Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med?

(primært inderlår, - måske yderlår også for fortsat harmoni, i mit tilfælde)
Purple skrev:Jeg har forleden dag smidt et spørgsmål herinde vedr. fedtsugning, - men er bekendt med, at der er kommet noget for nogle år siden, - hvor man fryser fedtet i stedet for, - og det derfor ikke er kirurgisk.
Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med?![]()
Fræksak skrev:Purple skrev:Jeg har forleden dag smidt et spørgsmål herinde vedr. fedtsugning, - men er bekendt med, at der er kommet noget for nogle år siden, - hvor man fryser fedtet i stedet for, - og det derfor ikke er kirurgisk.
Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med?![]()
Jeg har ikke prøvet det, men Petra Nagel prøvede det i ét af afsnittene af "Petra elsker sig selv" (ligger på dr.dk). Umiddelbart virkede det altså ikke som om hun fik det store ud af det, synes jeg. Jeg mener også, at de sagde, at de mindsker "dellen" med ca. 20 %. Det lyder ikke af så meget, synes jeg ...?
Purple skrev:Lader til det ikke er noget der er "noget værd" - har nemlig heller ikke kunnet finde ret mange personlige beretninger, som ikke var sponsorerede beskrivelser, - og dem tager jeg ikke for noget som helst![]()
Må få smidt de kg jeg skal - og se om fedtsugning er noget der skal på tage engang næste år. Orker ikke at mine lår klasker så meget sammen mere.. føler næsten ikke jeg kan gå ordentligt når jeg er i bare ben, og jeg sveder lidt - eller har fugtige lår i forbindelse med badeture på stranden osv.
Det gør ondt, og det hæmmer mine bevægelser, - og jeg har været irriteret over det nærmest hele mit liv.
Jeg er 164 høj og vejer 66 kg, - så jeg har lidt at give af, - og det er jeg gået i krig med nu. Skal jeg have en fedtsugning, så skal det dæleme være på et ordentligt grundlag, og ikke en "slankekur"
Nkokdm skrev:Jeg har prøvet fedtfrysning på maven. Der er nu gået knap 5 uger, og der er ikke sket en disse. Penge ud ad vinduet.