Moderationen

Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15594
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1254
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 26065

Re: Moderationen

Indlægaf Delfin » 21. nov 2016, 16:02

Det er ret enkelt, hvis jeg pisser nogen af, så sig det til mig direkte og ikke til barnepigen, så vil jeg overveje, om jeg bør stoppe op og tænke mig om, akkurat som ude i verden.
7
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Allmost_Famous
Indlæg: 4186
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 748
Likede indlæg: 17231

Re: Moderationen

Indlægaf Allmost_Famous » 21. nov 2016, 17:04

Bare lige for at lægge kortene på bordet: jeg anmelder løs for tiden. Ikke fordi jeg mener, der er grund til det, men fordi jeg prøver at synliggøre forskelsbehandlingen for moderatorerne. Så alt, hvad jeg har fået henstillinger, advarsler, og bortvisning for, anmelder jeg, når jeg ser jer andre skrive det samme. Jeg ønsker ikke, at I skal sanktioneres, blot at moderatorerne holder op med at forskelsbehandle (læs: at jeg får fjernet mine uberettigede pletter på "straffeattesten").
2
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13135
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3556
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56440
Kontakt:

Re: Moderationen

Indlægaf Ado » 21. nov 2016, 17:13

Log_Lady skrev: Det er ærgerligt, og jeg synes i øvrigt, det er spøjst (på den ufede måde), at moderatorteamet har tillagt sig denne mærkværdige slette-strategi, når man tænker på, hvor vrede mange af os var, da Debathøvdingen fremturede med samme stil. Øv, med øv på!


Helt enig. Jeg begriber ikke logikken i handlinger, som man selv har været voldsomt træt af andetsted, og som man insisterer på at føre videre.
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Moderationen

Indlægaf Bimmerdyret » 21. nov 2016, 17:33

thomassneum skrev:Jeg mener ikke hun har en "god tone" i debatterne, og hun konstant på grænsen imellen "kontant/ligefrem" og til at være "nedladende/forhånende". Det er der da også mange andre der er, men det undskylder jo ikke noget. Hos mig "støjer" hun mere end andre, og derfor kommer det ikke bag på mig.


Så dermed kan vi konkludere at du ikke undskylder din måde at moderere på, og ikke kunne tænke at gøre det over for A_F ?
Altså jeg siger ikke du har en beef eller henviser til at du har modereret særligt overfor hende :)

Men det du lige kom med, som jeg markerede svarer til som moderator at indrømme man har en dødsliste. :boo:

Moderatorer skal være neutrale - DU har efter min mening DIREKTE indrømmet at du ikke er.
Derfor bør du ikke være moderator.
0
Allmost_Famous
Indlæg: 4186
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 748
Likede indlæg: 17231

Re: Moderationen

Indlægaf Allmost_Famous » 21. nov 2016, 17:35

Bimmerdyret skrev:
thomassneum skrev:Jeg mener ikke hun har en "god tone" i debatterne, og hun konstant på grænsen imellen "kontant/ligefrem" og til at være "nedladende/forhånende". Det er der da også mange andre der er, men det undskylder jo ikke noget. Hos mig "støjer" hun mere end andre, og derfor kommer det ikke bag på mig.


Så dermed kan vi konkludere at du ikke undskylder din måde at moderere på, og ikke kunne tænke at gøre det over for A_F ?
Altså jeg siger ikke du har en beef eller henviser til at du har modereret særligt overfor hende :)

Men det du lige kom med, som jeg markerede svarer til som moderator at indrømme man har en dødsliste. :boo:

Moderatorer skal være neutrale - DU har efter min mening DIREKTE indrømmet at du ikke er.
Derfor bør du ikke være moderator.

Thomassneum er ikke moderator herinde, selvom man skulle tro det.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Moderationen

Indlægaf Bimmerdyret » 21. nov 2016, 17:41

Allmost_Famous skrev:
Bimmerdyret skrev:
thomassneum skrev:Jeg mener ikke hun har en "god tone" i debatterne, og hun konstant på grænsen imellen "kontant/ligefrem" og til at være "nedladende/forhånende". Det er der da også mange andre der er, men det undskylder jo ikke noget. Hos mig "støjer" hun mere end andre, og derfor kommer det ikke bag på mig.


Så dermed kan vi konkludere at du ikke undskylder din måde at moderere på, og ikke kunne tænke at gøre det over for A_F ?
Altså jeg siger ikke du har en beef eller henviser til at du har modereret særligt overfor hende :)

Men det du lige kom med, som jeg markerede svarer til som moderator at indrømme man har en dødsliste. :boo:

Moderatorer skal være neutrale - DU har efter min mening DIREKTE indrømmet at du ikke er.
Derfor bør du ikke være moderator.

Thomassneum er ikke moderator herinde, selvom man skulle tro det.


Venter så sikkert på en ledig stilling.. :fløjt:
Bør så nok ud fra den bemærkning han kom med undlade at udtale sig om god tone!
3
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2944

Re: Moderationen

Indlægaf thomassneum » 21. nov 2016, 19:06

Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2944

Re: Moderationen

Indlægaf thomassneum » 21. nov 2016, 19:10

Allmost_Famous skrev:
thomassneum skrev:Man kan sagtens have en levende debat, uden at skulle gå efter personen. Det ved mange voksne, men det nytter ikke at prøve at forklare det til de uvordne børn, som kun vil bestemme selv. :P

Så trækker man lige forældrene med ind i kampen.

