Jeg har en trådløs printer som jeg ikke helt forstår.
Skal printeren koble sig på det wifi jeg selv har herhjemme, eller skal jeg koble mig på det wifi printeren opretter?
Der er sikkert en installations-cd med printeren, men jeg har ikke haft en computer med drev i mange år
Nogen der har en trådløs printer?
- Pjeps
- Kort karma: 805
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15958
Re: Nogen der har en trådløs printer?
Min printer er koblet til mit wifi og jeg husker det ret simpelt at koble den på wifi’en.
Når man skal printe skal man trykke på print, så finder den selv air-printeren
Når man skal printe skal man trykke på print, så finder den selv air-printeren
Senest rettet af Pjeps 22. apr 2024, 14:33, rettet i alt 1 gang.
0

Pjeps skrev:Min printer er koblet til mit wifi
Det må være mig der ikke fatter hvordan jeg kobler printeren på mit wifi
0
- Pjeps
- Kort karma: 805
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15958
Prøv at Google , hvordan installerer man “ din mærke printer” , så kommer der ofte gode beskrivelser eller videoer frem
1

Min virker kun hvis jeg logger på printerens wifi. Er ikke sikker på at det er sådan det burde fungere dog.
0
Æble skrev:Min virker kun hvis jeg logger på printerens wifi. Er ikke sikker på at det er sådan det burde fungere dog.
Sådan har jeg det også, jeg er simpelthen for uvidende til at koble printeren til mit wifi
0
Jeg vil tro du skal logge på printerens wifi, for at kunne konfigurere den til at bruge dit eget. Sådan er det i hvert fald på mange modeller.
Kommer den ikke med noget software eller vejledning til at finde det, som kan guide dig igennem processen? QR kode måske?
Ellers bør du kunne hente det på producentens hjemmeside, men det vil være den typiske fremgangsmåde.
Find printermodel, software/downloads - ellers smid navn/model, så skal jeg finde det for dig.
Kommer den ikke med noget software eller vejledning til at finde det, som kan guide dig igennem processen? QR kode måske?
Ellers bør du kunne hente det på producentens hjemmeside, men det vil være den typiske fremgangsmåde.
Find printermodel, software/downloads - ellers smid navn/model, så skal jeg finde det for dig.
0