Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1257
Likede indlæg: 13043

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 21. aug 2026, 05:58

Jeg har købt en ny rygsæk, da jeg skal bære arbejdscomputer mm. meget mere end tidligere. Jeg fandt den til en overraskende lav pris, så håber bare ikke den er fake! Jeg ved ikke, om jeg har gjort et seriøst kup eller er blevet fuppet. :lol: … Glæder mig til at modtage den.
Købt secondhand via vestiaire collective.
IMG_5089.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.

Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1257
Likede indlæg: 13043

Indlægaf achillaxedprune » 29. aug 2026, 16:45

achillaxedprune skrev:Jeg har købt en ny rygsæk, da jeg skal bære arbejdscomputer mm. meget mere end tidligere. Jeg fandt den til en overraskende lav pris, så håber bare ikke den er fake! Jeg ved ikke, om jeg har gjort et seriøst kup eller er blevet fuppet. :lol: … Glæder mig til at modtage den.
Købt secondhand via vestiaire collective.

Yes, jeg gjorde et kæmpe kup! Den er virkelig lækker! :love2: Den er jeg meget, meget glad for!

Derudover var jeg i dag forbi min favoritbutik, en luksusgenbrugs i Roskilde, hvor jeg fandt 2 lækre sager. En silkeskjorte fra Munthe i det fineste print og en cashmere trøje med små glimmersten på.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.

Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Brugeravatar
Nesnay
Kort karma: 934
Likede indlæg: 25384

Indlægaf Nesnay » 2. sep 2026, 15:05

Ifølge målene skulle de passe mine lægge, så jeg krydser fingre.
6

Tilbage til "Mode"