PaleSeptember skrev:Det er ikke noget, der kan få mit pis i kog.
Heller ikke her. Jeg tænker, at vi hurtigt vænner os til at bruge den nye version. Jeg bruger det i hvert fald så meget, at en opdatering af app'en ikke får mig til at lade være.
PaleSeptember skrev:Det er ikke noget, der kan få mit pis i kog.
LadyFox skrev:Nigleb skrev:Misantropen skrev:Er der tilfældigvis en af jer der ved hvor de får oplysningerne om ens navn fra? Det navn der står hos mig stemmer ikke overens med med mit navn i CPR-registret eller det der hører til det tilknyttede betalingskort.
Det er mange år siden navnet blev ændret, så det virker ret mærkeligt.
Min datters navn er hendes gamle efternavn. Jeg ringede derind, og de forklarede det med at det var fordi min datter havde navne- og adressebeskyttelse og havde fået det efter at de havde trukket oplysningerne i sin tid. Der er to muligheder for at få det opdateret til det nye: Slette profilen og lave en ny, med foto af pas med det nye navn eller at slette navne- og adressebeskyttelse i nogle dage, så de kan trække de opdaterede oplysninger.
Jeg har også navne og adresse beskyttelse, og har skiftet navn efterfølgende - så jeg hedder også mit gamle navn i MobilePay. Det er positivt for mig, da jeg ikke ønsker at mit nye navn blive tilgængeligt for folk der har mit telefonnummer.
Jeg havde egentlig troet at jeg derfor ville være nødt til at slette MP, så jeg er glædeligt overrasket