Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?
Re: Hvad kan du ikke rigtig tage seriøst?
Når nogen synes noget er "fucking fedt"
0
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Daine skrev:Falstria skrev:MaybeBaby skrev:Ordet "fjams" .
Især brugt om tilbehør til hotdogs, og er det ikke også "guf" på isvafler i jylland?
Jo. Tror det er i Thyborøn du kan få 'fjams å æ kugler'
Hende fra Bagedysten fortalte ihf om det og jeg mener hun var deroppefra.
Jeg ville simpelthen grine for meget til at kunne spise en is, hvis jeg så et sådan tilbud.
http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=fjams
Senest rettet af paint 13. nov 2016, 13:47, rettet i alt 2 gange.
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
Det sted du søger, er det sted du søger fra
Det sted du søger, er det sted du søger fra
- DetSorteCirkus
- Kort karma: 2548
- Likede indlæg: 61025
Modtagerrettede opdateringer på Facebook, som der stort set ingen sandsynlighed er for, at modtageren kommer til at læse.
Jeg ved godt, at det er et stlistisk greb, men det virker stadig patetisk på mig. Undtagelsen kan være, når modtageren er et bortgået menneske, som afsender faktisk har kendt personligt.
Jeg ved godt, at det er et stlistisk greb, men det virker stadig patetisk på mig. Undtagelsen kan være, når modtageren er et bortgået menneske, som afsender faktisk har kendt personligt.
Senest rettet af DetSorteCirkus 13. nov 2016, 08:38, rettet i alt 1 gang.
2
- Fru Sunshine
- Kort karma: 1738
- Geografisk sted: Vendsyssel
- Likede indlæg: 16695
DMA.
10
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
- Prosperity74
- Kort karma: 236
- Likede indlæg: 2581
Joe skrev:Alt den snak om jul. Der er jo herre ænge til.
Seks uger i går
0
Livslinjen: 70 201 201
- Aspargsen
- Permanent bortvist
- Kort karma: 53
- Likede indlæg: 1375
At Medina har fået en æres pris
4
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre
-
- Likede indlæg: 20787
Aspargsen skrev:At Medina har fået en æres pris
For hvad?
0
- Aspargsen
- Permanent bortvist
- Kort karma: 53
- Likede indlæg: 1375
eks-Maupassant skrev:Aspargsen skrev:At Medina har fået en æres pris
For hvad?
Det er der ikke rigtigt nogen der ved ...
7
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre
- DetSorteCirkus
- Kort karma: 2548
- Likede indlæg: 61025
At jeg skal sidde som nogens dansklærer ved skole/hjem-samtaler i morgen
Forhåbentlig kan andre tage mig seriøst i den rolle.
Forhåbentlig kan andre tage mig seriøst i den rolle.
5
- Advocatus-Diaboli
- Permanent bortvist
- Kort karma: 238
- Likede indlæg: 2220
"Visse moderatorer".
1
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
vibbsen skrev:Ado skrev:Folk, der ikke putter mandler i risalamanden, folk, der laver risalamande med brune ris og folk, der putter mandelessens i.
Ovennævnte hører efter min mening slet ikke til i denne her tråd.
De hører til i den tråd der hedder "Hvad gør andre mennesker som du mener det burde smides i fængsel for, hvorpå nøgle blev støbt ned i beton og sænket ned i hajfyldt farvand"
Undskyld. Det er jo bare fordi jeg ikke kan tåle mandler. Og min mand kan heller ikke
Men... mandelessens??? Findes det overhovedet mere??
1
- kidkomb
- Kort karma: 4455
- Geografisk sted: Ude med riven
- Likede indlæg: 47644
Annione skrev:vibbsen skrev:Ado skrev:Folk, der ikke putter mandler i risalamanden, folk, der laver risalamande med brune ris og folk, der putter mandelessens i.
De hører til i den tråd der hedder "Hvad gør andre mennesker som du mener det burde smides i fængsel for, hvorpå nøgle blev støbt ned i beton og sænket ned i hajfyldt farvand"
Undskyld. Det er jo bare fordi jeg ikke kan tåle mandler. Og min mand kan heller ikke
Ja. Men hvis man ikke gider at høre andres mening om hvad man putter i sin risalamande, så kan man bruge Amaretto istedet.
Det smager som mandelessens, men er en spiritus. En fornem en af slagsen, hvis man køber det rigtige mærke.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Annione skrev:vibbsen skrev:Ado skrev:Folk, der ikke putter mandler i risalamanden, folk, der laver risalamande med brune ris og folk, der putter mandelessens i.
Selvfølgelig findes mandelessens....Hvis man kigger på bagerste hylde i min mors (og mange andre husmødre over 70) så finder man adskillige flasker Sammen med rom-essensen Og mad sherryen
Nu er jeg ikke den store fan af ris ala mande...Som regel lader jeg skålen gå videre fordi jeg ikke er specielt meget til dessert. Stod det til mig...Så fik vi tiramisu istedet...Meget bedre spild af god Amaretto Desværre så står det IKKE til mig, og jeg tør ikke engang stille forslaget. Der ville blive et ramaskrig af den anden verden i familien....
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden
Citat Hella Joof
kidkomb skrev:Annione skrev:vibbsen skrev:Ado skrev:Folk, der ikke putter mandler i risalamanden, folk, der laver risalamande med brune ris og folk, der putter mandelessens i.
Ja. Men hvis man ikke gider at høre andres mening om hvad man putter i sin risalamande, så kan man bruge Amaretto istedet.
Det smager som mandelessens, men er en spiritus. En fornem en af slagsen, hvis man køber det rigtige mærke.
Min mor kommer portvin i sin risalamande...Fra min mand (som elsker risalamande) har jeg forstået at det smager mistænkeligt som gammel plaster Min mor er ligeglad. Hun påstår at hun altid har lavet den med portvin. Og at alle elsker den på den måde. Min far siger ingenting. Han har nok vænnet sig til smagen af gammel plaster.
9
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden
Citat Hella Joof