Hvad laver du lige nu?
Re: Hvad laver du lige nu?
Spiser jordbær og ser Formel 1 træning.
0
You can't spell awesome without me.
Prøver at kæmpe mig op af sofaen, så jeg kan komme forbi en veninde efter min nøgle, og bagefter i Føtex efter noget til aftensmad
0
Holder en pause med min syning. Er i gang med at sy en meget kompliceret skjortekjole og jeg har kune en begrænset mængde materiale. Det er nemlig gammelt sengelinned med håndbroderier, fra min egen familie.
Og det er et kæmpe matematisk puslespil at få mønster, broderier og det hele til at passe sammen - og samtidig se godt ud.
Men det er sjovt!
Og det er et kæmpe matematisk puslespil at få mønster, broderier og det hele til at passe sammen - og samtidig se godt ud.
Men det er sjovt!
8
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. 

- Guilded_Lily
- Kort karma: 1082
- Likede indlæg: 16005
Slapper af med Sommerdahl (faldt lige over den på engelsk tv - med engelske undertekster) efter at have brugt aftenen på at køre søn og kæreste til fest, støvsuge og gøre badeværelse rent og fået lakeret tånegle af min private negledame, aka datteren. Nu venter jeg bare på at skulle hente søn og kæreste engang om et par timer...
2
- Guilded_Lily
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1698
- Likede indlæg: 30149
Er passager prinsesse, sidste dag (i ferien
) med kæresten som privat chauffør. I morgen må jeg køre selv.
(Jeg elsker at køre bil, men herren foretrækker at være den der har rattet, så jeg har lært at hygge mig med at vlive fragtet rundt
)
) med kæresten som privat chauffør. I morgen må jeg køre selv. (Jeg elsker at køre bil, men herren foretrækker at være den der har rattet, så jeg har lært at hygge mig med at vlive fragtet rundt
)
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Har smidt mig på sofaen med en kat. Vi har været ovre og træne og pakket det sidste inden vi kører på ferie i morgen
så nu skal der bare slappes af resten af dagen.
så nu skal der bare slappes af resten af dagen.
1
Don’t drink the Kool-Aid! 

- DetSorteCirkus
- Kort karma: 2575
- Likede indlæg: 63101
Det er sidste dag af min orlov, så jeg er i gang med at pakke taske og ordne forskellige ting, der kan hjælpe til, at den kommende tids travlhed ikke bliver til stress. Jeg tager hul på en større food prep af ugens mad om lidt.
Jeg glæder mig til i morgen.
Jeg glæder mig til i morgen.
0
Syr!
Syer en skjortekjole og er nået til kraven - den sidste del. Efter det mangler der kun ærmernes sidste kant og så skal der syes knaphuller i hånden.
Udmærket måde at fortrænge sidste-feriedag-blues’en på.
Syer en skjortekjole og er nået til kraven - den sidste del. Efter det mangler der kun ærmernes sidste kant og så skal der syes knaphuller i hånden.
Udmærket måde at fortrænge sidste-feriedag-blues’en på.
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. 

- Guilded_Lily
Forsøger også at jage ferieblues ad h til med te, Sommerdahl og en neglefil.
0
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1698
- Likede indlæg: 30149
Piver over at det er sidste feriedag.
Jeg er ikke klar til arbejde, vækkeur kl. 5.15, og fuld skrald på.
Kunne godt bruge 3-4 uger mere
Jeg er ikke klar til arbejde, vækkeur kl. 5.15, og fuld skrald på.
Kunne godt bruge 3-4 uger mere
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- differentdaydifferentperson
- Kort karma: 102
- Likede indlæg: 1172
Spiser lidl sushi og drikker en harboe øl. Mens jeg ser tv avisen og googler om det er sundt at gå i sauna.
0
Ligger på en hotelseng i Prag og slapper af. Vi ankom i eftermiddags og har været på den hyggeligste gåtur samt fået lækker mad, drinks og øl (selvfølgelig
), så nu er jeg også pænt træt efter at have været oppe og afsted hjemmefra kl 4:30.
), så nu er jeg også pænt træt efter at have været oppe og afsted hjemmefra kl 4:30.
1
Don’t drink the Kool-Aid! 

- Guilded_Lily
Kæmper lidt med hovedpine og trætte øjne, men jeg skal hente sønnen fra arbejde kl. 23, så jeg kan ikke bare fise i seng.
0