Mascara

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1289
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 199
Likede indlæg: 2729

Re: Mascara

Indlægaf Frandsen » 16. aug 2023, 06:47

Jeg har også korte (og få og skæve) vipper, og jeg har lige opdaget en ny favorit. Sanzi Beauty, Volume and Curl. Den er virkelig god!!

Kan i øvrigt se, at den er på tilbud lige nu til 125,- på Nicehair. Det er en god pris!
Senest rettet af Frandsen 16. aug 2023, 06:49, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1107

Re: Mascara

Indlægaf Mivsen » 16. aug 2023, 06:48

Frandsen skrev:
Mivsen skrev:
Fruity skrev:
Hewlett skrev:Jeg har efterhånden prøvet samtlige prisklasser af mascara og jeg vender troligt tilbage til "drugstore".

Mine favoritter er L'Oreal Telescopic, L'Oreal Lash Paradise samt Max Factor 2000 calories.

Det værste jeg ved er dog en helt ny mascara - jeg synes der er alt for meget produkt på børsten, så jeg starter altid med at tørre mascarabørsten næsten helt ren og så plejer det at fungere :)


Den er bare umulig at slå!


Nu nævner hun 3 :lol2: hvilken mener du er den bedste :)


Tænker, hun mener den, der er fremhævet med fed :lol:


Åhh selvfølgelig :genert: :lol2:
0
Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6685
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 872
Likede indlæg: 19067

Re: Mascara

Indlægaf Æble » 17. aug 2023, 04:33

Diorshow. Der er også en primer og sammen giver de virkelig flotte vipper.

Til hverdag/mere budgetvenligt maxfactor 2000 calories.
0
JoyNips
Indlæg: 12126
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34123

Re: Mascara

Indlægaf JoyNips » 17. aug 2023, 06:30

Jeg sværger til L’oreal Volume Million Lashes. Og aå er jeg også blevet ret glad for Lavinde BEYOND - Volume & Curl Mascara (with eyelash serum).

Sværgede tidligere til High Impact fra Clinique, men ak, nøjagtig som min mor er jeg blevet allergisk overfor mange mascaraer med alderen. High Impact får simpelthen mine øjne til at løbe.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
englishchannel
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 28. aug 2015, 23:37
Kort karma: 641
Likede indlæg: 8850

Re: Mascara

Indlægaf englishchannel » 18. aug 2023, 06:05

Jeg har fra naturens side korte øjenvipper, og min erfaring er, at mascara ikke kan stå alene for at få det resultat som jeg ønsker mig.

For mig har det til gengæld virket at bruge et vippeserum hver aften (det tog to måneder inden jeg kunne se effekt) og at bruge Diors primer under min mascara. Det har givet en helt vild effekt hos mig.

Så jeg ville anbefale dig at købe primeren og bruge den under din almindelige mascara inden du forsøger dig med en masse andre mascaraer. Jeg vil næsten garantere dig, at du vil få et bedre resultat af den kombination end af mascara alene.

https://www.matas.dk/dior-maximizer-3d-3d
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1854
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2202

Re: Mascara

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 19. aug 2023, 19:09

MellowGorilla skrev:Jeg bruger Nilens Jord, Extension.
Jeg kan ikke holde ud når de klistrer sammen, den er det nærmeste jeg er kommet på, der også er allergivenlig. Til daglig brug, hvor jeg ikke har så meget på, klistrer de ikke sammen, til fest hvor jeg har lidt mere tydelig mascara på, kører jeg lige en ren børste igennem vipperne når jeg har lagt mascaren på.

Skal den være allergivenlig fordi du får eksem?
0
MellowGorilla
Indlæg: 437
Tilmeldt: 4. apr 2023, 10:46
Kort karma: 17
Likede indlæg: 791

Re: Mascara

Indlægaf MellowGorilla » 19. aug 2023, 19:19

Jegvilgerneheddenogetnyt skrev:
MellowGorilla skrev:Jeg bruger Nilens Jord, Extension.
Jeg kan ikke holde ud når de klistrer sammen, den er det nærmeste jeg er kommet på, der også er allergivenlig. Til daglig brug, hvor jeg ikke har så meget på, klistrer de ikke sammen, til fest hvor jeg har lidt mere tydelig mascara på, kører jeg lige en ren børste igennem vipperne når jeg har lagt mascaren på.

Skal den være allergivenlig fordi du får eksem?


Ikke eksem, men jeg får ret nemt udslæt, så derfor allergivenlig.
1
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1058
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 136
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2747

Re: Mascara

Indlægaf Venus222 » 26. feb 2024, 21:51

catnip skrev:Min holy grail mascara er Pacifica Stellar Gaze. Den separerer vipperne som ingen anden mascara jeg har prøvet, og giver samtidig helt enorm længde. Den har et naturligt look ved første applikation (hvilket jeg foretrækker), men kan bygges op med flere coats ved behov. Den er også cruelty-free, hvilket er et krav for mig. Det eneste der kræver lidt snilde er at børsten er lidt rigelig stor, men det lærer man at arbejde med.


Jeg faldt lige over den her tråd. Men hvor køber du den mascara henne? :)
0
Brugeravatar
catnip
Indlæg: 4686
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:47
Kort karma: 684
Likede indlæg: 21510

Re: Mascara

Indlægaf catnip » 27. feb 2024, 07:34

Venus222 skrev:
catnip skrev:Min holy grail mascara er Pacifica Stellar Gaze. Den separerer vipperne som ingen anden mascara jeg har prøvet, og giver samtidig helt enorm længde. Den har et naturligt look ved første applikation (hvilket jeg foretrækker), men kan bygges op med flere coats ved behov. Den er også cruelty-free, hvilket er et krav for mig. Det eneste der kræver lidt snilde er at børsten er lidt rigelig stor, men det lærer man at arbejde med.


Jeg faldt lige over den her tråd. Men hvor køber du den mascara henne? :)


Jeg rå-hamstrer når vi er i USA :genert:

Men jeg ved at de i hvert fald også har haft den på iHerb.
0
- Nevertheless she persisted -
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10247
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1223
Likede indlæg: 18436

Re: Mascara

Indlægaf .Magic. » 27. feb 2024, 10:30

Jeg har også korte vipper og synes det handler mere om størrelsen på børsten.
Jeg bruger en fra Mac og den har en rigtig fin lille børste.
0

Tilbage til "Kropsudsmykning"