Småt men godt

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Kort karma: 266
Likede indlæg: 6960

Re: Småt men godt

Indlægaf 1234 » 3. jan 2024, 11:01

1234 skrev:Jeg overvejede egentlig at kalde tråden small living, men tænkt jeg ville forsøge at lave en dansk titel :D
Vi bor småt 3 mennesker på 64 kvm lige om lidt 4. Lige nu kører vi en meget traditionel indretning, men formentlig skal vi ændrer den lidt mere radikalt om 8-9 måneder eller begynde at se os om efter noget andet, hvis vi ikke allerede er blevet tilbudt en større andel i vores forening :kryds:

Jeg tænker ikke, at vi er de eneste, som bor småt på debatten. Så jeg oprettede egentlig denne tråd, som en fælles inspirationstråd hvor man kan dele ens egne smarte løsninger, smarte løsninger man har set andre steder eller bare efterspørge en god ide fra andre debattører.

Det er lidt sjovt at se, hvad man selv skrev for kun et lille år siden.
Den "radikale løsning" jeg tænker vi skulle i gang med, er bare blevet til en lille juniorseng til min store datter og tremmseng til baby :lol:
Ellers har vi intet lavet om i det sidste år. VI har dog aftalt, at vi begynder at lede efter et andet sted at bo i 2025, hvis ikke vi har fået en større andel til den tid. Jeg overvejer dog en grundig gennemgang af vores ting for at skabe lidt mere rum, men min kæreste synes det fungerer okay, som det er nu og gider ikke rigtig før vi skal flytte :fløjt: Nu må vi se, hvor vi ender henne.
Jeg drømmer dog virkelig om det børneværelse, som kan dedikeres til leg, men om et par måneder når der bliver udevejr og lyst igen, er vi alligevel ikke hjemme ret meget og så skal vi til oktober før det irriterer mig igen :D
0
godtnavn
Kort karma: 1133
Likede indlæg: 13595

Re: Småt men godt

Indlægaf godtnavn » 3. jan 2024, 11:26

Nu bor vi snart 5 på 85,5 m2. Jeg tænker egentlig det kommer til at fungerer fint de næste mange år, men bliver nok svært når de store bliver teenagere. Den primære grund til jeg gerne vil flytte lige nu er vores ulidelige nabo. Men større og ikke dyrere med have midt i byen bliver nok noget nær umuligt, og har ikke lyst til at afgive hverken byen eller haven, så vi bliver her nok livet ud :lol:
0

Tilbage til "Bolig"