Er transkvinder kvinder?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17066
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21312

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf Misantropen » 27. apr 2024, 08:57

Modesty Blame skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:"Unisex hygiejnebind". Yah, det er vores chance gutter. De har endda vinger! Man kan bruge dem sammen med Microsoft Flight Simulator.

Billede

Derudover faldt jeg over "cottonlike". meh.

Og kr. 120. wow, hvordan går det lige med inflationen derovre?

Jeg HADER vinger på bind.

Jeg forstår ikke at man kan undvære det :D
2
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7588
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1905
Likede indlæg: 24682

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf LaScrooge » 27. apr 2024, 11:10

3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
FruitFly
Indlæg: 3886
Tilmeldt: 25. okt 2015, 19:01
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3551

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf FruitFly » 29. apr 2024, 21:40

Modesty Blame skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:"Unisex hygiejnebind". Yah, det er vores chance gutter. De har endda vinger! Man kan bruge dem sammen med Microsoft Flight Simulator.

Billede

Derudover faldt jeg over "cottonlike". meh.

Og kr. 120. wow, hvordan går det lige med inflationen derovre?

Jeg HADER vinger på bind.

Hvorfor skal der overhovedet stå noget med køn på hygienebind?
3
#Klimatosse
fisken80
Indlæg: 22606
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1145
Likede indlæg: 53163

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf fisken80 » 6. maj 2024, 15:14

0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2345

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf Elverpigen » 9. maj 2024, 20:23

fisken80 skrev:https://www.dr.dk/sporten/dart-stjerne-naegtede-moede-transkoennet-spiller-i-dansk-kvartfinale


Det lyder som om, at dartspilleren sagde fra på en sober måde, hvilket jeg ser som vejen frem at kvinder gør kollektivt, når diverse organisationer fejler ift. at sætte fair grænser. Ærgerligt at det lyder til, at der fra andre sider har været verbal mudderkastning.
5
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6541
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14609

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf Mangoness » 10. maj 2024, 00:51

Moment trans athlete smashes the field leaving female competitors in the dust to win 400m race and secure place in Varsity finals in Portland today

Det første link inkluderer en video af det.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... tland.html

Quotet er herfra:
https://www.foxnews.com/sports/oregon-h ... ks-outrage

En der kommenterer på transkvinder i kvindesport generelt:
https://youtube.com/shorts/UE6Nv9HoTNc? ... Fw5EkAK2UY


Video clips of Gallagher running in the events appeared on social media and drew outrage.

Two-time Olympic runner Mara Yamauchi was among those who spoke out.

"He’s not even putting in a max effort. Disgusting," she wrote on X. "On the plus side, this is a clear illustration of male advantage. All females finish close together. He is way ahead. Everyone who allows males in the Female category should hang their heads in shame. Cowards!"

U.S. 24 Hour National Team member Carilyn Johnson also weighed in.

"Aaaaaand here we go again," she wrote on X. "And DO NOT come on here and say the girls should just refuse to compete. The ADULTS are the problem, and we all know it. Stop telling kids that one boy’s 'feelings' matter more than every other girl they compete against."

Piers Morgan added: "Any woman who supports this crap is a traitor to their sex. It’s shameful that the integrity of women’s sport is being destroyed like this."

4
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23837
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22085

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf dgd2007 » 10. maj 2024, 13:21

Mangoness skrev:Moment trans athlete smashes the field leaving female competitors in the dust to win 400m race [...]

Det er ufatteligt at sådan noget gakkelak kan blive trumfet igennem. Hvis man lavede en Gallup om det, mon der så ville mere end nogle ganske få procent der faktisk går ind for det og synes det er i orden? :gruble:
1
K.toldam
Indlæg: 4162
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1793

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf K.toldam » 13. maj 2024, 09:27

fisken80 skrev:https://www.dr.dk/sporten/dart-stjerne-naegtede-moede-transkoennet-spiller-i-dansk-kvartfinale


Hun blev virkelig ked af det. Jeg så hende med tårer i øjnene oppe ved dommerbordet, hvor hun sagde, at hun ikke havde gjort noget forkert

Der tog han fejl, han havde gjort noget forkert, han deltog i en kvindeturnering, istedet for herre turneringen
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6541
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14609

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf Mangoness » 14. maj 2024, 03:39

Atlet sagsøger the state of Connecticut pga. deres trans politik

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23837
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22085

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf dgd2007 » 14. maj 2024, 08:26

Mangoness skrev:Atlet sagsøger the state of Connecticut pga. deres trans politik
[...]

Interessant at hun nævner at 20 stater har indført forbud mod transatleter i kvindediscipliner (som jeg forstod, i hvert fald). Bare uheldigt at det sikkert er blevet et højre/venstre-issue. Gad vidst hvor meget den slags kommer til at fylde i den kommende valgkamp. :genert:
0
K.toldam
Indlæg: 4162
Tilmeldt: 15. dec 2021, 16:53
Kort karma: 18
Likede indlæg: 1793

Re: Er transkvinder kvinder?

Indlægaf K.toldam » 14. maj 2024, 13:19

dgd2007 skrev:
Mangoness skrev:Atlet sagsøger the state of Connecticut pga. deres trans politik
[...]

Interessant at hun nævner at 20 stater har indført forbud mod transatleter i kvindediscipliner (som jeg forstod, i hvert fald). Bare uheldigt at det sikkert er blevet et højre/venstre-issue. Gad vidst hvor meget den slags kommer til at fylde i den kommende valgkamp. :genert:


Eftersom Trump stolt har udtalt at han fjernede abort rettigheder, tror jeg ikke han kan bruge det.

Men eftersom man har sport opdelt i mand / kvinder, så er det jo netop fordi mænd (idag kendt som personer født med tissemand) ikke skal deltage i kvindesport, og det undrer mig at de resterende 31 stater ikke samme regler
0
Der burde laves en lov i imod PaP SugerøR

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"