Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Modesty Blame
Indlæg: 4432
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 529
Likede indlæg: 9599

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Modesty Blame » 7. nov 2023, 15:03

Det irriterer mig, at når jeg ikke vil vælge de trælse leveringssteder appen foreslår, og derfor får en forgæves levering, så skriver postnord bare, at de prøver igen i morgen. Så aflever da pakkerne et sted, som er i nærheden af mit hjem, og/eller hvor man kan parkere.
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15739
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21154

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf 2SHY » 10. nov 2023, 07:21

Jeg synes godt nok mine pakker er længe på Post Nords sorteringscenter. Jeg har et par stykker der har været der siden den 5/11 nu. Jeg er med på at der er mange pakker, men næsten en uge efterhånden? Det virker bare overdrevet
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Skvatman
Indlæg: 1233
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1924

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Skvatman » 10. nov 2023, 07:30

Jeg har ingen, som i slet ingen problemer med PN. Vælger ofte dem, over andre. Bestiller til en pakkeboks i nærheden, den her aldrig forsinket og så bruger jeg bare min app til at åbne lågen og så er jeg videre.
Får pakker en til to gange om måneden.
1
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 17081
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 21337

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Misantropen » 11. nov 2023, 14:44

Har I prøvet at returnere en pakke via Nærboksen? Jeg skal returnere en pakke der, med den medfølgende pakkelabel, kan returneres med Bring eller Postnord. Når jeg forsøger at oprette en returnering i Nærboksen får jeg en fejlmeddelelse om at pakken ikke er registreret som returpakke. Nej, det er den jo (sjovt nok) ikke endnu :rulle: Jeg har prøvet med to forskellige pakkelabels, hvor mindst den ene er fra en pakke der blev afleveret til selvsamme Nærboks.

Hvad gør jeg forkert? :træt2:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15739
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21154

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf 2SHY » 17. nov 2023, 15:11

Jeg har bestilt en pakke via den engelske Amazon. Den snuppes naturligvis i tolden. Nu er der gået en uge siden jeg kunne se i appen at den toldbehandles. Gad vide om jeg når at få et brev fra dem så jeg kan betale for at få den videre i systemet inden pakken ryger retur :rulle:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11752
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 926
Likede indlæg: 18978

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf PaleSeptember » 20. nov 2023, 14:57

Pestnord leverede en pakke i min lokale nærboks i fredags. Nærboksen kunne ikke åbnes, så jeg ringede og fik at vide, at de ville omdirigere pakken til andetsteds. Det er nu tre dage siden, og der er ikke sket en skid, selvom de sagde 2-4 dage. Jeg prøvede nærboksen igen lørdag aften, men den ville stadig ikke åbne.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11752
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 926
Likede indlæg: 18978

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf PaleSeptember » 22. nov 2023, 14:38

PaleSeptember skrev:Pestnord leverede en pakke i min lokale nærboks i fredags. Nærboksen kunne ikke åbnes, så jeg ringede og fik at vide, at de ville omdirigere pakken til andetsteds. Det er nu tre dage siden, og der er ikke sket en skid, selvom de sagde 2-4 dage. Jeg prøvede nærboksen igen lørdag aften, men den ville stadig ikke åbne.


Det er en ongoing farce vedr. min pakke. Har nu i dag for TREDJE gang ringet til Pestnord og fik fat i en sur gimpe, der i hvert fald ikke lød som om, at hun gad hjælpe.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11752
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 926
Likede indlæg: 18978

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf PaleSeptember » 29. nov 2023, 13:31

PaleSeptember skrev:
PaleSeptember skrev:Pestnord leverede en pakke i min lokale nærboks i fredags. Nærboksen kunne ikke åbnes, så jeg ringede og fik at vide, at de ville omdirigere pakken til andetsteds. Det er nu tre dage siden, og der er ikke sket en skid, selvom de sagde 2-4 dage. Jeg prøvede nærboksen igen lørdag aften, men den ville stadig ikke åbne.


Det er en ongoing farce vedr. min pakke. Har nu i dag for TREDJE gang ringet til Pestnord og fik fat i en sur gimpe, der i hvert fald ikke lød som om, at hun gad hjælpe.


