Nå, men er der nogen af jer, der er gået fra ikke at kunne nå sine egne tæer (når man har strakte ben) til at kunne nå dem?
For hvis du har, så vil jeg da gerne ha' nogle tips. Jeg er pt meget usmidig
At lære at nå sine egne tæer
At lære at nå sine egne tæer
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley
Cheese
Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg
Cheese
- Purple Haze
- Kort karma: 1051
- Geografisk sted: Kbh.
- Likede indlæg: 22960
Re: At lære at nå sine egne tæer
Begynd til yoga.
Alternativt læs op på div smidighedsøvelser og begynd at træne selv - det kan man godt derhjemme.
Træn hver dag foran fjernsynet om aftenen, lige efter/før sengetid eller i frokostpausen.
Tror det eneste der skal til er daglig træning.
Alternativt læs op på div smidighedsøvelser og begynd at træne selv - det kan man godt derhjemme.
Træn hver dag foran fjernsynet om aftenen, lige efter/før sengetid eller i frokostpausen.
Tror det eneste der skal til er daglig træning.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Daglig træning, og det er strækøvelser, ikke hård træning. Der er flere måder at nå målet på. Én er at nå dine tæer på bøjede ben og så gradvist lære at strække dem, en anden at strække "ovenfra" - et tip er at forestille sig, at man har en lille tråd i halebenet eller i bagdelen, som trækker blidt opad.
1
Livslinjen: 70 201 201
Ellefitactive på Instagram har lavet nogle fine stretching-guides som kan købes på hendes hjemmeside. Det er ikke noget, du ikke kan finde gratis andetsteds, men jeg synes faktisk de er meget fine. Og så er det sådan set “bare” at strække dagligt.
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
- Onkel Reje
- billiebean
- Kort karma: 332
- Likede indlæg: 4384
Bare husk at rette din ryg når du øver. Eller skal du ende med godt nok at kunne nå dine tæer men også få super ondt i lænden og ryggen
2
-
- Kort karma: 172
- Likede indlæg: 4416
Jeg lavede i en periode 10-15 minutters yoga-øvelser foran min Wii hver dag. Det tog ikke ret lang tid at gå fra slet ikke at kunne nu til nemt at kunne nå. Det er bare i gang med at træne
1