Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1107

Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Mivsen » 18. sep 2023, 07:19

Syntes vi mangler sådan en tråd, hvis der er en beklager jeg , kunne ikke finde den :genert:

Jeg mangler en hat til gå/løbeturen til når det regner. Jeg har kigget lidt på om en kasket måske var bedre end en hue , men har langt hår og ved ikke om den ville kunne sidde ordentlig :gruble:
Måske der findes noget bedre og mere smart :)
2
Undtagelsen
Indlæg: 2253
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4614

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Undtagelsen » 18. sep 2023, 10:21

Jeg har en kasket fra Nike, som gør at jeg ikke får vand i øjnene.
Mit hår bliver bare sat i en hestehale/knold i åbningen bagpå. Det fungerer fint.
Sørg for at den er i et materiale, der kan tåle regn uden bare at suge al vandet.
2
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2631
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 179
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3955

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Anlewi » 30. sep 2023, 06:24

Fed tråd

Jeg mangler en lille vandtæt træningstaske til opbevaring af nøgler og telefon. Særligt til mine gåture da jeg ikke har lommer i mit træningstøj, men nu også til brug i mit træningscenter der fra næste uge overgår fra plastikkort (medlemskort) til medlemskort/nøglekort på App
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1107

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Mivsen » 4. okt 2023, 06:57

Jeg har sådan en her, den sidder rigtig godt og mærker slet ikke man har den på :)
https://www.sport24.dk/produkt/enduranc ... gLpoPD_BwE
1
Brugeravatar
EmoJanice
Indlæg: 1373
Tilmeldt: 4. dec 2017, 15:17
Kort karma: 13
Geografisk sted: Rødovre
Likede indlæg: 332
Kontakt:

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf EmoJanice » 4. okt 2023, 13:52

Pandelamper. Jeg ser på MytrendyPhone, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Jeg løber ofte i Glostrup parken og på vestvolden. Idag har jeg gul vest eller jakke samt led-armbånd, så jeg kan blive set, men ikke alle steder virker lygterne og så vil jeg gerne se hvordan stien ser ud hvor jeg skal løbe. Hvad bruger I?
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11420
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23716

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Mani » 4. okt 2023, 14:51

EmoJanice skrev:Pandelamper. Jeg ser på MytrendyPhone, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Jeg løber ofte i Glostrup parken og på vestvolden. Idag har jeg gul vest eller jakke samt led-armbånd, så jeg kan blive set, men ikke alle steder virker lygterne og så vil jeg gerne se hvordan stien ser ud hvor jeg skal løbe. Hvad bruger I?

Jeg bruger sådan en her: https://www.proshop.dk/Lommelygter-og-p ... rt/2642333 (har ikke tjekket om den er billigst der - bare første sted den kom op)
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
D.itsen
Indlæg: 3352
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 564
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9047

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf D.itsen » 4. okt 2023, 17:44

EmoJanice skrev:Pandelamper. Jeg ser på MytrendyPhone, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Jeg løber ofte i Glostrup parken og på vestvolden. Idag har jeg gul vest eller jakke samt led-armbånd, så jeg kan blive set, men ikke alle steder virker lygterne og så vil jeg gerne se hvordan stien ser ud hvor jeg skal løbe. Hvad bruger I?

Black diamond. Vi har flere end jeg har overblik over.
Jeg ville vælge en der kunne lades direkte i stedet for at man skal skifte batteri. Gider ikke have batterier i lommen og vil gerne bruge batterier op
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17440
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3601
Likede indlæg: 42587

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf LaMariposa » 6. okt 2023, 15:27

Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)
0
:lun: Be brave
Cbas
Indlæg: 541
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:41
Kort karma: 15
Likede indlæg: 223

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Cbas » 7. okt 2023, 06:30

LaMariposa skrev:Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)


Ayda. Dog ikke mønstrede. Men fantastiske
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4505
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 943
Likede indlæg: 4735

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Panton » 7. okt 2023, 19:01

LaMariposa skrev:Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)