Snakkede med PN igen i lørdags for fjerde gang. Derefter fik jeg en mail om, at min pakke ville blive flyttet inden for to hverdage. Der er jo så gået tre hverdage nu, og der er stadig ikke sket noget. Hold nu kæft, hvor de sylter deres kunder derinde og klagemulighederne er jo lig nul.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
filur
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 3. feb 2020, 18:43
Kort karma: 37
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 658

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf filur » 3. dec 2023, 09:44

Dao er lidt for underlige!
De kan åbenbart ikke bestemme sig for, om de har nøgleadgang eller ej. Nogle gange modtager jeg en sms om at de ikke har nøgleadgang og pakken bliver afleveret i pakkeshoppen.. Andre gange aflevere de den udenfor døren.
0
- unpredictable
Brugeravatar
Dansemesteren
Indlæg: 709
Tilmeldt: 29. jul 2022, 09:44
Kort karma: 77
Likede indlæg: 3261

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Dansemesteren » 22. dec 2023, 09:10

Jeg mangler en sidste julegave, som ifølge appen blev klargjort til levering til pakkeshop i går morges og at den ville blive leveret samme dag. Det skete dog aldrig og den er ikke blevet opdateret siden. Nu står der bare at pakken er "på vej" men ikke hvornår den bliver leveret eller hvad der er sket med den, siden "klargøres til levering" status i går morges. Og jeg kan kun få lov til at snakke med en chatbot i support, suk.
0
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
Brugeravatar
filur
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 3. feb 2020, 18:43
Kort karma: 37
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 658

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf filur » 9. jan 2024, 14:29

Det rigtig fint at PostNord levere til en nærboks..
Men de tager sgu ikke højde for hvor høj man er, så de har smidt min pakke helt ind i det øverste rum.
Så den kunne jeg ikke nå. Ku heller ikke få lov til at åbne rummet igen, da lågen lukkede i..
0
- unpredictable
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15077
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25436

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 17. jan 2024, 07:37

Jeg kan se i PostNord-app'en, at "en forsendelse fra Tyskland" til mig har ligget på deres postcenter siden 5. januar. Måske skulle de overveje at køre den ud til mig? Jeg tror, det er en blækpatron til min printer, men jeg ved det reelt ikke med den kryptiske afsenderinformation.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Shmartiesh
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 10. jan 2016, 17:18
Kort karma: 157
Likede indlæg: 3024

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Shmartiesh » 21. jan 2024, 21:17

Jeg oplever sjældent problemer med PN og har generelt gode oplevelser med de bude vi har.
Vi har modtagerflex og havde skrevet bagdør, fordi jeg tænkte det gav mening med de to døre vi har. Men mandag modtog jeg en pakke som jeg ikke kunne finde, og det er først da jeg ser billedet som er vedhæftet trakckingen, at jeg ser den er stillet i sneen foran vores udestue der er i baghaven. Det er aldrig sket før at den er endt deromme, så det har måske været et nyt bud. Men nu er det ændret til garage. Orker ikke flere snevåde pakker
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15077
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1197
Likede indlæg: 25436

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 22. jan 2024, 08:15

sigge skrev:Jeg kan se i PostNord-app'en, at "en forsendelse fra Tyskland" til mig har ligget på deres postcenter siden 5. januar. Måske skulle de overveje at køre den ud til mig? Jeg tror, det er en blækpatron til min printer, men jeg ved det reelt ikke med den kryptiske afsenderinformation.


Nu har de så afleveret den i en postbutik langt væk fra mig i stedet for i den lige ved siden af min boligblok. Suk.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6422
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 777
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14886

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf Pjeps » 24. maj 2024, 10:57

Jeg har bestilt en solseng fra et dansk firma, der skriver at pakkerne kommer med Gls eller PostNord. Det viser sig at den bliver sendt fra Tyskland, og Jeg krydser fingre for at den ender hos GLS, men nej den ender hos postnord . 5 min efter den er landet i Taulov, bliver den markeret i min app som forsinket. Fuck PostNord
0
:ninja:

Tilbage til "Livets forhold"