Det gode liv MED børn :D inspireret, selvfølgelig!
Re: Det gode liv MED børn :D inspireret, selvfølgelig!
Det er vildt, hvor let et barns smil kan rede din dag. Deres glæde er smitsom, og deres grin kan lyse op i et helt rum.
Børn kan komme med de mest bizarre, morsomme og meget ærlige udtalelser, som kan få en til at smile og nyde livet.
Jeg siger ikke at andre ikke kan finde lykken uden børn, men for mig er der en sammenhæng.
Børn kan komme med de mest bizarre, morsomme og meget ærlige udtalelser, som kan få en til at smile og nyde livet.
Jeg siger ikke at andre ikke kan finde lykken uden børn, men for mig er der en sammenhæng.
3
Lillesøster har fundet et af storebrors sæt nattøj og selv taget det på og jeg har aldrig set noget mere nuttet. Hun er så stolt
10
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
- Onkel Reje
- Mi55y
- Kort karma: 1088
- Geografisk sted: Århus med bolleÅ
- Likede indlæg: 18864
Vi har lige siddet alle 4 omkring bordet og lavet perler. Perfekt blæsevejrsaktivitet!
5
S - 09.10.18
K - 05.03.21
K - 05.03.21
- Mi55y
Når storesøster giver lillebror en godnatkrammer og fortæller ham, at hun elsker ham helt ud til det ydre rum.
Og bagefter fortæller lillebror, at hans yndlingsfarve er rød og gul, fordi det er storesøsters yndlingsfarve - hvorefter han aer hende.
De er ikke altid de bedste venner, så det gik lige i hjertet og jeg fik våde øjne.
Og bagefter fortæller lillebror, at hans yndlingsfarve er rød og gul, fordi det er storesøsters yndlingsfarve - hvorefter han aer hende.
De er ikke altid de bedste venner, så det gik lige i hjertet og jeg fik våde øjne.
9
S - 09.10.18
K - 05.03.21
K - 05.03.21
- Little_Woman
- Kort karma: 944
- Likede indlæg: 11436
Jeg åbner vinduet når jeg vågner, altid lidt før Otto. Så lytter jeg til fuglene, som fx i dag talte due, solsort, spætte, fasan og måge og diverse småfugle. Når jeg så vækker ham ligger vi sammen under den varme dyne, snakker lidt og lytter til fuglene sammen, mens vi vågner.
Jeg ELSKER at dele den slags med ham og at han sætter lige så stor pris på det som mig
Jeg ELSKER at dele den slags med ham og at han sætter lige så stor pris på det som mig
15
Nu med fugl
Otto, 16.11.18
- LadyFox
- Kort karma: 2471
- Geografisk sted: Kbh
- Likede indlæg: 47192
F på 2½ sagde for først gang at hun elsker mig. Og hun sagde det mange gange mens hun aede mig i håret og lagde sin kind mod min.
Jeg var jo lige ved at tude, altså
Jeg var jo lige ved at tude, altså
27
...
- LaMariposa
- Kort karma: 3864
- Likede indlæg: 46202
Vi har besøg af vores søde feriehund, og vores datter elsker den hund. Det er simpelthen noget af det sødeste at se de to sammen.
2
Be brave
Never a dull moment...
Never a dull moment...
- Danseprinsesse
- Kort karma: 656
- Likede indlæg: 11386
Den måde min søn griner på, når han ser Garfield.
Det er den bedste lyd i verden
Det er den bedste lyd i verden
3
- Mi55y
Sofie kiggede gennem sit teleskop udi haven, og lillebror blev ved at hoppe ind foran. Og de grinede og grinede begge to helt nede fra maven
4
S - 09.10.18
K - 05.03.21
K - 05.03.21
- LittleLemon
- Kort karma: 49
- Likede indlæg: 1692
Mine to halvstore børn har været på æggejagt her til morgen og selvom den ældste nu er 13 synes han stadig det er sjovt og hyggeligt….og han var endda udfordret på at finde dem alle.
Det er så hyggeligt at der stadig er traditioner der kan begejstre selvom de bliver store.
Det er så hyggeligt at der stadig er traditioner der kan begejstre selvom de bliver store.
3
Påskeferien er slut, og den sluttede af med at vores lille fyr blev hentet hos sin mormor i formiddags. Første pasning, der ikke var i eget hjem + overnatning. Han blev både puttet tidligere og sov længere end normalt (18:50 - 07:30 ) og har bare opført sig eksemplarisk. Og samtidigt været afbalanceret og skøn efterfølgende - jeg har ellers været bekymret for, om han skulle “læsse af” herhjemme. Jeg glæder mig til vores næste ferie, som helt sikkert skal indeholde ligeså meget tøffetid. Det har været godt for os alle - jeg kunne godt tage et par dage mere
1
Når man tager sit barn op fra lur og de stadig er søvnige og putteagtige og man sidder der med sådan en lille søvnig klump der er varm og dampet i sove-krøllet hår
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
- Onkel Reje
Min lillebitte dreng (knapt 8 måneder), der ikke havde sovet siden 14:40, faldt I søvn kl. 19 med hovedet på min skulder og til lyden af Stille hjerte, sol går ned.
3
Livslinjen: 70 201 201
De er så åndssvagt søde! Det er næsten ikke til at holde ud. Og de leger megagodt sammen i øjeblikket. Sikke en dejlig påskeferie!
1
Min dreng fik lov at få én vingummi som han sad med længe i sine små buttede hænder. Vendte og drejede den. Smagte forsigtigt på den med spidsen af tungen og udbrød mmmmm! efterfulgt af wauw! og holdt den frem med sådan et “I bliver NØD til at se den her, det er for vildt” udtryk.
Der findes ikke noget bedre end at opleve ting for første gang igen gennem sine børn.
Der findes ikke noget bedre end at opleve ting for første gang igen gennem sine børn.
9