Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
- Pjeps
- Kort karma: 801
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15754
Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
Jeg er flyttet til en vej i Kbh, hvor der konstant kommer madbude med madlevering. Det er virkelig hele tiden og hvergang jeg kigger ud af vinduet, som kommer der et madbud fra enten det ene, det andet eller tredje leveringsselskab. Jeg tror mine vej medbeboere er herredovne og åbenbart lidt rige siden de ikke gider lave mad selv
Jeg selv gør sjældent brug af madlevering, det sker måske 1 gang hver 2. Måned.
Hvor tit får du mad bragt ud fra justeat, Wolt mm. ?
Og tråden er selvfølgelig henvendt til de mennesker der bor et sted hvor det er muligt at få maden bragt til døren.
Jeg selv gør sjældent brug af madlevering, det sker måske 1 gang hver 2. Måned.
Hvor tit får du mad bragt ud fra justeat, Wolt mm. ?
Og tråden er selvfølgelig henvendt til de mennesker der bor et sted hvor det er muligt at få maden bragt til døren.
0
- Purple Haze
- Kort karma: 1051
- Geografisk sted: Kbh.
- Likede indlæg: 22960
Re: Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
1-3 gange om måneden.
+\- 3 gange.
+\- 3 gange.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Re: Hvor tit får du mad leveret udefra (Wolt,justeat mm)? Til dem som bor i en by hvor det er muligt .
Jeg bruger take away i ret høj grad. Jeg kan ikke finde ud af at planlægge og udføre madlavning, det er ret hård for mig at overskue.
0
Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
I'm going to work in finance because I have always wanted to be a shit head.
-
- Kort karma: 138
- Geografisk sted: Odense
- Likede indlæg: 2856
Måske 2 gange på et år?
For det meste henter vi det selv, når vi får mad udefra.
Men det gør vi heller ikke meget. Måske 10 gange på et år. Og det er nok højt sat.
For det meste henter vi det selv, når vi får mad udefra.
Men det gør vi heller ikke meget. Måske 10 gange på et år. Og det er nok højt sat.
0
Jeg bor i Aarhus C og har samme oplevelse som dig mht bude fra diverse udbringningsfirmaer - der er virkelig mange hele tiden.
Jeg bestiller mad udefra sjældnere end én gang om måneden.
Jeg bestiller mad udefra sjældnere end én gang om måneden.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
1-2 gange om året, men kun når vi holder fest/sammenkomster, så er det lettere at få leveret.
0
- Fru Himmelblå
- Kort karma: 283
- Likede indlæg: 8717
Yderst sjældent. Vi foretrækker at lave mad selv. Og vi bor ellers i noget der tangerer centrum af København. Vi har alle muligheder lige rundt om hjørnet.
0
Vir prudens non contra ventum mingit
Ikke ret tit. 3-5 gange om året måske.
0
-
- Kort karma: 458
- Likede indlæg: 10201
Vi får aldrig leveret. Vi henter selv eller spiser på spisestederne. (tit!)
0
- Pjeps
- Kort karma: 801
- Geografisk sted: Det skønne København
- Likede indlæg: 15754
Hattie skrev:1-2 gange om året, men kun når vi holder fest/sammenkomster, så er det lettere at få leveret.
Men så er det vel catering og ikke Wolt? Eller kommer der lige en flok woltbude med suppe, steg og is til 52 mennsker
7
Pjeps skrev:Hattie skrev:1-2 gange om året, men kun når vi holder fest/sammenkomster, så er det lettere at få leveret.
Men så er det vel catering og ikke Wolt? Eller kommer der lige en flok woltbude med suppe, steg og is til 52 mennsker
Det er gerne pizza eller thai til vores gæster. Det kan wolt godt klare.
0
Ata skrev:Måske en gang hvert andet år til en større middag. Kunne aldrig finde på at få leveret mad hjem sådan bare fordi.
Hvorfor ikke?
3
Don’t drink the Kool-Aid!
Vi havde fået en rigtig dårlig vane med at bestille mad udefra ca 2 gange om ugen i gennemsnit. Nu har vi skåret kraftigt ned og har bestilt to gange de sidste to måneders tid
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
- PaleSeptember
- Kort karma: 967
- Likede indlæg: 19969
Aldrig. Altså jeg tror ikke, der er wolt her i byen, men de lokale pizzeriaer leverer da, men vi benytter os aldrig af det. Vi henter selv, hvis vi en sjælden gang får takeout.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
- Delfin
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 26785
Vi har vist ikke wolt her, men justeat er opfundet
Måske 2-3 gange om året
Måske 2-3 gange om året
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24