas
9
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1742
- Likede indlæg: 30561
3 gange denne uge har jeg været trillet tårer og været tæt på at revne af stolthed, glæde og lykke.
Over et levende væsen jeg selv har skabt og formet
Over et levende væsen jeg selv har skabt og formet

5
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- LaMariposa
- Kort karma: 4218
- Likede indlæg: 52879
Da jeg pakkede min computer og noter ud på kontoret i dag, fandt jeg et skærebræt og en masse krummer cirka midt i bunken af papirerne. Wtf...
9
Be bravePower doesn't tickle.
Jeg kan åbenbart ikke deltage i fællesspisning (frokost med kolleger, brunch med venner, middagsselskaber, you name it) uden at sørge for, at alle har servietter til at tørre fingre i 

6
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

- LaMariposa
- Kort karma: 4218
- Likede indlæg: 52879
.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Be bravePower doesn't tickle.
LaMariposa skrev:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
LaMariposa skrev:Da jeg pakkede min computer og noter ud på kontoret i dag, fandt jeg et skærebræt og en masse krummer cirka midt i bunken af papirerne. Wtf...
Jeg fandt en - heldigvis ubrugt - vaskeklud i min arbejdstaske, da jeg kom på kontoret i dag

2
Livslinjen: 70 201 201
Indholdet af min taske:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.