Jeg har fejret mit nye job med at shoppe et par øreringe fra Mads z.

Jeg har haft et godt øje til dem noget tid, men været for nærig til at betale prisen… Men nu skulle jeg jo fejre noget, såååhr nu har jeg gjort det.
Beskrivelse:
“Disse Icicle-øreringe er et smukt eksempel på, hvordan naturens ro kan omsættes til et elegant smykke. Designer Mads Ziegler har fundet inspiration i istappens smeltende bevægelse og skabt en strømlinet form, der forener nordisk harmoni med detaljeorienteret dansk håndværk.
Øreringene er fremstillet i 14 karat SMO-guld og prydet med graduerede, brillantslebne diamanter på i alt 0.39 ct. W.SI. Diamanterne fungerer som glitrende, naturlige elementer, der understreger smykkets eksklusive, men underspillede, karakter. Den integrerede hængsel giver en ubrudt linjeføring og en let bøjlepasform, som sikrer en behagelig bærekomfort.
Icicle-øreringene er skabt som en raffineret hverdagsdiamant, der tilføjer et elegant lag af eksklusivitet til den moderne kvindes æstetik. De er et udtryk for kompromisløs kvalitet og et fokus på materialer, som er kendetegnende for Gold Label-kollektionen.”

Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.