Hvilken menu ville du falde i svime over

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16359

Re: Hvilken menu ville du falde i svime over

Indlægaf vibbsen » 20. maj 2016, 19:28

Fuck.exe skrev:Rødvin og oliven :love:

(evt pizza først)


Den er jeg med på.....Jeg kan godt nok ikke fordrage oliven. Men så drikker jeg bare vinen....

Ellers så falder jeg altid i svime hvis det er noget med oksemørbrad.....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Hvilken menu ville du falde i svime over

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 20. maj 2016, 19:48

Wizzze skrev:Nu har vi hørt hvilken menu som dine smagsløg ikke kan med, nu er det tid til at høre om det modsatte :D

Scenarie: I er inviteret på aftensmad ude. (Privat). Hvilken ret ville I :dåne: over der blev serveret? Nævn en hovedret.


Jeg ville bedåre at blive tilsagt til en gang American BBQ, hvor vi griller os igennem alle de klassiske retter fra det højt besungne Nordamerikanske køkken!
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvilken menu ville du falde i svime over

Indlægaf Karkluden » 20. maj 2016, 20:08

Jeg elsker helt generelt, når man kan se folks personlighed i maden. Jeg er meget alsidig med mad, og elsker generelt mad både sundt, usundt og midtimellem. Jeg foretrækker, at der altid er grøntsager, da jeg synes, det afbalancerer maden både i lethed, smage og "sundhedsværdi"/følelse omkring maden.

Men ellers synes jeg, det er fedest, når værterne tydeligt har valgt mad, DE elsker. Jeg har en veninde, der er veganer, og jeg spiser gladeligt vegansk med/hos hende. Det er hendes liv og passion, og det gør jeg gerne.
En anden venindes havde en kæreste, der brændte helt vildt for kaffe, så man kom fandeme altid igennem 4-5 kopper forskellig kaffe derhjemme, kaffedesserter osv. Det var også sjovt :D
Min mormor laver traditionel dansk mad - det er jo deres generation.
Min svigerfar elsker at grille alting.
Og videre i den dur.

Jeg er dog ret vild med, når noget klassisk dansk har fået et twist og en ordentlig slat grøntsager. Eller en god bøf/steg - ret klassisk. Elsker også smørrebrød.

Helt generelt kan jeg faktisk godt forstå, jeg ikke vejer 50 kg og aldrig kommer til det :lol: Godt man også elsker grøntsager og har lidt vilje.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.

Tilbage til "Mad og drikke"