Da jeg kom med analogien med moderatorerne som de voksne, fik jeg en røffel af Icelady (med blåt). Det var åbenbart ikke en god tone. Nu gør du præcis det samme - så jeg vil se frem til, at du også får en offentlig besked om, at du søreme ikke bidrager med en god tone. Ironisk nok, når man tænker på hvor meget, du tror, du ved om det.

Og så må du efterhånden godt pakke sammen med dine slå stikpiller til mig som om, jeg var et utilpasset skolebarn i dit eget barns klasse, du omtalte ved et forældremøde. "Ja, A_F kan jo godt lige at bestemme selv. Og der er gentagne udfordringer. Man bliver lidt trætte i hovederne når hun støjer herinde".

Det var nu Ado som mente at moderatorer var som "de voksne" Jeg førte bare analogien videre.

Jeg har ingen små stikpiller til dig. Jeg synes du ofte går over stregen..thats it.
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2944

Re: Moderationen

Indlægaf thomassneum » 21. nov 2016, 19:16

kidkomb skrev:Thomas, du deltager nærmest kun i tråde om moderationen og den gamle debat herinde og jeg undrer mig såre over dit store engagement i forhold til hvordan denne debatside skal drives?

Jeg skiftede selv over fra den gamle debat, netop grundet den manglende moderation, så emnet interesser mig naturligvis. Det er nu ikke det eneste jeg debatterer herover. :)
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19734
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46608

Re: Moderationen

Indlægaf LadyFox » 21. nov 2016, 19:19

thomassneum skrev:
Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)

Hvem? Og hvor mange er en del?

Ej, jeg ved godt du ikke kan svare på hvem - men altså, i hvert fald hvor mange?
0
...
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2944

Re: Moderationen

Indlægaf thomassneum » 21. nov 2016, 19:22

LadyFox skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)

Hvem? Og hvor mange er en del?

Hvis du ikke ved det, er du heldig ikke at have stødt på dem. Jeg ønsker nu ikke at hænge nogen ud her.
Men come on... Du mener alle på debatten taler til andre som de ville IRL?
0
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13135
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3556
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56440
Kontakt:

Re: Moderationen

Indlægaf Ado » 21. nov 2016, 19:25

thomassneum skrev:
LadyFox skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)

Hvem? Og hvor mange er en del?

Hvis du ikke ved det, er du heldig ikke at have stødt på dem. Jeg ønsker nu ikke at hænge nogen ud her.
Men come on... Du mener alle på debatten taler til andre som de ville IRL?

Altså, det ved du jo i bund og grund ikke, med mindre du kender personerne i virkeligheden.

Og så undrer jeg mig over, hvor du ser alle de uopdragne mennesker herinde? De eneste jeg er stødt på, er et par trolls. Ellers synes jeg sgu egentlig folk skriver pænt herinde.
4
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19734
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46608

Re: Moderationen

Indlægaf LadyFox » 21. nov 2016, 19:27

thomassneum skrev:
LadyFox skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)

Hvem? Og hvor mange er en del?

Hvis du ikke ved det, er du heldig ikke at have stødt på dem. Jeg ønsker nu ikke at hænge nogen ud her.
Men come on... Du mener alle på debatten taler til andre som de ville IRL?

Det ved jeg ikke - jeg kender ikke største delen af debattørende herinde personligt. Who knows..
Men jeg synes generelt folk opfører sig ordenligt herinde, der er da tilfælde hvor jeg har tænkt "okay, styr dig lige engang" - men det er nu slet ikke så ofte - og selv ude i virkeligheden sker det jeg tænker "okay, styr dig lige engang" .. Såååe.

Men altså i følge dig lyder det jo som om at det er den vilde vesten herinde - at folk står i kø for at råbe uhyrligheder efter hinanden. Så jeg synes da det er interessant hvor stor en del du synes den der "del" dækker over, da jeg slet ikke er af samme opfattelse som dig.
3
...
Allmost_Famous
Indlæg: 4186
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 748
Likede indlæg: 17231

Re: Moderationen

Indlægaf Allmost_Famous » 21. nov 2016, 19:28

thomassneum skrev:Det var nu Ado som mente at moderatorer var som "de voksne" Jeg førte bare analogien videre.

Jeg har ingen små stikpiller til dig. Jeg synes du ofte går over stregen..thats it.

Så... Med andre ord... "Det var ikke mig, der startede". Seriøst? :lol:
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3369
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2944

Re: Moderationen

Indlægaf thomassneum » 21. nov 2016, 19:31

Ado skrev:
thomassneum skrev:
LadyFox skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:
thomassneum skrev:
Ado skrev:Jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke en moderator hængende efter mig som en stakler i det virkelige liv.


Nej.. men du kan heller ikke stå face to face, som i det virkelige liv.
Nej, men det ændrer intet. Jeg mister ikke min sociale situationsfornemmelse, når jeg tænder min computer.

Men det er der så en del andre der gør. :)

Hvem? Og hvor mange er en del?

Hvis du ikke ved det, er du heldig ikke at have stødt på dem. Jeg ønsker nu ikke at hænge nogen ud her.
Men come on... Du mener alle på debatten taler til andre som de ville IRL?

Altså, det ved du jo i bund og grund ikke, med mindre du kender personerne i virkeligheden.

Og så undrer jeg mig over, hvor du ser alle de uopdragne mennesker herinde? De eneste jeg er stødt på, er et par trolls. Ellers synes jeg sgu egentlig folk skriver pænt herinde.

Ja da.. det gør de fleste da.. Heldigvis :)
Jeg prøver ikke at male et billede af at det hele er ved at løbe af sporet.
0
Med bov skal man mad lave, men...

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"