Det har været en rigtig hyggelig tur med kolleger og 9. årgang. Jeg skal så meget til København igen i nærmeste fremtid. Lejrskolen bød på museumsbesøg, havnerundfart, besøg på Christiansborg, strøgtur og en aften i Tivoli. Samt en masse skridt i benene.Jeg har trænet med PT'eren i dag; lavede flere PRs og under en snak om indvejning, kropsmåling osv., nævnte PT'eren, at han kunne se tydelig forskel på min krops udseende fra begyndelsen af vores samarbejde og til nu. Jeg begynder selv at kunne se ændringerne, hvilket er rart og motiverende. Der sker ikke ændringer i kropsvægten, men indvejningerne viser, at jeg taber fedt og øger muskelmasse, og så bliver jeg generelt stærkere i mange øvelser.
Aftenen skal bruges på at lave madplan til de næste dage samt afslapning på sofaen

- PT'eren morede sig med at få ChatGPT til at udregne dette. Derudover lykkedes det mig, efter nogle ugers pause pga. ømhed i låret, igen at lave BSS.
Dog går det rigtig godt. Jeg træner fortsat med min PT'er, og jeg er vild med træningen med ham
Siden sidst er der sket en masse træningsmæssigt. Selv kan jeg ikke se de ændringer, der er sket med kroppen, men PT'eren nævner ofte, at han kan se det på kroppen. For nylig besøgte jeg en veninde, og hun nævnte også, at hun kunne se, at træningen gav resultater.