Apple watch - tid til udskiftning?

Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1781
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 22130

Apple watch - tid til udskiftning?

Indlægaf 2SHY » 20. maj 2024, 13:43

Jeg oplever at mit Apple watch (serie 4 hvis jeg husker ret) er begyndt at falde lidt af på den ift at registrere f.eks. bevægelser i fitness appen og mindfulness samt vise temperatur. Både ur og iPhone kører med seneste opdatering og har været genstartet flere gange.

Er der noget jeg kan gøre for at fikse det? Eller er det ved at være tid til at skifte det ud?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
K.toldam
Kort karma: 20
Likede indlæg: 1981

Re: Apple watch - tid til udskiftning?

Indlægaf K.toldam » 27. maj 2024, 14:25

jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1781
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 22130

Indlægaf 2SHY » 27. maj 2024, 14:45

K.toldam skrev:jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.

Det hjælper mig ikke rigtig. Jeg er ikke interesseret i flere altivitetstrackere da jeg allerede har en jeg skal bruge i forbindelse med et forsøg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
K.toldam
Kort karma: 20
Likede indlæg: 1981

Indlægaf K.toldam » 27. maj 2024, 14:52

2SHY skrev:
K.toldam skrev:jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.

Det hjælper mig ikke rigtig. Jeg er ikke interesseret i flere altivitetstrackere da jeg allerede har en jeg skal bruge i forbindelse med et forsøg

Det kunne jo have sagt forstår gang istedet for
2SHY skrev:falde lidt af på den ift at registrere f.eks. bevægelser i fitness appen
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR

Tilbage til "Videnskab og teknologi"