Jeg oplever at mit Apple watch (serie 4 hvis jeg husker ret) er begyndt at falde lidt af på den ift at registrere f.eks. bevægelser i fitness appen og mindfulness samt vise temperatur. Både ur og iPhone kører med seneste opdatering og har været genstartet flere gange.
Er der noget jeg kan gøre for at fikse det? Eller er det ved at være tid til at skifte det ud?
Apple watch - tid til udskiftning?
- 2SHY
- Kort karma: 1781
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 22130
Apple watch - tid til udskiftning?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
Re: Apple watch - tid til udskiftning?
jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
- 2SHY
- Kort karma: 1781
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 22130
K.toldam skrev:jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.
Det hjælper mig ikke rigtig. Jeg er ikke interesseret i flere altivitetstrackere da jeg allerede har en jeg skal bruge i forbindelse med et forsøg
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
2SHY skrev:K.toldam skrev:jeg har netop købt et Apple Watch, skulle helt klart have købt det nyeste Fitbit Charge, bedre og mere fitness information og det kan holde batteri omkring 5 dage.
Det hjælper mig ikke rigtig. Jeg er ikke interesseret i flere altivitetstrackere da jeg allerede har en jeg skal bruge i forbindelse med et forsøg
Det kunne jo have sagt forstår gang istedet for
2SHY skrev:falde lidt af på den ift at registrere f.eks. bevægelser i fitness appen
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR