Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3240

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Dansemesteren » 5. feb 2024, 14:57

Fenris har formentlig brystkræft. :trist:

Opdagede i går, at en af hendes brystvorter var blå og lidt hævet, med blåt rundt omkring også, så ringede til dyrlægen i morges og fik heldigvis en tid i dag, som vi lige har været til.
Dyrlægen kiggede og mærkede, og kunne mærke nogle knuder - og som han sagde, at ved katte er knuder på maven i 90% af tilfældene ondartede, så sandsynligheden for, at det er ufarligt, er meget lille.

Hun skal under kniven på tirsdag næste uge. Er det som vi tror og håber, er det fanget så tidligt, at det kan skæres bort, så hun får en chance for et par gode år endnu, for selvom hun er moden dame, så er hun trods alt kun 11. Men dyrlægen kan selvfølgelig ikke sige noget, før de får åbnet og set, hvor slemt det står til. Håber på det bedste og forbereder mig på det værste: At jeg måske ikke får hende med hjem igen.

Thanks for listening. Her er det seneste billede af min lille seniordamebaby, suk.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10251
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18447

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf .Magic. » 7. feb 2024, 18:19

Ham her :lun: Finkis. Han har resting bi*** face men jeg er vild med ham. Se lige hans poter :P
Han er lidt min kat efterhånden selvom han bor i stalden hos min hest. Han skal snart kastreres :banan2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf LaScrooge » 8. feb 2024, 08:25

Dansemesteren skrev:Fenris har formentlig brystkræft. :trist:


Kæmpe kram til dig og dejlige Fenris<3
1
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf LaScrooge » 8. feb 2024, 08:30

Min Kat. Jeg synes simpelthen, hun har det kæreste og smukkeste ansigt. De seneste 4-5 dage har jeg fået lov til at ae hende, men kun et helt bestemt sted ude i køkkenet foran komfuret og følgende et meget specifikt ritual og ikke for længe ad gangen :-D, men! fremskridt :lun: Og så elsker jeg, hvor low maintenance hun er. Hendes favoritlegetøj er en halv korkprop og elastikker hun finder jeg ved ikke hvor :-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
15
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16472
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30780

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf TinaW » 8. feb 2024, 12:04

.Magic. skrev:Ham her :lun: Finkis. Han har resting bi*** face men jeg er vild med ham. Se lige hans poter :P
Han er lidt min kat efterhånden selvom han bor i stalden hos min hest. Han skal snart kastreres :banan2:


Jeg ved ikke, om det er en gråstribet kat ting, men min gråstribede kan godt nok også se cranky ud.
Ingen af de tre andre (som har anden farve) formår at se så sure ud, helt uden at gøre sig umage.
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10251
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18447

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf .Magic. » 8. feb 2024, 16:36

TinaW skrev:
.Magic. skrev:Ham her :lun: Finkis. Han har resting bi*** face men jeg er vild med ham. Se lige hans poter :P
Han er lidt min kat efterhånden selvom han bor i stalden hos min hest. Han skal snart kastreres :banan2:


Jeg ved ikke, om det er en gråstribet kat ting, men min gråstribede kan godt nok også se cranky ud.
Ingen af de tre andre (som har anden farve) formår at se så sure ud, helt uden at gøre sig umage.

Finkis ligner altid en der har bidt i en citron :wacko:
0
fisken80
Indlæg: 22582
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 53130

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf fisken80 » 8. feb 2024, 16:39

LaScrooge skrev:Min Kat. Jeg synes simpelthen, hun har det kæreste og smukkeste ansigt. De seneste 4-5 dage har jeg fået lov til at ae hende, men kun et helt bestemt sted ude i køkkenet foran komfuret og følgende et meget specifikt ritual og ikke for længe ad gangen :-D, men! fremskridt :lun: Og så elsker jeg, hvor low maintenance hun er. Hendes favoritlegetøj er en halv korkprop og elastikker hun finder jeg ved ikke hvor :-D


Åh lov mig at du er opmærksom på de elastikker så hun ikke kommer til at sluge et. Det kan være rigtig skidt for hende, hvis det sker.
4
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16472
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30780

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf TinaW » 8. feb 2024, 16:49

fisken80 skrev:
LaScrooge skrev:Min Kat. Jeg synes simpelthen, hun har det kæreste og smukkeste ansigt. De seneste 4-5 dage har jeg fået lov til at ae hende, men kun et helt bestemt sted ude i køkkenet foran komfuret og følgende et meget specifikt ritual og ikke for længe ad gangen :-D, men! fremskridt :lun: Og så elsker jeg, hvor low maintenance hun er. Hendes favoritlegetøj er en halv korkprop og elastikker hun finder jeg ved ikke hvor :-D


Åh lov mig at du er opmærksom på de elastikker så hun ikke kommer til at sluge et. Det kan være rigtig skidt for hende, hvis det sker.


