Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:27

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s


Du har fuldstændigt ret i det markerede. Og som jeg også sagde: Jep - jeg ved, det er dumt. Men sådan er det med barnligheds-retfærdigheds-djævlen. Det er sgu ikke altid, jeg kan tøjle den. Og dét står jeg gerne ved. :devil:

Bar-eksemplet: :lol:
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8155

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:29

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s


Men hvornår en afvisning ligger naturligt på ens banehalvdel, og hvornår det er tydeligt, at det bare handler om at få det sidste ord, er jo nok meget afhængigt af øjnene, der ser. :gruble:

... Altså bortset fra når det er Ninja: Så ER det altid for at få det sidste ord. :-D
1
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 2. jan 2016, 23:30

Fillie skrev:
ManicNinja skrev:
Fillie skrev:Stående ovationer! :klap: :lol:


Thank you, thank you - I'll be here all week! :cool2: :afro:

(Hvorfor har vi egentlig ingen kæk smiley, der ryger? Og hvorfor har jeg ikke tænkt på det før nu - er åbenbart kæk for sjældent).


Jeg fandt denne her, da jeg forleden atter dyrkede min lidt bizarre hobby, hvor jeg læser om folks oplevelser med at indtage psykedeliske stoffer ("triprapporter" for de indviede). :stoned: Den ser ret kæk ud og ryger da også - men det er nok fjolletobak. :-D


Årh, den skal vi have!
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34816

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:31

avdotja skrev:
ManicNinja skrev:Hvis ikke han er typen, der ligefrem blokerer èn, så kunne jeg sagtens være barnlig nok til at skrive: "Man kan ikke afbryde noget, der allerede er afbrudt".

Jep, så voksen er jeg så. :ninja: :genert:

Dumt - du ender bare som et indlæg i en datingtråd på nettet hvor folk morer sig over dem der ikke kan håndtere en afvisning og derfor insisterer på at få det sidste ord med en plat "som om jeg gad dig"-bemærkning. :D

Synes faktisk at han håndterer det fint (og meget bedre end jeg ville have forventet ud fra hans oprindelige tekster!); hvis han ikke har været sikker på at hvordan Dirtylittledevils besked skulle forstås, får han lukket den pænt ned uden hverken at strudse eller være grov over for nogen. Selv hvis han forstod den manglende interesse allerede ved første svar, er det da en meget uskyldig "redden ansigt" hvor han holder den på egen banehalvdel.

Men kan sagtens forstå frustrationen; det må svare til når man, af ren og skær medlidenhed, smiler venligt og siger pænt hej til ham den grimme ved siden af en i baren, hvorefter han svarer tilbage med et "jeg har altså en kæreste" :s


Jeg lod ham også bare "få den", det går der jo ingen skår af mig for. Nu ved tilbageblik tror jeg også at dét der irriterede mig mest, var at jeg fik fornemmelsen af at han talte ned til mig, når han prøvede at forklare mig hvorfor han ikke ville være nr 2 på sådan en "det kan du vel nok forstå ven"-agtig måde. Men hans formuleringsevner taget i betragtning er det slet ikke sikkert han har ment det som jeg tror :)
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:31

Tydeligt, at Fillie ER en ugle. Meget, meget skarpt set. Føler mig bogstaveligt talt gennemskuet! *Gulp*

Overvejede også at skrive: "Hvorfor pege på det åbenlyse? :gruble: "

:-D
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8155

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:41

ManicNinja skrev:Tydeligt, at Fillie ER en ugle. Meget, meget skarpt set. Føler mig bogstaveligt talt gennemskuet! *Gulp*

Overvejede også at skrive: "Hvorfor pege på det åbenlyse? :gruble: "

:-D


"Uh uh, I see through you hu." :lol:

Da jeg var aktiv på Dating, før jeg mødte min mand, kunne jeg heller ikke dy mig for at tage det sidste ord, hvis jeg havde lyst. I det hele taget er jeg i færd med at udvikle mig til ikke altid at skulle være "den store" uanset, hvor åndssvagt andre opfører sig over for mig.

