Det er rigtig træls, men for sent at returenere jakken.
Findes der et eller andet sy trick der kan gøre den lavere , så den stopper lige inden hagen ?

Mivsen skrev:jeg har lige købt mig en ny jakke. Da jeg lige prøvede den lagde jeg ikke lige mærke til at når den er helt lynet så går kraven helt op over min mund ( håber det giver mening )![]()
Findes der et eller andet sy trick der kan gøre den lavere , så den stopper lige inden hagen ?![]()
Be braveLaMariposa skrev:Mivsen skrev:jeg har lige købt mig en ny jakke. Da jeg lige prøvede den lagde jeg ikke lige mærke til at når den er helt lynet så går kraven helt op over min mund ( håber det giver mening )![]()
Findes der et eller andet sy trick der kan gøre den lavere , så den stopper lige inden hagen ?![]()
Det tror jeg ikke. Tror det er bedre at lade den øverste del af lynlåsen være åben og så bruge et tørklæde. Hvis det er fordi, at indersiden af lynlåsen generer dig, så kan du måske sætte et lille stykke stof på indersiden.

Google kan kun finde opskrifter og ikke færdige roser. Nogen der ved om de kan findes eller bestilles hos en der laver dem ?