Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Smiling_Goat » 8. jan 2023, 21:05

Jeg glemte ham ude i haven :mellow:

Jeg ordnede ting i køkkenet, lukkede ham ud i forhaven, fortsatte med at ordne ting i køkkenet, blev færdig og satte mig ind i stuen i den anden ende af huset - hvor man ikke kan høre ham ved døren.

En halv time senere hørte jeg en hund gø og kom i tanke om ham.

Godt han er mere pels end hund.
3
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18483

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf .Magic. » 12. jan 2023, 07:01

Jeg er begyndt at give den store hundedreng tørrede grøntsager og urter fordi han begyndte at spise blade fra træer og buske så jeg tænkte at de friske grøntsager måske ikke var godt nok.
Det har hjulpet på hans grønt-trang, men jeg lægger dem i blød i nogle minutter for at de suger lidt vand og resten af vandet hælder jeg sammen med hans mad.
Han synes det er mega feje hold og skuler til mig når jeg servere det for ham.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3101
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 436
Likede indlæg: 8124

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Charly » 12. jan 2023, 08:25

.Magic. skrev:Jeg er begyndt at give den store hundedreng tørrede grøntsager og urter fordi han begyndte at spise blade fra træer og buske så jeg tænkte at de friske grøntsager måske ikke var godt nok.
Det har hjulpet på hans grønt-trang, men jeg lægger dem i blød i nogle minutter for at de suger lidt vand og resten af vandet hælder jeg sammen med hans mad.
Han synes det er mega feje hold og skuler til mig når jeg servere det for ham.

Hvad for nogle grøntsager og urter giver du ham? Cody prøver nemlig også at spise blade.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18483

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf .Magic. » 12. jan 2023, 09:13

Charly skrev:
.Magic. skrev:Jeg er begyndt at give den store hundedreng tørrede grøntsager og urter fordi han begyndte at spise blade fra træer og buske så jeg tænkte at de friske grøntsager måske ikke var godt nok.
Det har hjulpet på hans grønt-trang, men jeg lægger dem i blød i nogle minutter for at de suger lidt vand og resten af vandet hælder jeg sammen med hans mad.
Han synes det er mega feje hold og skuler til mig når jeg servere det for ham.

Hvad for nogle grøntsager og urter giver du ham? Cody prøver nemlig også at spise blade.

Jeg har købt denne blanding for nemhedens skyld. Der er godt nok porrer i og det forstår jeg ikke, men hvis du lægger det i vand så lægger porrerne sig i overfladen og er nemme at fjerne. Der er ikke mange små stykker i.
https://www.hundeparadiset.dk/grøntsagsblanding-10-kg
0
JoyNips
Indlæg: 12128
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34130

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf JoyNips » 16. jan 2023, 10:08

Klo-klipning på gammel-missen som laver nogle gedigne gammel-misse-kløer. Fordi jeg var skadet hele december og intet kunne, heller ikke klippe kløer, har de virkelig fået lov at udvikle sig. Han syntes jeg er en kæmpenar og nu har han i protest gemt sig på badeværelset, hvor han potentielt sidder og udtænker mordplaner.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Modesty Blame
Indlæg: 4418
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 529
Likede indlæg: 9579

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Modesty Blame » 16. jan 2023, 20:53

Der er sådan et forholdsvist stort hulrum bag et skab i min lejlighed. Der er en låge, og jeg har aldrig kigget derind. Men i dag kom der håndværkere, og de skulle ind i hulrummet.

Jeg sad i telefonmøde i de første 20 minutter, de var her. Men bagefter fortalte de mig at kat havde været i hulrummet flere gange under mit møde. Hulrummet er stort nok til, at et menneske kunne være der - hvis åbningen var stor nok. Siden de gik, har kat desperat forsøgt at få adgang. Jeg har vist ham flere gange, at der altså ikke er et spændende hemmeligt rum (i forventning om, at min kat er for dum til at gennemskue lukket låge finten). Min kat er desværre marginalt klogere, end forventet.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9627
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 995
Likede indlæg: 26970

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 16. jan 2023, 21:06

Jeg ved faktisk ikke helt hvad det er jeg har gjort…..hun sidder og nedstirrer mig fra den anden ende af stuen…
Hun er luftet, har fået mad (lækker skånekost, kogt kylling, tørfoder og rå sød kartoffel), vi har leget, maven er nusset og hun har fået sin medicin. Så hvad? HVAD?!!?

