Haster: Hjælp med nyfødt killing

Bad Samaritan
Kort karma: 172
Likede indlæg: 3092

Re: Haster: Hjælp med nyfødt killing

Indlægaf Bad Samaritan » 31. mar 2021, 13:10

Patience skrev:Hvor er det da træls at det skal være så besværligt - men hvor er hun da blevet stor og smuk.
Håber godt nok du finder en god løsnig. Allerhelst at du kan beholde hende - hun ér jo din kat. Men det er selvfølgelig meget svært med de omstændigheder du arbejder under.

Ja, det er ikke optimalt. Men omvendt er Corona også en velsignelse lige nu, fordi jeg jo heller ikke kan rejse nogen steder. Ellers ville jeg være på farten tre ud af månedens fire uger... og det stopper jo nok også på et tidspunkt. Så ideelt set har jeg fundet hende et godt hjem eller en måde at få hende hjem til adoption i DK på inden da. Jeg har i hvert fald brugt for mange kræfter på hende til at give op nu! :lol:
15
Brugeravatar
Patience
Kort karma: 114
Likede indlæg: 5308

Indlægaf Patience » 31. mar 2021, 13:21

Bad Samaritan skrev:
Patience skrev:Hvor er det da træls at det skal være så besværligt - men hvor er hun da blevet stor og smuk.
Håber godt nok du finder en god løsnig. Allerhelst at du kan beholde hende - hun ér jo din kat. Men det er selvfølgelig meget svært med de omstændigheder du arbejder under.

Ja, det er ikke optimalt. Men omvendt er Corona også en velsignelse lige nu, fordi jeg jo heller ikke kan rejse nogen steder. Ellers ville jeg være på farten tre ud af månedens fire uger... og det stopper jo nok også på et tidspunkt. Så ideelt set har jeg fundet hende et godt hjem eller en måde at få hende hjem til adoption i DK på inden da. Jeg har i hvert fald brugt for mange kræfter på hende til at give op nu! :lol:

Du har gjort et fantastisk arbejde - stor stor respekt for alt hvad du har gjort for hende. Håber virkelig hun lander et godt sted så alt det du har gjort giver ender med at give et dejligt langt katteliv :lun:
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Modesty Blame
Kort karma: 540
Likede indlæg: 9864

Indlægaf Modesty Blame » 13. apr 2021, 08:17

I et anfald af ekstrem-nysgerrighed, skrev jeg til Badsamaritan, for at høre til Cookie. Og da han påstår, at han har lidt travlt med nødhjælpsarbejde, og den slags mindre vigtige sager (i forhold til katte-opdateringer), spurgte jeg, om jeg måtte dele billederne af Cookie. Så her er den lille point guard for Juba Whiskertugs (direkte citat).

Cookie 1.jpg

Cookie 2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
27
Brugeravatar
Patience

Indlægaf Patience » 13. apr 2021, 08:27

Ej hvor er jeg glad for at du gjorde det Modesty - jeg har tænkt på det i lang tid men tænkte at det måske var at være lidt for pushy :genert:
Men man er jo bare gået hen og blevet rimelig investeret i den lille dejlige misse-pige.
Og hvor er hun da skøn :love:
6
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Modesty Blame

Indlægaf Modesty Blame » 13. apr 2021, 08:39

Patience skrev:Ej hvor er jeg glad for at du gjorde det Modesty - jeg har tænkt på det i lang tid men tænkte at det måske var at være lidt for pushy :genert:
Men man er jo bare gået hen og blevet rimelig investeret i den lille dejlige misse-pige.
Og hvor er hun da skøn :love:

Ja. Jeg har også fortalt, at man jo ikke kan holde sindssyge kattedamer hen i al evighed.
13
Brugeravatar
LaScrooge
Kort karma: 1943
Likede indlæg: 25214

Indlægaf LaScrooge » 13. apr 2021, 10:04

Åh, hvor er den dejlig :love:
Tak for opdateringen!
0
And we both know: I will be delicious
Allmost_Famous
Kort karma: 752
Likede indlæg: 17365

Indlægaf Allmost_Famous » 13. apr 2021, 13:04

Åh altså... :lun:
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 967
Likede indlæg: 19969

Indlægaf PaleSeptember » 14. maj 2021, 17:49

Ærgerligt jeg først har set tråden nu, jeg kunne helt sikkert være kommet med nogle inputs i kraft af at jeg er katteopdrætter.

