Afskaf likes

libertá
Indlæg: 884
Tilmeldt: 29. jan 2018, 17:39
Kort karma: 15
Likede indlæg: 357

Afskaf likes

Indlægaf libertá » 3. maj 2022, 19:17

Afskaf dog likes!

Folk giver ikke likes efter, om de kan lide et indlæg. Men efter om de kan lide personen, der skriver indlægget.

Bare se hvordan veninderne herinde konstant giver hinanden 5-10 likes nærmest for alle indlæg, de skriver og det sker, uanset HVAD de skriver.

Jeg får aldrig likes, og det er også uanset hvad jeg skriver. Fordi jeg er mand og upopulær, da jeg tager kampen op imod feminismen, som jeg ikke bryder mig om.

Og bemærk, at mænd herinde bare generelt får langt færre likes, uanset hvad de skriver - end kvinderne. Fordi kvinderne rotter sig sammen og giver deres egne veninder likes. Det er totalt latterligt at se på og dermed mister likes nogen som helst form for betydning og troværdighed.
7
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Afskaf likes

Indlægaf landsbytossen » 3. maj 2022, 19:28

libertá skrev:Afskaf dog likes!

Folk giver ikke likes efter, om de kan lide et indlæg. Men efter om de kan lide personen, der skriver indlægget.

Bare se hvordan veninderne herinde konstant giver hinanden 5-10 likes nærmest for alle indlæg, de skriver og det sker, uanset HVAD de skriver.

Jeg får aldrig likes, og det er også uanset hvad jeg skriver. Fordi jeg er mand og upopulær, da jeg tager kampen op imod feminismen, som jeg ikke bryder mig om.

Og bemærk, at mænd herinde bare generelt får langt færre likes, uanset hvad de skriver - end kvinderne. Fordi kvinderne rotter sig sammen og giver deres egne veninder likes. Det er totalt latterligt at se på og dermed mister likes nogen som helst form for betydning og troværdighed.

Pt har du 171
14
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13057
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21845

Re: Afskaf likes

Indlægaf Pandesteg » 3. maj 2022, 19:34

First like!
8
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6398
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14756

Re: Afskaf likes

Indlægaf Pjeps » 3. maj 2022, 19:39

Jeg liker hvis folk skriver noget klogt eller sjovt - eller noget jeg bare godt kan lide. Jeg er egentlig ret ligeglad med hvem der har skrevet det.

Jeg kan ikke se hvem der har liket hvad, jeg kan ikke engang se hvem der liket hvad jeg har skrevet , der kommer jo kun sporadiske notifikationer om det. Så jeg undrer mig over hvordan du kan se hvem der liker hvad.
17
:ninja:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2519
Likede indlæg: 59704

Re: Afskaf likes

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2022, 19:40

Pjeps skrev:Jeg liker hvis folk skriver noget klogt eller sjovt - eller noget jeg bare godt kan lide. Jeg er egentlig ret ligeglad med hvem der har skrevet det.

Jeg kan ikke se hvem der har liket hvad, jeg kan ikke engang se hvem der liket hvad jeg har skrevet , der kommer jo kun sporadiske notifikationer om det. Så jeg undrer mig over hvordan du kan se hvem der liker hvad.


Det kan man fra en computer, hvis man fører pilen henover like-hjertet på et opslag.
3
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9669
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1359
Likede indlæg: 29314

Re: Afskaf likes

Indlægaf Sangius » 3. maj 2022, 19:41

Pjeps skrev:Jeg liker hvis folk skriver noget klogt eller sjovt - eller noget jeg bare godt kan lide. Jeg er egentlig ret ligeglad med hvem der har skrevet det.

Jeg kan ikke se hvem der har liket hvad, jeg kan ikke engang se hvem der liket hvad jeg har skrevet , der kommer jo kun sporadiske notifikationer om det. Så jeg undrer mig over hvordan du kan se hvem der liker hvad.


Man kan se det på en computer, hvis man holder musen over hjertet ved indlægget.

Jeg er så godt som aldrig på debatten fra en computer, så jeg kigger heller aldrig hvem der liker mine indlæg, eller hæfter mig ved det.

