Så er vi i Kbh. Vi tog toget kl. 6:52 i morges, hvilket var en stressende omgang, da jeg overhørte alarmen, men vi nåede det. Kl. 10 ca var vi på hotellet, og vores værelse var allerede klart, så vi kunne smide kufferterne derop. Siden har vi trampet rundt i byen (14.000 skridt indtil videre). Vi har spist smørrebrød hos Schønnemann (ikke helt så godt som Meyers sidste år) og været en tur på Reffen. Utroligt nok er vi kun rendt ind i en byge, der dog var ret kraftig, selvom der har været en del sorte skyer. Vi var heldige med solskin på Reffen, men det stormede, da vi tog derfra.
Nu har jeg netop taget karbad og smurt mig ind i hotellets lækre Karmameju creme. Om lidt åbner vi en flaske rosé og nogle snacks, og så slapper vi bare af lidt, inden vi skal spise hos Price kl 20.
Jyderne kommer til Kbh. - en inspirationstråd
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
Re: Jyderne kommer til Kbh. - en inspirationstråd
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Det lyder skønt. Hvilket hotel bor I på? Jeg elsker at være på hotel i min by
0
- PaleSeptember
MissB skrev:Det lyder skønt. Hvilket hotel bor I på? Jeg elsker at være på hotel i min by
Vi bor på Phoenix. Det gjorde vi også sidste år, og det var ret godt, og så bliver det jo næsten ikke mere centralt.
0
PaleSeptember skrev:MissB skrev:Det lyder skønt. Hvilket hotel bor I på? Jeg elsker at være på hotel i min by
Vi bor på Phoenix. Det gjorde vi også sidste år, og det var ret godt, og så bliver det jo næsten ikke mere centralt.
Det er også mit yndlings hotel i kbh
Hvis I er til lækkert køkkengrej, så smut forbi Carls Køkken i Store Kongensgade.
0
- PaleSeptember
Så er vi hjemme, godt trætte og brugte, men vi har også gået 29.000 skridt på 2 dage.
1