Godt klaret, at du har holdt liv i hende, jeg håber det lykkes hende at få et godt hjem et sted.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Modesty Blame

Indlægaf Modesty Blame » 15. maj 2021, 08:10

Nogen har glemt sit password - så her er lidt Cookie.
Hun har det fint. Samaritanen har fundet et permanent hjem til hende i Pakistan hos en crazy cat lady med for mange penge, som ccl bruger på sine katte. Youtube linkene er til et par korte videoer (bare, hvis nogen skulle være i tvivl).

https://youtu.be/rr4_m2lQd4k

https://youtu.be/WJwIXvRduUo

Der kom lige en bonus-video: https://youtu.be/dZ6AmHRehls

Cookie 3004.jpg

Cookie 2204_3.jpg

Cookie 2204_2.jpg

Cookie 2204_1.jpg

Cookie 1505.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
40
Brugeravatar
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 15. maj 2021, 10:14

Det er den dejligste kat i verden! :love:

Hvor skønt, at hun har fundet et hjem hos en velhavende dame. Så er Samaritaneren klar til at redde endnu en kat :-D
7
Brugeravatar
LaScrooge

Indlægaf LaScrooge » 15. maj 2021, 10:17

Hun har et lidt dæmonisk udtryk, med de helt mørke øjne til den hvide krop. Bedårende og farlig :-D
0
Brugeravatar
Patience

Indlægaf Patience » 15. maj 2021, 10:22

Man ved man er lidt for investeret - og måske har et noget ømt punkt for katte, når man smågræder af glæde over hvor smuk hun er blevet og hvor dejligt det er hun får et godt blivende hjem :blush:
Hvor er hun da vidunderlig :lun:
4
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 1506
Likede indlæg: 33474

Indlægaf TinaW » 15. maj 2021, 13:47

Hvor er hun blevet stor og smuk. Dejligt hun har fået et permanent hjem.
0
Bluefin
Kort karma: 6
Likede indlæg: 230

Indlægaf Bluefin » 19. jun 2021, 21:53

Hej Allesammen,

Bad Samaritan her på en ny profil (fatter hat af, hvad der skete med mit gamle login)...

Jeg fløj ud af Sydsudan for to uger siden, og overlod Cookie til en midlertidig plejemor, indtil hendes nye ejer kan flyve hende ud, hvilket sker på mandag, hvis alt går vel. Igår mødte hun så Mowsie - hendes soon-to-be søster, som Cookie's kommende mor og jeg reddede ud af Vestmosul for fem år siden. Ingen af dem har nogensinde mødt andre katte, så det møde kom der nogle sjove billeder og video'er ud af, som jeg lige ville dele med jer:

Det startede med at Cookie fik lov til at akklimatisere i en stor, lækker dobbeltseng:

Cookie & LIndsey 2.jpg

Så blev det tid til første møde - på behørlig afstand:

Cookie and Mowsie 2.jpg

... men kun for en kort stund:

Cookie and Mowsie 3.jpg

Så blev isen brudt:

Cookie and Mowsie 1.jpg

... og så skulle de lige hitte ud af, hvordan det dér med at lege fungerer:

Det tog dem sådan cirka tyve minutter at blive bedste venner - eller rettere kumpaner:

... og nu har de så fået deres første time-out sammen:

Guilty.jpg

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Seneste update her til aften er, at de begge to ligger og snorkbobler i sofaen, så jeg tror det kommer til at gå! :)
48
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1657
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21498

Indlægaf 2SHY » 19. jun 2021, 21:57

Åh en skøn update! :lun:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Kæledyr"