Casall laver fede tights og de er squat frie :D
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Oak123
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Oak123 » 24. okt 2023, 20:57

LaMariposa skrev:Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)


Maya Freya - mange fine mønstre
1
Oak123
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Oak123 » 24. okt 2023, 20:58

God ide med denne tråd

Jeg mangler en løbejakke, der er vandtæt eller hvert fald kan holde til en del, og også gerne vind tæt. Er det til at få og også nogenlunde behageligt at have på?
1
Brugeravatar
MissIce
Indlæg: 476
Tilmeldt: 17. dec 2015, 20:01
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1424

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf MissIce » 25. okt 2023, 19:39

LaMariposa skrev:Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)


Jeg er vild med både Maya Freya og BARA.

Maya Fraya er et dansk firma og de har rigtig mange mønstrede tights. Jeg synes de sidder rigtig godt. Man skal bare være opmærksom på, at de er ret store i størrelsen, så vælg gerne 2 størrelser mindre end du plejer. Da de sender fra DK er der meget kort leveringstid.

BARA er et finsk firma, som har mange mønstrede tights. De har også træningstøj i en, tilsyneladende, tykkere kvalitet til udendørs aktiviteter (de har endda løbetights med selvlysende mønster). BARA sidder også rigtig godt på mig, og jeg synes der er et lidt bedre "hold" i materialet, end der er i Maya Freyas. BARA sender fra Finland, og derfor kan leveringstiden godt være lidt længere.

Edit: Begge firmaer har jævnligt 3for2, 30% osv tilbud på Facebook. Og de går garanteret snart i gang med black friday-tilbud. Så det kan altid betale sig at undersøge om de kører kampagner for tiden, og ellers lige vente til næste kampagne. Hop ikke på "10% på først køb"/nyhedsbrev-rabat. ;)
1
Brugeravatar
Mivsen
Indlæg: 1172
Tilmeldt: 3. sep 2021, 07:39
Kort karma: 94
Likede indlæg: 1107

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Mivsen » 26. okt 2023, 06:02

Oak123 skrev:God ide med denne tråd

Jeg mangler en løbejakke, der er vandtæt eller hvert fald kan holde til en del, og også gerne vind tæt. Er det til at få og også nogenlunde behageligt at have på?


Det mangler jeg godt nok også, sig lige til hvis du finder en lækker :)
1
Oak123
Indlæg: 2160
Tilmeldt: 26. okt 2018, 15:40
Kort karma: 106
Likede indlæg: 4045

Re: Spørgsmål og anmeldelser sportstøj og udstyr

Indlægaf Oak123 » 28. okt 2023, 15:32

MissIce skrev:
LaMariposa skrev:Jeg mangler et par højtaljede squat-sikre tights. Der må gerne være lidt mønster på hvis muligt. Mesh er også helt fint.

Hvad kan I anbefale? :)


Jeg er vild med både Maya Freya og BARA.

Maya Fraya er et dansk firma og de har rigtig mange mønstrede tights. Jeg synes de sidder rigtig godt. Man skal bare være opmærksom på, at de er ret store i størrelsen, så vælg gerne 2 størrelser mindre end du plejer. Da de sender fra DK er der meget kort leveringstid.

BARA er et finsk firma, som har mange mønstrede tights. De har også træningstøj i en, tilsyneladende, tykkere kvalitet til udendørs aktiviteter (de har endda løbetights med selvlysende mønster). BARA sidder også rigtig godt på mig, og jeg synes der er et lidt bedre "hold" i materialet, end der er i Maya Freyas. BARA sender fra Finland, og derfor kan leveringstiden godt være lidt længere.

Edit: Begge firmaer har jævnligt 3for2, 30% osv tilbud på Facebook. Og de går garanteret snart i gang med black friday-tilbud. Så det kan altid betale sig at undersøge om de kører kampagner for tiden, og ellers lige vente til næste kampagne. Hop ikke på "10% på først køb"/nyhedsbrev-rabat. ;)


Ved du om man kun kan købe Bara fra deres egen hjemmeside?
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"