paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Det gør jeg også hvis jeg ikke laver noget imens.
paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Neverkont skrev:paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Så ved du hvad der skal til hvis du engang får problemer med, at falde i søvn.
Patience skrev:paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Det gør jeg også hvis jeg ikke laver noget imens.
TinaW skrev:paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Jeg har også prøvet med lydbøger, men har samme problem.
Så når ikke at høre dem færdig, inden lånet udløber.
Madam Pomfrey skrev:TinaW skrev:paint skrev:At det tager mig ugevis at høre en lydbog. Jeg falder i søvn, efter 8 min. - kan jeg se efterfølgende på mobilen.
Jeg har også prøvet med lydbøger, men har samme problem.
Så når ikke at høre dem færdig, inden lånet udløber.
Jeg bruger lydbøger til hurtigt at falde i søvn for hvis jeg falder også i søvn, eller zoner ud - hvis jeg sætter mig for at høre en.
Men jeg kan sagtens koncentrere mig om at høre lydbog hvis jeg kører bil, når jeg går tur, eller imens jeg gær rent, ordner køkken, vasketøj o.l.
Misantropen skrev:fisken80 skrev:PaleSeptember skrev:Galoldriel skrev:Misantropen skrev:At Google Maps ikke længere er en valgmulighed, ligesom billeder, produkter osv., når man søger på et eller andet.
Ja, hvad sker der lige for dét
Ja, det har jeg også irriteret mig over!
Det samme her. Det er SÅ irriterende
Maps er tilbage igen
fisken80 skrev:Misantropen skrev:fisken80 skrev:PaleSeptember skrev:Galoldriel skrev:Misantropen skrev:At Google Maps ikke længere er en valgmulighed, ligesom billeder, produkter osv., når man søger på et eller andet.
Maps er tilbage igen
Nu er det krafteddeme væk igen
I hvert fald når jeg bruger min computer.
PaleSeptember skrev:fisken80 skrev:Misantropen skrev:fisken80 skrev:PaleSeptember skrev:Galoldriel skrev:Misantropen skrev:At Google Maps ikke længere er en valgmulighed, ligesom billeder, produkter osv., når man søger på et eller andet.
Maps er tilbage igen
Nu er det krafteddeme væk igen
I hvert fald når jeg bruger min computer.
Virker ikke her...