Observationer/konstateringer fra dagligdagen
- Madam Pomfrey
- Kort karma: 1742
- Likede indlæg: 30561
Re: Observationer/konstateringer fra dagligdagen
2 genboer har lavet et lille have b-indkomst firma. De hygger sig, hører høj musik til arbejdet. Normalt er vi ude i rock og rammstein.
I dag klipper de hæk inde hos min nabo, og den enes mindre børn er med, sidder i bilen og hygger. Og der er Disney musik for fuld smadder.
Der er bare noget helt særligt over en skaldet mand med massere af "hårde" tatoveringer, og en generel "du fucker ikke med mig attitude" som står og klipper hæk til Let it go, og Stig Rossen, der synger sit hjerte ud som Tarzan.
I dag klipper de hæk inde hos min nabo, og den enes mindre børn er med, sidder i bilen og hygger. Og der er Disney musik for fuld smadder.
Der er bare noget helt særligt over en skaldet mand med massere af "hårde" tatoveringer, og en generel "du fucker ikke med mig attitude" som står og klipper hæk til Let it go, og Stig Rossen, der synger sit hjerte ud som Tarzan.
15
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
- Elverpigen
- Kort karma: 176
- Likede indlæg: 4214
Jeg synes godt nok, at jeg ser skræmmende ud på nogle fotos

0
Det er vildt nok at Amanda Heitmann i en alder af 28 starter sin politiske karriere med at fornægte miljøet.
Der er enten et stor leder af et racistisk og klimafornægtende parti i hende, eller også er hun straight up retarderet.
Der er enten et stor leder af et racistisk og klimafornægtende parti i hende, eller også er hun straight up retarderet.
0
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.
-
Boevsedragen
- Kort karma: 96
- Likede indlæg: 3039
Jeg har altid ønsket mig en levende sten, og efter 4 dage med migræne overvejer jeg at skrive til (fup)firmaet efter en pasningsvejledning, da jeg trænger til noget at grine af.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Aragorn skrev:Det er vildt nok at Amanda Heitmann i en alder af 28 starter sin politiske karriere med at fornægte miljøet.
Det startede hun allerede med under valgkampen, hvor hun mente, at nitratforurening kom fra himlen...
Og så var der også lige den episode, hvor hun tog til en mindehøjtidelighed for to trafikdræbte mænd og begyndte at føre valgkamp ved at dele shotrør og klistermærker ud.
Jeg hælder til retarderet.
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
Boevsedragen skrev:Jeg har altid ønsket mig en levende sten, og efter 4 dage med migræne overvejer jeg at skrive til (fup)firmaet efter en pasningsvejledning, da jeg trænger til noget at grine af.
0
Boevsedragen skrev:Jeg har altid ønsket mig en levende sten, og efter 4 dage med migræne overvejer jeg at skrive til (fup)firmaet efter en pasningsvejledning, da jeg trænger til noget at grine af.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
― Albert Einstein
― Albert Einstein
-
Boevsedragen
- Kort karma: 96
- Likede indlæg: 3039
Aragorn skrev:Boevsedragen skrev:Jeg har altid ønsket mig en levende sten, og efter 4 dage med migræne overvejer jeg at skrive til (fup)firmaet efter en pasningsvejledning, da jeg trænger til noget at grine af.
Because you play golf and are oh so gay

1
Boevsedragen skrev:Aragorn skrev:Boevsedragen skrev:Jeg har altid ønsket mig en levende sten, og efter 4 dage med migræne overvejer jeg at skrive til (fup)firmaet efter en pasningsvejledning, da jeg trænger til noget at grine af.
Because you play golf and are oh so gay
I suck-a de cøøk
0
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1088
- Likede indlæg: 16209
En PMS-ramt teenager, der modtager en fejlleveret pakke, er en seriøst dårlig kombination!
2
- Mani
- Kort karma: 2082
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 27075
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
- LaMariposa
- Kort karma: 4218
- Likede indlæg: 52879
Guilded_Lily skrev:En PMS-ramt teenager, der modtager en fejlleveret pakke, er en seriøst dårlig kombination!
Brace for impact... Eller flygt!
0
Be bravePower doesn't tickle.
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1088
- Likede indlæg: 16209
LaMariposa skrev:Guilded_Lily skrev:En PMS-ramt teenager, der modtager en fejlleveret pakke, er en seriøst dårlig kombination!
Brace for impact... Eller flygt!
Jeg flygtede. Ud i bilen. Der var temmelig stille på vejen til skole

1
- LadyFox
- Kort karma: 2561
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 50134
Gad vide hvornår Fie udgiver en bog om hvordan det er at kæmpe sig igennem livet med to venstre arme? 

5
Adios!