“Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

pinkmoon
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 12. jan 2020, 14:59
Kort karma: 193
Likede indlæg: 6904

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf pinkmoon » 12. mar 2024, 09:55

malou_43 skrev:
lillebjoern skrev:
malou_43 skrev:Kigger på klapvogn - kæft en jungle for en, hvor det føles som at gå ind i 500xIKEA - og man hader at gå i Ikea :genert:

Leder efter en der egner sig til naturen, men ikke fylder alt for meget (bette bil), som er nem at klappe sammen (fordi jeg nærmest ikke kan sætte ti Lego klodser sammen uden det kan føles som et Marathon) og hvor min søn på snart 7 mdr kan ligge ned i.
Hvad kan I anbefale?

Og skal man købe sovepose/kørepose? :)


Jeg har været glad for Emmaljungas klapvognsdel, som er nem at klappe sammen og ikke fylder meget. Det samme med Babyjogger (City Elite), som er meget nem at klappe sammen og sagtens kan være i vores Hyundai i10.

Ift. kørepose har jeg været glad for Voksi Explorer, men tror den bliver for varm til forår/sommer. Det er rart at have en kørepose til de kolde måneder, men om sommeren har jeg bare brugt en dyne :)


Jeg er tæt på at købe joggeren - har emmaljunga Big star surpreme - gammel model - og synes den er så ting og larmende :lol:

Min økonomi rækker ikke til både klapvogn og voksi (bor et sted hvor man skal køre langt for de gode brugte ting :( )


Jeg venter med at købe køreposen - har dog læst at det er svært at finde regnslag til joggeren.


Jeg har haft stor sucess med at bruge Reshopper og få tingene sendt. Du kan med garanti sagtens finde en god brugt Voksi der.

Mht. klapvogn ville jeg gå efter en bagudvendt. Jeg fik købt en fremadvendt, og har aldrig brugt den da jeg synes det er ubehageligt at vi ikke kan se hinanden.
0
Brugeravatar
malou_43
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 5. jan 2016, 19:03
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3455

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf malou_43 » 13. mar 2024, 16:24

pinkmoon skrev:
malou_43 skrev:
lillebjoern skrev:
malou_43 skrev:Kigger på klapvogn - kæft en jungle for en, hvor det føles som at gå ind i 500xIKEA - og man hader at gå i Ikea :genert:

Leder efter en der egner sig til naturen, men ikke fylder alt for meget (bette bil), som er nem at klappe sammen (fordi jeg nærmest ikke kan sætte ti Lego klodser sammen uden det kan føles som et Marathon) og hvor min søn på snart 7 mdr kan ligge ned i.
Hvad kan I anbefale?

Og skal man købe sovepose/kørepose? :)


Jeg har været glad for Emmaljungas klapvognsdel, som er nem at klappe sammen og ikke fylder meget. Det samme med Babyjogger (City Elite), som er meget nem at klappe sammen og sagtens kan være i vores Hyundai i10.

Ift. kørepose har jeg været glad for Voksi Explorer, men tror den bliver for varm til forår/sommer. Det er rart at have en kørepose til de kolde måneder, men om sommeren har jeg bare brugt en dyne :)


Jeg er tæt på at købe joggeren - har emmaljunga Big star surpreme - gammel model - og synes den er så ting og larmende :lol:

Min økonomi rækker ikke til både klapvogn og voksi (bor et sted hvor man skal køre langt for de gode brugte ting :( )


Jeg venter med at købe køreposen - har dog læst at det er svært at finde regnslag til joggeren.


Jeg har haft stor sucess med at bruge Reshopper og få tingene sendt. Du kan med garanti sagtens finde en god brugt Voksi der.

Mht. klapvogn ville jeg gå efter en bagudvendt. Jeg fik købt en fremadvendt, og har aldrig brugt den da jeg synes det er ubehageligt at vi ikke kan se hinanden.


Jeg endte med at bestille joggeren - jeg kan lide det bette vindue man kan kigge ned - og han vil alligevel ikke kigge på mig det meste af tiden :lol:

Jeg endte med at købe en petite kørepose af en i barselsgruppen til en lap - min søn er et barn med gang i og han vil sikkert sidde der så lidt som muligt - så i kolde perioder får han “isolering” indvendigt :)
1
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12433

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf Joe » 18. mar 2024, 16:02

Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13044
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28100

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. mar 2024, 16:05

Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?

Altså bare generelt om det er en god idé eller mærke?

God idé, ja.

Mærke, no idea. Jeg ved ikke hvad vores er. Vi fik den gratis, helt ubrugt på fb.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12433

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf Joe » 18. mar 2024, 16:52

FormerlyKnownAs skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?

Altså bare generelt om det er en god idé eller mærke?

God idé, ja.

Mærke, no idea. Jeg ved ikke hvad vores er. Vi fik den gratis, helt ubrugt på fb.


Mærke :D
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13044
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2866
Likede indlæg: 28100

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf FormerlyKnownAs » 18. mar 2024, 16:56

Joe skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?

Altså bare generelt om det er en god idé eller mærke?

God idé, ja.

Mærke, no idea. Jeg ved ikke hvad vores er. Vi fik den gratis, helt ubrugt på fb.


