KIWI lukker og slukker

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5803

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf Tux » 30. maj 2017, 14:41

Akehurst2 skrev:
Tux skrev:Dejligt, så mangler vi i bare de resterende butikker.. Kommer kun i Aldi i nødstilfælde..


Det forstår jeg ikke. Jeg brugte heller aldrig KIWI og ALDI, men jeg har nu ikke behov for at de skal lukke bare fordi, jeg ikke bruger dem :-D

Hvis de lukker kan det være der kommer en fakta eller netto i stedet jo :klap:

Eller Irma :pompom:
1
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf getitright » 30. maj 2017, 14:47

Øv, min Aldi lukker. Det er jeg godt nok træt af. De har fået et virkeligt lækkert udvalg af veganske produkter til en pris, der er til at betale, deres chips er gode, man kan få helt okay vine til en billig penge, og ja, deres toiletpapir er godt.

Netto er det eneste, der ligger tæt på mig så, og de har til tider et virkelig ringe udvalg af varer.
1
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4089
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf landsbytossen » 30. maj 2017, 15:16

Den nærmeste Aldi lukker heldigvis ikke. Når jeg en sjælden gang er i Aldi, køber jeg altid en plade chokolade Nøddebidder :savl:
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
fisken80
Indlæg: 22760
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 53435

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf fisken80 » 30. maj 2017, 16:31

Tux skrev:
Akehurst2 skrev:
Tux skrev:Dejligt, så mangler vi i bare de resterende butikker.. Kommer kun i Aldi i nødstilfælde..


Det forstår jeg ikke. Jeg brugte heller aldrig KIWI og ALDI, men jeg har nu ikke behov for at de skal lukke bare fordi, jeg ikke bruger dem :-D

Hvis de lukker kan det være der kommer en fakta eller netto i stedet jo :klap:

Eller Irma :pompom:


Det ville da være hæsligt. Få butikker er så elendige som netop de to. Især i de større byer. Dem jeg har set i mindre byer er bedre. Men ellers er de da noget være skod. Især Netto. Aldrig har jeg oplevet så rodet en butik som min nærmeste Netto.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf LadyFox » 30. maj 2017, 16:39

Wizzze skrev:Det blev ikke Fakta der var de næste, det blev ALDI

32 butikker lukker
http://www.bt.dk/foedevarer/er-det-taet ... eget-snart

Er din lokale Aldi i mellem?

Min Aldi gør ikke. Jeg handler der sjældent, men det er en ganske fin butik faktisk, der har gjort mine fordomme om ALDI til skamme. Men okay når de ALDIer som jeg har at sammenligne med er den på Jagtvej og den på Ingerslevgade er de eneste jeg har at sammenligne med så er jeg nok også nem at imponerer.
0
...
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19727
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2460
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46580

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf LadyFox » 30. maj 2017, 16:41

^ Det er løgn, jeg har handlet massere i ALDI ved Hvidovre St. Den gang ALDI havde en god vegetar-frost-lassagne.
0
...
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf musling » 30. maj 2017, 19:46

:nerve: Ja, det gør den åbenbart. Nå ja, ser man det.

Jeg har egentlig 2 Aldi ret tæt på - den der lukker er den store, nyeste og den jeg oftest er i. Glemmer faktisk tit, at den anden er der. Synes ikke så meget om den, men nogle gange synes jeg de har nogle fine tilbud og nogle fine ting. Men jeg kommer der nok kun én gang hver 2. måned, så det er ikke en butik jeg som sådan vil komme til at savne. Lidt underligt er det dog. Men det måtte vel komme. Det er vel begrænset hvor mange butikker der er behov for?!
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7118
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1433
Likede indlæg: 13344

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf Rapfisk » 30. maj 2017, 20:35

Min Aldi lukker :trist: Hamstrer nok lidt toiletpapir og bind.
0
Livslinjen: 70 201 201
Maria86
Indlæg: 507
Tilmeldt: 3. maj 2016, 16:10
Kort karma: 8
Likede indlæg: 133

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf Maria86 » 4. jun 2017, 15:23

Min Aldi går fri de har nemlig et ret stort udvalg af vegetar produkter til en okay pris
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25022
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30015

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf Wizzze » 8. jun 2017, 13:44

Dansk supermarked overtager 81 gamle KIWI butikker, 40 af dem bliver til Netto, resten skal lejes ud til andre butiksformål. Derudover overtager Rema 6 butikker og LIDL 1 butik.

Her skal de seks nye Rema 1000-butikker ligge

Jagtvej på Nørrebro i København.
Smallegade på Frederiksberg.
Brøndby Strand
Vesterbro Torv i Århus C
Them ved Silkeborg.
Ålbæk syd for Skagen.

Lidl åbner i et enkelt lejemål i Frihedens butikscenter.

http://www.business.dk/detailhandel/kiw ... -butikker#
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16316
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32582

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf icelady » 8. jun 2017, 15:18

Wizzze skrev:Dansk supermarked overtager 81 gamle KIWI butikker, 40 af dem bliver til Netto, resten skal lejes ud til andre butiksformål. Derudover overtager Rema 6 butikker og LIDL 1 butik.

Her skal de seks nye Rema 1000-butikker ligge

Jagtvej på Nørrebro i København.
Smallegade på Frederiksberg.
Brøndby Strand
Vesterbro Torv i Århus C
Them ved Silkeborg.
Ålbæk syd for Skagen.

Lidl åbner i et enkelt lejemål i Frihedens butikscenter.

http://www.business.dk/detailhandel/kiw ... -butikker#



Æv...ingen Lidl i Nordbyen i Randers:(


Bortset fra det.... skal man gå efter det der, så bliver der ikke ny dagligvarebutik hvor den ene KIwi lå i Nordbyen her i Randers. Der ligger en Netto cirka 400 meter væk, som blev bygget for et par år siden, og så mange Netto tror jeg ikke Nordbyen kan klare.

Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16316
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32582

Re: KIWI lukker og slukker

Indlægaf icelady » 18. jul 2017, 16:22

Mistermor skrev:
icelady skrev:

Æv...ingen Lidl i Nordbyen i Randers:(


Bortset fra det.... skal man gå efter det der, så bliver der ikke ny dagligvarebutik hvor den ene KIwi lå i Nordbyen her i Randers. Der ligger en Netto cirka 400 meter væk, som blev bygget for et par år siden, og så mange Netto tror jeg ikke Nordbyen kan klare.

Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.


Vi har jo faktisk to kiwi-butikker at fylde ud. Men den på Mariagervej ligger formodentlig for tæt på den "nye" for enden af Rådmands boulevard?
Jeg bor i NØ, og der har vi mistet både en købmandsbutik og en Fakta på de to år, jeg har boet her. Der er en tom bygning, hvor (har jeg fået fortalt) der var en Aldi. Det er ærgerligt med de tomme lokaler.


De 2 tidligere Kiwi bliver ikke åbnet som Netto ifølge dette: http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-07-18-netto-aabner-40-nye-butikker-og-nedtoner-gul-farve-her-skal-de-ligge

Forståeligt nok, eftersom der ligger Nettoer i nærheden af begge Kiwi.


Ja, der lå engang en Aldi ovre ved rundkørslen på Hadsundvej, men den lukkede, da de fik bygget den på Mariagervej, mener jeg. Det var ellers en god butik at komme i.

I dit område har I mistet meget; og spørgsmålet er, om nogen tør tage kampen op i den tomme butik ved Kasernen, nu hvor der ligger Føtex, Rema, Fakta og Netto i nærheden.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Mad og drikke"