Mi55y skrev:Sofie 3 år kommer ud fra sit værelse, som er mørkt:
- Mor, hvem er det, der er inde på mit værelse?
- Der er da ikke nogen.
- Jo, han ser sådan her ud *laver skrå øjne og går ind i stuen og leger*
Ejjjj, kan ikke med sådan noget!
Mi55y skrev:Sofie 3 år kommer ud fra sit værelse, som er mørkt:
- Mor, hvem er det, der er inde på mit værelse?
- Der er da ikke nogen.
- Jo, han ser sådan her ud *laver skrå øjne og går ind i stuen og leger*
Ado skrev:Min kusine købte vores bedsteforældres hus. De var døde for mange år siden, og huset havde været ejet af andre nogle år, før hun købte det.
En aften hvor hende og sønnen skal op ovenpå, stopper han på trappen. Min kusine siger: "Kom nu, skat. Vi skal videre". Og drengen vender sig om og siger: "Jamen mor, det kan jeg jo ikke. Damen står i vejen".
Myresluger skrev:Da mine tvillinger var ca 3 år sov de begge rigtig dårligt. Så en dag siger den ene: mor jeg kan ikke lide hende den gamle dam der er inde på vores værelse, hun kigger på os når vi skal sove. Så siger den anden: det kan jeg heller ikke, det er irriterende. Og så var de videre.. og min mand og jeg sad og stirrede på hinanden
Tanten skrev:"Mor, når du er død, vil jeg sy en pude af din hud"
avdotja skrev:Myresluger skrev:Da mine tvillinger var ca 3 år sov de begge rigtig dårligt. Så en dag siger den ene: mor jeg kan ikke lide hende den gamle dam der er inde på vores værelse, hun kigger på os når vi skal sove. Så siger den anden: det kan jeg heller ikke, det er irriterende. Og så var de videre.. og min mand og jeg sad og stirrede på hinanden
Fordi du syntes du var for ung til at blive omtalt som "den gamle dame" ?