Hyggelige/humoristiske bøger

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24647
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36858

Re: Hyggelige/humoristiske bøger

Indlægaf Daine » 4. aug 2022, 11:12

Pandesteg skrev:Jeg har lige læst (hørt) Den Skjulte Dagbog af Anna Stuart. Den falder i hvert fald også i hyggelig/feel good-kategorien, samtidig med at der er blandet lidt historie (i dette tilfælde om 2. verdenskrig) ind i. Den kan anbefales. Jeg skal tjekke nogle af de andre bøger hun har skrevet, for de ser ud til at være i samme stil.

Den lyder som noget for mig! Og så er oplæseren en af mine favoritter, det kan ikke være bedre :)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13052
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21832

Re: Hyggelige/humoristiske bøger

Indlægaf Pandesteg » 4. aug 2022, 11:19

Daine skrev:
Pandesteg skrev:Jeg har lige læst (hørt) Den Skjulte Dagbog af Anna Stuart. Den falder i hvert fald også i hyggelig/feel good-kategorien, samtidig med at der er blandet lidt historie (i dette tilfælde om 2. verdenskrig) ind i. Den kan anbefales. Jeg skal tjekke nogle af de andre bøger hun har skrevet, for de ser ud til at være i samme stil.

Den lyder som noget for mig! Og så er oplæseren en af mine favoritter, det kan ikke være bedre :)


Ja jeg elsker også Grethe Tulinus som oplæser. Og Torben Sekov! :D
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Bøger"