Enig med fisken.
Det er farligt for den, at lege med elastikker.
Vores inde-/udekat har fundet stor fornøjelse i en ukogt pastaskrue, mange gange.
1
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf LaScrooge » 8. feb 2024, 16:50

TinaW skrev:
fisken80 skrev:
LaScrooge skrev:Min Kat. Jeg synes simpelthen, hun har det kæreste og smukkeste ansigt. De seneste 4-5 dage har jeg fået lov til at ae hende, men kun et helt bestemt sted ude i køkkenet foran komfuret og følgende et meget specifikt ritual og ikke for længe ad gangen :-D, men! fremskridt :lun: Og så elsker jeg, hvor low maintenance hun er. Hendes favoritlegetøj er en halv korkprop og elastikker hun finder jeg ved ikke hvor :-D


Åh lov mig at du er opmærksom på de elastikker så hun ikke kommer til at sluge et. Det kan være rigtig skidt for hende, hvis det sker.


Enig med fisken.
Det er farligt for den, at lege med elastikker.
Vores inde-/udekat har fundet stor fornøjelse i en ukogt pastaskrue, mange gange.


Jeg fjerner fluks elastikker, tak, begge!
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3240

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Dansemesteren » 13. feb 2024, 13:11

Dansemesteren skrev:Fenris har formentlig brystkræft. :trist:

Opdagede i går, at en af hendes brystvorter var blå og lidt hævet, med blåt rundt omkring også, så ringede til dyrlægen i morges og fik heldigvis en tid i dag, som vi lige har været til.
Dyrlægen kiggede og mærkede, og kunne mærke nogle knuder - og som han sagde, at ved katte er knuder på maven i 90% af tilfældene ondartede, så sandsynligheden for, at det er ufarligt, er meget lille.

Hun skal under kniven på tirsdag næste uge. Er det som vi tror og håber, er det fanget så tidligt, at det kan skæres bort, så hun får en chance for et par gode år endnu, for selvom hun er moden dame, så er hun trods alt kun 11. Men dyrlægen kan selvfølgelig ikke sige noget, før de får åbnet og set, hvor slemt det står til. Håber på det bedste og forbereder mig på det værste: At jeg måske ikke får hende med hjem igen.

Thanks for listening. Her er det seneste billede af min lille seniordamebaby, suk.


Update: De har lige ringet fra dyrlægen. Det er gået rigtig godt og lige som det skulle til operationen, og Fenris er klar til at komme hjem. Jeg får mere at vide, når jeg kommer derhen, men umiddelbart lyder det jo opløftende - og som om jeg får lov til at beholde min lille missedame lidt endnu. <3
17
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3240

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Dansemesteren » 13. feb 2024, 14:42

Og her er det seneste billede af patienten: Dopet, rundtosset og med pupiller så store som møllehjul, men hjemme igen.

De kunne fjerne hele tumoren. Der er ingen garantier for noget som helst, men med en smule held har jeg købt hende en håndfuld gode år mere. Alle pengene værd. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
23
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 700
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3240

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Dansemesteren » 15. feb 2024, 14:14

Lidt tyk, med barberet mave og måske i eksistentiel krise på grund af den krave, hun er tvunget til at have på, men ellers har hun det godt og var allerede på benene igen dagen efter. Det er det gode ved dyr: De har ikke ondt af sig selv og bekymrer sig ikke over, hvordan arret kommer til at se ud i bikini. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Oh the train is coming
And I’m standing here to see
And it’s bringing my baby
Right back to me
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13088
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3550
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56276
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Ado » 17. feb 2024, 15:39

Tove og Preben. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16472
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1421
Likede indlæg: 30780

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf TinaW » 17. feb 2024, 15:55

Fodringstid.
Fra venstre er det Maui, Mulan, Landon og Lamara (de to sidste er søskende)
Og Mulan har fået de der gelé snacks.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af TinaW 18. feb 2024, 08:25, rettet i alt 1 gang.
7
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13058
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1567
Likede indlæg: 21847

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Pandesteg » 17. feb 2024, 21:02

Riffe chiller.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Kæledyr"