Jeg er også elendig til at huske hvem der er hvem, og liker bare indlæg som jeg synes er gode og som jeg er enig i.
Senest rettet af Sangius 3. maj 2022, 19:41, rettet i alt 1 gang.
7
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6398
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14756

Re: Afskaf likes

Indlægaf Pjeps » 3. maj 2022, 19:41

DetSorteCirkus skrev:
Pjeps skrev:Jeg liker hvis folk skriver noget klogt eller sjovt - eller noget jeg bare godt kan lide. Jeg er egentlig ret ligeglad med hvem der har skrevet det.

Jeg kan ikke se hvem der har liket hvad, jeg kan ikke engang se hvem der liket hvad jeg har skrevet , der kommer jo kun sporadiske notifikationer om det. Så jeg undrer mig over hvordan du kan se hvem der liker hvad.


Det kan man fra en computer, hvis man fører pilen henover like-hjertet på et opslag.

Nåh , men det kan man ikke fra mobil eller iPad :D
3
:ninja:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7522
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23732

Re: Afskaf likes

Indlægaf Aragorn » 3. maj 2022, 19:43

libertá skrev:Afskaf dog likes!

Folk giver ikke likes efter, om de kan lide et indlæg. Men efter om de kan lide personen, der skriver indlægget.

Bare se hvordan veninderne herinde konstant giver hinanden 5-10 likes nærmest for alle indlæg, de skriver og det sker, uanset HVAD de skriver.

Jeg får aldrig likes, og det er også uanset hvad jeg skriver. Fordi jeg er mand og upopulær, da jeg tager kampen op imod feminismen, som jeg ikke bryder mig om.

Og bemærk, at mænd herinde bare generelt får langt færre likes, uanset hvad de skriver - end kvinderne. Fordi kvinderne rotter sig sammen og giver deres egne veninder likes. Det er totalt latterligt at se på og dermed mister likes nogen som helst form for betydning og troværdighed.


Jeg tror at jeg ikke får så mange likes fordi jeg skriver ting som i dette indlæg: viewtopic.php?p=1424581#p1424581

Måske er det min signatur. Måske min avatar. Måske fordi jeg er et dumt svin.

Måske er der mange der ikke kan lide mig, fordi jeg er et dumt svin. Hvis jeg lavede om på min adfærd kunne det være jeg fik flere likes. Måske er de likes jeg får en reflektion af den person jeg er.
3

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Allmost_Famous
Indlæg: 4179
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 747
Likede indlæg: 17207

Re: Afskaf likes

Indlægaf Allmost_Famous » 3. maj 2022, 19:54

libertá skrev:Afskaf dog likes!

Folk giver ikke likes efter, om de kan lide et indlæg. Men efter om de kan lide personen, der skriver indlægget.

Bare se hvordan veninderne herinde konstant giver hinanden 5-10 likes nærmest for alle indlæg, de skriver og det sker, uanset HVAD de skriver.

Jeg får aldrig likes, og det er også uanset hvad jeg skriver. Fordi jeg er mand og upopulær, da jeg tager kampen op imod feminismen, som jeg ikke bryder mig om.

Og bemærk, at mænd herinde bare generelt får langt færre likes, uanset hvad de skriver - end kvinderne. Fordi kvinderne rotter sig sammen og giver deres egne veninder likes. Det er totalt latterligt at se på og dermed mister likes nogen som helst form for betydning og troværdighed.

Men øhm... Forventer du, at folk liker indlæg, der handler om, at du er direkte imod lighed mellem mennesker? For det er det, feminisme handler om. Og næh, det er ikke ret populært at mene, at folk ikke har samme værdi afhængigt af det køn, de blev tildelt ved fødslen. Heldigvis.

Personligt render jeg da relativt ofte ind i indlæg fra personer, som jeg tidligere har tænkt "Hold kæft, en båtnakke" om, men så har de sgu skrevet noget godt og fornuftigt, og så liker jeg det. Jeg kan da også konstatere, at der af og til kommer grønt eller likes fra folk, der har kaldt mig mindre pæne ting tidligere.

Likes er smarte på den måde, at man slipper for 20 indlæg, hvor nogen citerer og skriver "Enig".
14
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7522
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1580
Likede indlæg: 23732

Re: Afskaf likes

Indlægaf Aragorn » 3. maj 2022, 20:03

Allmost_Famous skrev:Men øhm... Forventer du, at folk liker indlæg, der handler om, at du er direkte imod lighed mellem mennesker? For det er det, feminisme handler om. Og næh, det er ikke ret populært at mene, at folk ikke har samme værdi afhængigt af det køn, de blev tildelt ved fødslen. Heldigvis.