Mærke :D


Nå men så hej hej
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12433

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf Joe » 18. mar 2024, 17:04

FormerlyKnownAs skrev:
Joe skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?

Altså bare generelt om det er en god idé eller mærke?

God idé, ja.

Mærke, no idea. Jeg ved ikke hvad vores er. Vi fik den gratis, helt ubrugt på fb.


Mærke :D


Nå men så hej hej


Ses
1
JoyNips
Indlæg: 12128
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34130

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf JoyNips » 18. mar 2024, 17:18

Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?


Berg er de bedste på markedet. Og én mand kan godt grave ud til sådan én på en weekend, kan jeg afsløre.

Vi er vildt glade for vores.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
abcd
Indlæg: 6367
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 295
Likede indlæg: 10439

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf abcd » 18. mar 2024, 17:22

JoyNips skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?


Berg er de bedste på markedet. Og én mand kan godt grave ud til sådan én på en weekend, kan jeg afsløre.


Det kan en mand godt. Men hvis der er penge til det, ville denne mand anbefale at få en lastbil med en skovl til at komme og tage et par skovlfulde i stedet. Især hvis jorden bliver leret lidt nede.
2
JoyNips
Indlæg: 12128
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34130

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf JoyNips » 18. mar 2024, 17:32

abcd skrev:
JoyNips skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?


Berg er de bedste på markedet. Og én mand kan godt grave ud til sådan én på en weekend, kan jeg afsløre.


Det kan en mand godt. Men hvis der er penge til det, ville denne mand anbefale at få en lastbil med en skovl til at komme og tage et par skovlfulde i stedet. Især hvis jorden bliver leret lidt nede.


Nah. Så har man jo ikke fornøjelsen af i årevis at kunne underholde med at man selv har gravet ud til den?!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
abcd
Indlæg: 6367
Tilmeldt: 3. nov 2021, 09:56
Kort karma: 295
Likede indlæg: 10439

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf abcd » 18. mar 2024, 17:36

JoyNips skrev:
abcd skrev:
JoyNips skrev:
Joe skrev:Kan I anbefale en havetrampolin til nedgravning?


Berg er de bedste på markedet. Og én mand kan godt grave ud til sådan én på en weekend, kan jeg afsløre.


Det kan en mand godt. Men hvis der er penge til det, ville denne mand anbefale at få en lastbil med en skovl til at komme og tage et par skovlfulde i stedet. Især hvis jorden bliver leret lidt nede.


Nah. Så har man jo ikke fornøjelsen af i årevis at kunne underholde med at man selv har gravet ud til den?!


Det er en god pointe, den historie har jeg faktisk fortalt en del gange.
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19716
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46516

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf LadyFox » 15. apr 2024, 09:26

Er Scoot and Ride pengene værd?
0
...
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5694
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1492
Likede indlæg: 23065

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf POCKETKITTEN » 15. apr 2024, 11:31

LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?


Kender virkelig mange, der elsker den, men min på 2,5 er gladere for den klassiske røde scooter og bruger hverken sin Scoot and Ride eller sin Puky-cykel. Hun har dog altid været lidt langsom motorisk langsom, så hun er måske ikke så repræsentativ.
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19716
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46516

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf LadyFox » 15. apr 2024, 12:12

POCKETKITTEN skrev:
LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?


Kender virkelig mange, der elsker den, men min på 2,5 er gladere for den klassiske røde scooter og bruger hverken sin Scoot and Ride eller sin Puky-cykel. Hun har dog altid været lidt langsom motorisk langsom, så hun er måske ikke så repræsentativ.


F havde en af de der baby puky som hun var glad for. Bagefter fik hun en lille 2 hjulet løbecykel, men den vil hun absolut ikke køre på. Så det er lidt derfor jeg gerne vil prøve noget andet.
For mit indtryk er ikke at hun ikke vil køre, men at det er det ned 2 hjul hun ikke kan overskue.
0
...
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4918
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 191
Likede indlæg: 6532

Re: “Hvad kan du anbefale/fraråde”-tråden

Indlægaf Stars » 15. apr 2024, 12:24

LadyFox skrev:
POCKETKITTEN skrev:
LadyFox skrev:Er Scoot and Ride pengene værd?


Kender virkelig mange, der elsker den, men min på 2,5 er gladere for den klassiske røde scooter og bruger hverken sin Scoot and Ride eller sin Puky-cykel. Hun har dog altid været lidt langsom motorisk langsom, så hun er måske ikke så repræsentativ.


F havde en af de der baby puky som hun var glad for. Bagefter fik hun en lille 2 hjulet løbecykel, men den vil hun absolut ikke køre på. Så det er lidt derfor jeg gerne vil prøve noget andet.
For mit indtryk er ikke at hun ikke vil køre, men at det er det ned 2 hjul hun ikke kan overskue.


Min datter regner med at købe et brugt Scoot and Ride senere i dag.
Jeg forslog hende at tage sønnike med til en fysisk butik for at se, om han ville det, men det mente hun ikke var nødvendigt, for han prøver at hugge det HVER gang han ser et andet barn med sådan et
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?

Tilbage til "Børn"