I weekenden skiftede jeg telefon, fra Samsung til Sony, og af en eller anden grund påstår facebook app'en på den nye (Sony) at jeg har 10 ulæste messenger beskeder, men når jeg åbner messenger (uanset om jeg gør det fra Facebook app eller direkte på messenger app) er der ingen ulæste beskeder.
Jeg HAR prøvet:
-at scrolle alle beskeder igennem, helt tilbage til allerførste besked, og bekræftet at der ikke gemmer sig nogen ulæste.
-at scrolle alle "arkiverede" beskeder og "Marketplace beskeder" igennem og bekræftet det samme
-at åbne og scrolle lidt rundt i de nyeste ca 20 beskeder (både arkiverede, Marketplace og almindelige)
-at markere de første godt 20 beskeder, trykke "vis som ulæst" og derefter "vis som læst" (igen, både arkiverede, Marketplace og almindelige)
-tjekket at der intet ligger i "anmodninger"
-slettet hvad der lå i "spam"
-clearet cache og app data (på både messenger og facebook app)
-slettet og geninstalleret (+ opdateret) begge apps
-slået notifikationer fra og til i begge apps
-logget ud og ind igen af begge apps
-genstartet telefonen flere gange
-logget på facebook via browser (fra en pc) og åbnet de første mange beskeder, selvom der heller ikke dér var indikeret noget ulæst.
(men da jeg deaktiverede facebook app og loggede på facebook via browser på mobilen, dukkede ikonet med 10 ulæste beskeder op igen.)
Hvad f*nden er det jeg overser?