Ballademager skrev:Jydepigen skrev:Jeg elsker at gå i træningstights når jeg har fri, men det er af den tykke slags, der ikke er gennemsigtige. Leggins hører kun til under en lang kjole/trøje, da de næsten altid er gennemsigtige - i hvert fald efter min mening.
Men uanset, om de er gennemsigtige eller ej, så kan man da stadig se trussekanten, hvis man ikke går i g-streng? Og går man i g-streng, så synes jeg, at formen på ballerne er meget eksponeret?

Ja det kan man

Mht. om man kan se min trussekant, så holdt jeg for mange år siden op med at bekymre mig om det. Altså ja, jeg har trusser på og? Det vigtigste er at jeg føler mig tilpas, så må folk lade være med at kikke på min røv, hvis de ikke vil se en trussekant.
Jeg er måske bare ikke så selvbevidst forstået på den måde, at hvis folk vil kikke og rulle øjne og tænke jeg er klam eller mærkelig, at jeg har stramme træningsbukser på, så må de jo gøre det. Jeg tager det på, som jeg kan lide at træne i og hvis andres øjne ikke kan tåle synet, så... Tough titty said the kitty

Jeg gider simpelthen ikke at tage så meget hensyn, at jeg skal skifte bukser fra træningsbukser til almindelige bukser for at gå 5 minutter i offentligheden. Så vil jeg faktisk hellere have at folk ruller øjne af mit udseende end gemme mig væk fordi nogle måske finder, at jeg udstiller min røv for meget.