Campingpladser Aalborg nær Airshow

Er du i tvivl om hvor du skal tage på ferie? Her kan du spørge om råd, eller dele dine egne rejseoplevelser.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9702
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 789
Likede indlæg: 7943

Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Sophies-mor » 29. mar 2024, 23:36

Hvilke relativt gode campingpladser er der nær Danish Air show pladsen?
Google er ikke den helt store hjælp lige pt.
:gruble:
Tak
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20622
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 770
Likede indlæg: 44213

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf paint » 30. mar 2024, 10:52

Sophies-mor skrev:Hvilke relativt gode campingpladser er der nær Danish Air show pladsen?
Google er ikke den helt store hjælp lige pt.
:gruble:
Tak


Jeg kan desværre ikke hjælpe, men kun (personligt) glæde mig over, at til næste år er det i Roskilde. ;)
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8774
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7229

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Artem » 30. mar 2024, 13:24

Tror kun der er campingpladsen i Aalborg og så dem ude langs vestkysten med Blokhus, Løkken osv.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9702
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 789
Likede indlæg: 7943

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Sophies-mor » 30. mar 2024, 13:41

Artem skrev:Tror kun der er campingpladsen i Aalborg og så dem ude langs vestkysten med Blokhus, Løkken osv.

Ja tror jeg også.
Og stort set samtlige jeg kan finde i Aalborg, får enormt dårlige anmeldelser for manglende renlighed på toiletterne. Og så fravælger jeg dem..
Men at sove i Løkken fx, for at stå op og køre til Aalborg Airshow, er måske også bøvlet?
:gruble:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Oak123
Indlæg: 2162
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Oak123 » 30. mar 2024, 13:48

Hvad med en campingplads øst for Aalborg? Ud mod Egense og Dokkedal.
Umiddelbart tænker jeg det er tættere på end Løkken. Men har ingen kendskab til dem.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8774
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7229

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Artem » 30. mar 2024, 14:00

Sophies-mor skrev:
Artem skrev:Tror kun der er campingpladsen i Aalborg og så dem ude langs vestkysten med Blokhus, Løkken osv.

Ja tror jeg også.
Og stort set samtlige jeg kan finde i Aalborg, får enormt dårlige anmeldelser for manglende renlighed på toiletterne. Og så fravælger jeg dem..
Men at sove i Løkken fx, for at stå op og køre til Aalborg Airshow, er måske også bøvlet?
:gruble:

Selv om jeg har boet en del år i Aalborg og været til Airshow et par gange. Husker jeg det ikke så godt mere.
Tror selv cyklen da der godt kan være en del kø ind og ud der fra, som jeg undgik på den måde.

Lufthavnen ligger i Vadum nordvest for Aalborg og fjorden. Hvorfor jeg ville vælge noget på Vestkysten hvis det ikke skal være Aalborg. For selv om det er længere i km, er turen rimelig hurtig i forhold til at skulle igennem Aalborg på den forkerte tid af dagen.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Undtagelsen
Indlæg: 2254
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4615

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Undtagelsen » 30. mar 2024, 14:06

Jeg kender ikke til campingpladserne i Blokhus/Hune/Løkken, men ved at Hals strand camping skulle være ok.
Der er man på den rigtige side af fjorden og kører bare tværs over til Vadum.
Tager ca samme tid, som hvis man bor på vestkysten.
1
libertá
Indlæg: 884
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf libertá » 26. apr 2024, 18:19

Jeg er fra Aalborg og ved da, at der er en campingplads ude bagved Fjordparken i Vestbyen. Jeg har dog ingen mening om, hvordan den er. Men min onkel og hans kone bruger den vist og de lyder som om, de er godt tilfredse med den. Det er i hvert fald tæt på Air Showet, da der er udsigt fra fjorden over til Nørresundby, hvor Air Showet jo plejer at foregå.
0
Brugeravatar
Dårlig Stemning
Indlæg: 2771
Tilmeldt: 29. okt 2015, 22:20
Kort karma: 157
Likede indlæg: 2232

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Dårlig Stemning » 30. apr 2024, 10:02

Sophies-mor skrev:Hvilke relativt gode campingpladser er der nær Danish Air show pladsen?
Google er ikke den helt store hjælp lige pt.
:gruble:
Tak


Til oplysning er det blevet aflyst i år.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9702
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 789
Likede indlæg: 7943

Re: Campingpladser Aalborg nær Airshow

Indlægaf Sophies-mor » 30. apr 2024, 10:30

Dynaudio skrev:
Sophies-mor skrev:Hvilke relativt gode campingpladser er der nær Danish Air show pladsen?
Google er ikke den helt store hjælp lige pt.
:gruble:
Tak


Til oplysning er det blevet aflyst i år.

Mange tak.
Fik det at vide her kl. 10 - cirka - så har afbestilt pladsen på Attrup Camping, som jeg så fandt, fordi den havde gode anmeldelser.
1
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Rejser"