MeMover erfaringer?

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6398
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14756

MeMover erfaringer?

Indlægaf Pjeps » 29. apr 2023, 17:53

Jeg har fået slidgigt i mit ene knæ og har fået trænet det op til næsten ingen gener ( sammen med stort vægttab). Jeg skal helst træne hver dag , helst med noget der ikke overbelaster knæet. Lige nu er det forskellige knæøvelser med og uden elastik, cykling og gåture. Og så mange trappeture knæet vil være med til, her er nedgang på trapper det eneste der stadig gør ondt, men på et tåleligt niveau.

Nu har jeg set på en MeMover, en dyr satan, men det lyder til at den er god. Det er en slags stepmaskine på hjul. Jeg skal selvfølgelig ud og have en prøvetur. Og muligheden for at leje den en måned eller 2 før køb er også tilstede.

Men nu vil jeg lige høre om nogen har erfaring med denne maskine og hvad I synes om den ?
Er den skånsom for knæ med slidgigt hvor der ikke er nogle definerede grænser for hvad jeg må, jeg skal bare mærke efter om jeg overbelaster knæet.

Her er hvad de skriver om den Om: Me-Mover er en stepmaskine på hjul der aktiver 6 ud af 8 store muskelgrupper. Me-Movers ergonomiske træningsbevægelse er yderst skånsom overfor led og tests har vist, at Me-Mover giver mindre ledbelastning end almindelig gang.

Test har ligeledes vist, at seriøse motionister / sportsfolk kan øge deres træningsmængde. Derfor er Me-Mover et fantastisk redskab til genoptræning og den perfekte træningsmaskine til såvel motionister som sportsfolk.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
:ninja:

Tilbage til "Fit og/eller lækker"