OL-tråden

Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17440
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42586

Re: OL-tråden

Indlægaf LaMariposa » 20. feb 2022, 15:47

Uanset, hvad man så måtte mene om, at OL er i Kina, så har vi set virkelig mange fine og underholdende konkurrencer i år, synes jeg.
2
:lun: Be brave
libertá
Indlæg: 884
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: OL-tråden

Indlægaf libertá » 21. feb 2022, 10:14

LaMariposa skrev:Uanset, hvad man så måtte mene om, at OL er i Kina, så har vi set virkelig mange fine og underholdende konkurrencer i år, synes jeg.


Ja, det har været et fint nok OL, synes jeg. Mange gode og spændende konkurrencer. Det har selvfølgelig også gjort det mere spændende, vi vi havde et rekordhøjt antal danskere med. Mere end 60 - dog også fordi, vi havde to curlinghold og to ishockeyhold med.

Jeg husker OL i Sarajevo i 1984. Dengang var der ingen danskere med. Det nærmeste var, at en dansk skiløber var med som træner for en mexikaner. Der er da sket noget siden 1984 i dansk vinter-idræt!

Nu mangler vi bare at få nogen med, der kan tage medalje. Speedskaterne skuffede i år. Curlingholdene er der ikke helt. I Ishockey er det stadig lidt utopi at tro på medalje, selvom vi var overraskende tæt på i år.

Men med den fremgang, der er set i dansk vintersport de sidste 40 år, ja, så er en medalje om nogle få år vel ikke urealistisk.
0

Tilbage til "Sport"