Man bliver nok mere født som et køn end man får det kunstigt tildelt. Der er ikke nogen der står og skuer tissemænd på drenge eller river en bundprop ud af pigerne efter at have kastet en terning om hvilket resultat man skulle nå frem til. Det er en vigtig skelnen i semantikken.

Jeg troede feminisme handler om mænd der juridisk skifter køn og derefter går ind i kvindernes omklædningsrum, at bortvise lesbiske fra kvindehuset eller at skifte køn til kvinde for derefter at lammetæve dem i en eller anden sport, svømning eller MMA eller sådan noget. Jeg troede feminisme handler om at sige at man ikke behøver at være kvinde, blot fordi man har menstruation.

Så hvis ikke noget af dét er tilfældet, så synes jeg feministerne skulle lave lidt oplysning om, hvordan de ikke har sammenhæng med ovennævnte bevægelser.
1

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16296
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32556

Re: Afskaf likes

Indlægaf icelady » 3. maj 2022, 20:13

172 likes på lidt over 400 indlæg må da siges at være pænt. :)

Hvis du er træt af likes, så ignorer dem. Du har gjort op med dig selv, at likes gives åbenbart kun ud fra veninde-princippet. Så lægger du nok heller ikke noget i dem, så ignorer dem :)
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3359
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2929

Re: Afskaf likes

Indlægaf thomassneum » 3. maj 2022, 20:19

Det skulle også tarveligt.
Amen..så må vi da fjerne de likes- og endnu bedre, måske forbyde grupperinger og rygklappere. Og jeg bebrejder ulykkerne, kvinder- og feminine debattører. :kaffe:
1
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2519
Likede indlæg: 59704

Re: Afskaf likes

Indlægaf DetSorteCirkus » 3. maj 2022, 20:20

Aragorn skrev:
Allmost_Famous skrev:Men øhm... Forventer du, at folk liker indlæg, der handler om, at du er direkte imod lighed mellem mennesker? For det er det, feminisme handler om. Og næh, det er ikke ret populært at mene, at folk ikke har samme værdi afhængigt af det køn, de blev tildelt ved fødslen. Heldigvis.


Man bliver nok mere født som et køn end man får det kunstigt tildelt. Der er ikke nogen der står og skuer tissemænd på drenge eller river en bundprop ud af pigerne efter at have kastet en terning om hvilket resultat man skulle nå frem til. Det er en vigtig skelnen i semantikken.

Jeg troede feminisme handler om mænd der juridisk skifter køn og derefter går ind i kvindernes omklædningsrum, at bortvise lesbiske fra kvindehuset eller at skifte køn til kvinde for derefter at lammetæve dem i en eller anden sport, svømning eller MMA eller sådan noget. Jeg troede feminisme handler om at sige at man ikke behøver at være kvinde, blot fordi man har menstruation.

Så hvis ikke noget af dét er tilfældet, så synes jeg feministerne skulle lave lidt oplysning om, hvordan de ikke har sammenhæng med ovennævnte bevægelser.


Det er i høj grad feminister, der protesterer mod de forhold, du nævner her, og bliver kritiseret og "cancelled" for at gøre det.
6
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19713
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2453
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46511

Re: Afskaf likes

Indlægaf LadyFox » 3. maj 2022, 20:25

Hvis folk deler en god og nem opskrift på rabarbertærte så er jeg ligeglad med om de er mænd eller kvinder, jeg kan godt give et like.

Meeeen, når det så er sagt så liker jeg da klart oftere mine "veninder" hvem de så end er? Vi er ikke helt nået til venindekæderne endnu, så det er lidt uklar hvor vi står. Men det er nu ikke fordi de er mine "veninder" men fordi jeg tænker du med veninder tænker debattører der minder mere om mig end mænd der tager kampen op med feminismen han ikke bryder sig om. Og ja, i den kontekst så er mine likes ikke fordelt ligeligt - ganske enkelt fordi at der da er større sandsynlighed for at den der minder mest om mig også har flest pointer jeg synes er fede, eller en humor der rammer min, er tættere på mine værdier og holdninger, samt har en smag i sandaler der minder mere om min.
7
...
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10244
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18429

Re: Afskaf likes

Indlægaf .Magic. » 3. maj 2022, 20:50

Det er fandeme os’ feje hold! Nå!
4

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"