52% Efter den beregning med 8% firma pension
Er mindre i virkeligheden da jeg selv indbetaler 6% til pension oven i.
Hvor mange procent af din løn får du udbetalt?
Re: Hvor mange procent af din løn får du udbetalt?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
fisken80 skrev:52%, men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvorfor jeg skal regne pensionsindbetalingen med. Den står særskilt på min lønseddel og jeg medregner den aldrig når jeg nævner, hvad jeg tjener om måneden.
Uden den medregnet er det 60%.
Fordi din pension er en del af din bruttoløn. Det eneste sammenlignelige er da at medregne hele lønpakken. Ellers bliver lønsammenligninger da først æbler og pærer.
5
49% - her har jeg taget med at jeg fik 35.000 tilbage i skat, så det har jeg lagt oveni.
Jeg betaler selv 10% i pension oveni.
Jeg har ikke regnet kørselspenge med i.
Jeg betaler selv 10% i pension oveni.
Jeg har ikke regnet kørselspenge med i.
0
Lys skrev:fisken80 skrev:52%, men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvorfor jeg skal regne pensionsindbetalingen med. Den står særskilt på min lønseddel og jeg medregner den aldrig når jeg nævner, hvad jeg tjener om måneden.
Fordi din pension er en del af din bruttoløn. Det eneste sammenlignelige er da at medregne hele lønpakken. Ellers bliver lønsammenligninger da først æbler og pærer.
I den her sammenligning bliver det bare hurtigt noget rod. Lad os sige jeg steg 2% i pension med en overenskomst. Det ville betyde, at den procent af min løn jeg får udbetalt falder, men min udbetalte løn ville ikke falde.
Det synes jeg bliver noget misvisende.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
- Vlad Kalashnikov
- Kort karma: 112
- Likede indlæg: 3835
100%
Jeg er som Glistrup: 0% skat.
Jeg er som Glistrup: 0% skat.
1
Grab them by the pussy
fisken80 skrev:Lys skrev:fisken80 skrev:52%, men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvorfor jeg skal regne pensionsindbetalingen med. Den står særskilt på min lønseddel og jeg medregner den aldrig når jeg nævner, hvad jeg tjener om måneden.
I den her sammenligning bliver det bare hurtigt noget rod. Lad os sige jeg steg 2% i pension med en overenskomst. Det ville betyde, at den procent af min løn jeg får udbetalt falder, men min udbetalte løn ville ikke falde.
Jo, men i forvejen er lige præcis den her snak jo afhængig af forskellige former for fradrag mv. Vores pensionsbidrag udgør sandsynligvis også meget forskellige %’er.
0
43%.
0
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.
- Daine
- Kort karma: 3214
- Geografisk sted: Midtjylland
- Likede indlæg: 37029
På en ‘normalmåned’ med 4 uger/148 timer er det ca 60%. Om det så ændrer sig på en 5 ugers lønperiode ved jeg ikke, der varierer mine timer.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
52% af min bruttoløn (17% pension)
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
54%
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
fisken80 skrev:Lys skrev:fisken80 skrev:52%, men jeg er ikke helt sikker på jeg forstår, hvorfor jeg skal regne pensionsindbetalingen med. Den står særskilt på min lønseddel og jeg medregner den aldrig når jeg nævner, hvad jeg tjener om måneden.
Det er at på alle måder ubrugeligt tal..
0
Lige knap 53%.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one
x
nine lives to itself
but you only got one
x