Hvad har du sidst købt?
Re: Hvad har du sidst købt?
Denne taske fra Markberg-lagersalg. Sat ned til 500 kr. kan se, at den står til 1.699 kr. på hjemmesiden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Hov, købte også en taske.
Jeg har egentlig en hverdagstaske fra Decadent og en pænere Mulberry Messenger Bag. Men vi skal på en længere rejse til sommer, hvor ingen af de to er egnede. Så jeg har købt en bumbag, hvor vores pas kan ligge sikkert, og jeg kan have den med overalt, og så er der mange lommer til bilnøgle fra udlejningsbiler og andre småting, men lige har brug for at have ved hånden.
Jeg har egentlig en hverdagstaske fra Decadent og en pænere Mulberry Messenger Bag. Men vi skal på en længere rejse til sommer, hvor ingen af de to er egnede. Så jeg har købt en bumbag, hvor vores pas kan ligge sikkert, og jeg kan have den med overalt, og så er der mange lommer til bilnøgle fra udlejningsbiler og andre småting, men lige har brug for at have ved hånden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
Kanga skrev:Hov, købte også en taske.
Den ligner min, som jeg er ret glad for
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
- Dansemesteren
- Kort karma: 101
- Likede indlæg: 3652
To skjorter og et par sko.
8
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
- FrøkenM
- Kort karma: 1270
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 10292
Kjole fra Neo Noir købt hos Salling. Kæmpe fan af den og nu skal den bo her i tre farver
Sko fra Woden
Sidst men ikke mindst har jeg forudbestilt denne smukke, smukke kjole fra STORIES FROM THE ATELIER x Copenhagen Shoes
At der lige er kommet en juni-havefest i kalenderen gør det endnu bedre
Sko fra Woden
Sidst men ikke mindst har jeg forudbestilt denne smukke, smukke kjole fra STORIES FROM THE ATELIER x Copenhagen Shoes
At der lige er kommet en juni-havefest i kalenderen gør det endnu bedre
5
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless!
- achillaxedprune
- Kort karma: 1214
- Likede indlæg: 12277
Jeg har købt et par nye lækre relaxi-pants fra Basic Apparel.
Og så fandt jeg et forårssæt fra Mos Mosh på Trendsales. Det er som nyt, og jeg fik til under 20% af nyprisen.
Og så fandt jeg et forårssæt fra Mos Mosh på Trendsales. Det er som nyt, og jeg fik til under 20% af nyprisen.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
- achillaxedprune
- Kort karma: 1214
- Likede indlæg: 12277
Og denne skønne silkekjole, som jeg egentlig ikke har brug for, men som jeg synes, er helt utrolig smuk. Fra Dea Kudibal.
9
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Denne røg med i kurven, da jeg skulle bestille sko til vores datter.
Mangler den egentlig ikke, men ville gerne have den i en anden farve.
Mangler den egentlig ikke, men ville gerne have den i en anden farve.
0
Lidt blandet udsalg & lagersalg
Og forårs tøj
Og forårs tøj
3
Tryk på *
-
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2316
Blazer fra Yas til 239 kr.
4
Til 60 kr. i genbrug.
Overvejer at have den på til min kusines bryllup i august.
Overvejer at have den på til min kusines bryllup i august.
5
Sort underkjole fra Pieces. Jeg har to lidt gennemsigtige kjoler, jeg skal have på til de kommende konfirmationer. Så det måtte en mørk underkjole til.
0
Basis navy blazer fra Mos Mosh.
2
Mens vi venter på den der Noella cardigan kommer på tilbud...
Den ser ret stor ud så har bestilt den sidste der var i XS/S. Håber det går.
Den ser ret stor ud så har bestilt den sidste der var i XS/S. Håber det går.
4
- Nevertheless she persisted -
- Dansemesteren
- Kort karma: 101
- Likede indlæg: 3652
En kjole som jeg vil tage på til et bryllup, jeg skal til i slutningen af maj, hvis den er pæn på.
6
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.