Ind imellem er det sundt for ens selvværd ikke altid at være Jesus. :lun:
3
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 23:44

Endnu en signaturmulighed: "Er nu kun Jesus på torsdage - i ulige uger".
5
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34816

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. jan 2016, 23:44

Jeg vil godt indrømme at jeg skrev til en af de latterlige 55-årige tumpodumpomænd med forsidebeskederne, bare for at fortælle ham, at grunden til at jeg ikke gad ham, ikke var fordi jeg selv mente jeg var for lækker til alt og alle, men mere fordi han lød som en nedern person. Bagefter blev jeg flov og havde ikke lyst til at læse hans svar.
11
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8155

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fillie » 2. jan 2016, 23:50

Dirtylittledevil skrev:Jeg vil godt indrømme at jeg skrev til en af de latterlige 55-årige tumpodumpomænd med forsidebeskederne, bare for at fortælle ham, at grunden til at jeg ikke gad ham, ikke var fordi jeg selv mente jeg var for lækker til alt og alle, men mere fordi han lød som en nedern person. Bagefter blev jeg flov og havde ikke lyst til at læse hans svar.


Jeg synes ikke, du har noget at være flov over: Når det gælder bitre misogynister, har de kun godt af blive ramt af hadboomerangen engang imellem.
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Puffi
Indlæg: 1085
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:06
Kort karma: 311
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2284

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Puffi » 3. jan 2016, 04:11

Jeg er altså kun 33 :( Tak google-cookies-sporing! :sur:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4138
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3735

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. jan 2016, 05:24

De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.

I det hele taget har jeg pludselig opdaget at det er super at date asiater. I Vesten er det altid: dominer mig!, riv mig i håret, tell me I’m a dirty worthless whore, slap me, wha wha wha. Herovre vil de bare behandles med respekt så er de glade.
2
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34816

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. jan 2016, 07:35

Vlad Kalashnikov skrev:De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.
.


Bare henvis hende til Endate så, der er pludselig kommet en del mænd med brugernavne inspireret af ordene "Grey" og "Shades" :slem:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2408
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4571

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Elvispop » 3. jan 2016, 08:22

Puffi skrev:Jeg er altså kun 33 :( Tak google-cookies-sporing! :sur:

Det er da fordi 50+ mænd, eeelsker unge damer :love: :lol:
0
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf HappyPaww » 3. jan 2016, 08:48

Vlad Kalashnikov skrev:De absolut værste man kan møde på en datingprofil er når hun vil have en ligesom Christian fra 50 Shades of Gray, eller quoter fra bogen. Det har overtaget Marilyns: "If you can't handle me at my worst you don't deserve me at my best" som the worst ewar. Instant pass.

I det hele taget har jeg pludselig opdaget at det er super at date asiater. I Vesten er det altid: dominer mig!, riv mig i håret, tell me I’m a dirty worthless whore, slap me, wha wha wha. Herovre vil de bare behandles med respekt så er de glade.

Om jeg forstår fascinationen af "Christian Gray"...? En egocentreret, borderline psykopatisk idiot med moderkomplekser, som ikke tør binde sig :stoned: Jeg grinede filmen igennem fordi han simpelthen var så ekstremt utiltrækkende, hvis man da så bort fra det nydelige ydre.

Hvornår er manglende selvtillid og underdanighed blevet et karaktertræk man vil fremhæve i sin dating profil?
10
Guldfisk
Indlæg: 537
Tilmeldt: 18. aug 2015, 18:40
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Guldfisk » 3. jan 2016, 10:16

Jeg kom måske en lille smule til at fortælle en mand, at han virkede selvhøjtidelig og kedelig, da han sendte mig en længere smøre om ham som "herre" i en sexfantasi.

Et af mine nytårsforsæt er at blive et bedre menneske, så næste gang ignorerer jeg bare den slags.

Jeg har også gang i en længere samtale med en fyr, fordi jeg afviste ham med et kækt "jeg tænder ikke på typen med en lang profiltekst". Men den var altså virkeligt lang. Og kedelig. Og fyldt med lommefilosofi.
Så nu spilder vi hinandens tid. Han anklager mig for at være tomhjernet, og jeg laver sjov med, at jeg kun gider fyre, der bare skriver "Pik?"

Igen: jeg skal bare lade være med at svare, når jeg ikke er interesseret.
Og før nogen fortæller mig, at jeg er et skarn. Jeg har virkeligt dårlige erfaringer med høflige afvisninger. Så det bruger jeg ikke længere.
9

Tilbage til "Forhold og sex"