Hm. Schnauzer-attitude!
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Smiling_Goat » 11. mar 2023, 10:12

Jeg passede ikke ordentligt på hans snack.

Han havde gemt det oppe hos mig i sofaen, hvor den anden ikke kan komme op, og jeg havde så lagt det under et tæppe, så den anden ikke skulle se det. Jeg opdagede imidlertid ikke, at den anden snuppede det alligevel. Mit hjerte gik en lille smule i stykker, da den første kom tilbage og tydeligt ledte efter sin snack, hvor jeg havde vist ham, at jeg havde gemt den.

Han gik målrettet derhen og skubbede tæppet til side, så han kunne komme til det, og så var det bare væk :trist:

Jeg følte, at han kiggede meget bebrejdende på mig, så jeg skyndte mig at give ham noget andet, men alligevel. Sikke et tillidsbrud :lol:
2
Fruity
Indlæg: 4014
Tilmeldt: 15. apr 2021, 14:52
Kort karma: 275
Likede indlæg: 7266

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Fruity » 11. mar 2023, 10:26

Jeg sover om natten!!!

Min kat lider jo
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18483

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf .Magic. » 18. mar 2023, 13:51

Nanook skulle sidde og kigge på at føllet og jeg trænede lidt på ridebanen. Han var rigtig sej men til sidst løb han lidt tør for tålmodighed :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16487
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30811

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf TinaW » 8. apr 2023, 13:42

Vi er i gang med at ude træne vores efterhånden næsten voksne killing.
Hun vil meget ud, men når hun er udenfor så er hun forståeligt nok lidt usikker og vil helst sidde under en af bilerne.
I dag har hun været ude 1/2 time og nu sidder hun konstant foran hoveddøren og miaver, fordi hun gerne vil mere ud og jeg er meget ond, fordi hun ikke må komme det.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4418
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 529
Likede indlæg: 9579

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Modesty Blame » 9. apr 2023, 19:55

Jeg forlod ham i et døgn. Og han var tydeligvis ved at dø af sult, fordi der ikke blev serveret noget vådfoder, mens jeg var væk. Det var næsten, så han kunne klemme sig gennem nøglehullet, da jeg kom hjem i eftermiddag.
1
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18483

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf .Magic. » 11. maj 2023, 06:13

Nanook har sindssygt meget energi lige nu og det har jeg ikke. Jeg er næsten lige vågnet og har brug for at ligge i sengen lidt endnu så jeg har lukket døren til soveværelset.
Nanook synes jeg er en paphat.
0
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7836
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 601
Likede indlæg: 11612

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Kerrigan » 11. maj 2023, 07:07

Lige i øjeblikket tror jeg hun har svært ved at tilgive baby nr. 2.

Hun er dog overraskende tålmodig med hende. Der bliver godt nok hevet og guffet meget pels af. :nerve:

Altså, baby har godt fat i pelsen.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9627
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 995
Likede indlæg: 26970

Re: Hvilke uhyrligheder har du sidst udsat dit kæledyr for ?

Indlægaf Santa » 12. maj 2023, 16:35

Jeg gad ikke rejse mig og “hjælpe” hende med at få godbidderne ud af det her aktivitetslegetøj i går…..det er jo for filan meningen at du selv skal! Og hun kan sagtens selv, men bliver frustreret over at det tager tid og at det ikke er nok at røre den, men at hun skal skubbe til den.
Så hun sidder her og kigger meget anklagende på mig!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)

Tilbage til "Kæledyr"