Jeg skal have fundet en bedre hjemmearbejdsløsning end jeg har pt, hvor jeg ikke har en ekstern skærm. Det skal stå i stuen, og jeg gider ikke at se på en skærm ellers. Så jeg leder efter et pænt møbel, der har følgende funktioner:
Ordentlig størrelse skrivebordsplade - især i dybden.
Mulighed for at skjule en ekstern skærm fx bag skabslåge
Jeg har ikke lyst til at have følelsen af at sidde i et skab
Der må gerne være andre former for opbevaring
Ringer det mon en klokke hos nogen?
“Pænt” er selvfølgelig subjektivt, men byd ind!
Skrivebord - findes sådan et?
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1570
- Likede indlæg: 26886
Re: Skrivebord - findes sådan et?
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Madam Pomfrey skrev:er dette for meget skab??
https://www.ok-living.dk/Sekretaer-Berd ... 3YQAvD_BwE
Det er faktisk et meget godt bud, men er lidt i tvivl om der er plads til en skærm i højden. Synes ikke hullet ser så højt ud. Tak for bud - vil undersøge nærmere.
0
Én af mine venner, har hjemmearbejdsplads bag en rumdeler, hvor han så har sit 'kontor'. Han gider ikke at se på sin 'arbejdsplads', når han har fri - og det opnår han så på den måde.
Hans kæreste har sat potteplanter og andet, ind på hylderne i rumdeleren - så han sider og hygger sig inde bag sin rumdeler.
Det kræver dog nok en stue af en vis størrelse.
Hans kæreste har sat potteplanter og andet, ind på hylderne i rumdeleren - så han sider og hygger sig inde bag sin rumdeler.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
Det sted du søger, er det sted du søger fra
Det sted du søger, er det sted du søger fra
paint skrev:Én af mine venner, har hjemmearbejdsplads bag en rumdeler, hvor han så har sit 'kontor'. Han gider ikke at se på sin 'arbejdsplads', når han har fri - og det opnår han så på den måde.
Ja, den løsning ligger nok lidt uden for opdraget
0
I vores gamle hus var min arbejdsplads gemt inde i et Ikea Pax skab. Lidt ala dette. Det fungerede meget fint.
Men det er selvfølgelig ret meget at sidde inde i et skab som jeg nu læser du ikke vil.
Men det er selvfølgelig ret meget at sidde inde i et skab som jeg nu læser du ikke vil.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
- LaMariposa
- Kort karma: 3864
- Likede indlæg: 46203
pinkmoon skrev:I vores gamle hus var min arbejdsplads gemt inde i et Ikea Pax skab. Lidt ala dette. Det fungerede meget fint.
Det er godt nok en fin løsning. Det ville jeg gøre, hvis jeg havde pladsen til det.
0
Be brave
Never a dull moment...
Never a dull moment...