POCKETKITTEN skrev:Købte i slutningen af februar en dobbeltklapvogn på Reshopper for 1.600 kr. Min mand hentede den efter lige at have set den overfladisk an i sælgers indkørsel. Vi kiggede mest på standen, for vi regnede da med, at en klapvogn til salg kan køre.
Den viser sig at være totalt ubrugelig, fordi begge forhjul ryster helt vildt.
Det var slet ikke nævnt i annoncen, så jeg skrev til sælger. Og var desværre nok alt for sød, for jeg tænkte jo, at det var vores ansvar så at opdage det ved den fysiske del af handlen.
Vi har nu haft den forbi Babysams tekniker, som også har været i dialog med producenten. Tilbagemeldingen er, at vi ikke kan gøre andet end at købe et nyt stel til 4.000 kr.
Det har jeg også skrevet til sælger, som har set min besked og ignoreret den.
Shit, det er dårlig stil.
Men hvad skal sælger gøre? Den er købt som beset, og de har (ifølge dem selv) ikke oplevet så store problemer.. Det er vel ikke fair, at de skal betale noget af det eller tvinges til at lade handlen gå tilbage, når din mand kunne have brugt 1 min. På lige at køre den lidt frem og tilbage for at tjekke den..
Så er faktisk lidt i tvivl om, hvad du ønsker af sælger?