Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2157
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5007

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 15. jun 2016, 17:58

Så vi kvinder græder faktisk konstant?
6
Klimatosse
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15738
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21153

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 18:25

Anne Droid skrev:Så vi kvinder græder faktisk konstant?

Formodentlig. Jeg har som sagt ikke læst det hele, men jeg tror det er humlen i det
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2157
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 127
Likede indlæg: 5007

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Anne Droid » 15. jun 2016, 18:42

2SHY skrev:
Anne Droid skrev:Så vi kvinder græder faktisk konstant?

Formodentlig. Jeg har som sagt ikke læst det hele, men jeg tror det er humlen i det


Der er vel ingen der har læst det hele? I hvert fald ikke uden at græde :-D
3
Klimatosse
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15738
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21153

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 15. jun 2016, 18:50

Anne Droid skrev:
2SHY skrev:
Anne Droid skrev:Så vi kvinder græder faktisk konstant?

Formodentlig. Jeg har som sagt ikke læst det hele, men jeg tror det er humlen i det


Der er vel ingen der har læst det hele? I hvert fald ikke uden at græde :-D

Nej sikkert ikke :lol:

Jeg kan afsløre at det blev leveret med dette billede

13332795_10153369416661653_7262296589138059389_n.jpg


Det er virkelig noget af det værste ved at så mange jeg kender på facebook bliver mødre. Pludselig vælter det bare ind med den slags (i min verden) junk. Hurra for at man kan blokere... men alligevel
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16316
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32582

Re: Statusopdateringer

Indlægaf icelady » 15. jun 2016, 19:14

Billede


Den der undersøgelse om, at lav intelligens hænger sammen med fremmedhad er da vist bekræftet lige her....
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 15. jun 2016, 23:17

Disclaimer: Jeg tror ikke at alle muslimer er sådan. Jeg har andre muslimske kolleger, som også synes at han er helt væk (han er medlem af Hizb ut Tahrir *staveplade*)
Jeg er generelt ikke "imod" muslimer eller islam.

Min kollega gør mig bange :(
Dette er fra en diskussion på hans fb-side.
Det er hans indlæg.
Der er så mange ting, der er galt med det indlæg!

"DU mener det er forkert, men tving dog ikke din subjektive mening ned over andre. JEG mener på ingen måder at stening af MÆND og KVINDER som har begået utroskab, er forkert, dårligt eller undertrykkende. Det mener du, så hold det dog til din egen mening. Hvad imamerne sagde? De sagde mange forskellige ting, så hvad mener du specifikt? At kvinden skal adlyde manden, JA. At utroskab straffes med døden (kun hvis Islam i form af stat eksisterer med domstole osv. vel og mærke), JA. At én af mandens rettigheder overfor kvinden er sex, JA. Men tv2 viser jo kun det de vil vise for at skabe et helt bestemt syn. Vidste du, at sex også er en af kvindernes rettigheder over for manden og han bliver syndig hvis han siger nej? Hvis der er noget mere konkret omkring hvad imamerne har sagt, så citér venligst, ellers er det svært at vide hvad du hentyder til. JA det er en mægtig forbrydelse, at forlade Islam og personen bliver straffet med døden hvis han/hun ikke vender tilbage til Islam inden for tre dage. Igen er det noget som den islamiske stat eksekverer. Nu gør den sig ikke gældende i noget land, så folk kan i dag roligt forlade Islam og stikke af hjemme fra. Det er jeg sikker på, at kommunerne står klar til at hjælpe eks muslimer med. Realiteten er dog, er de muslimske kvinder som bliver gift med muslimske mænd, går ind til det frivilligt og er indforstået med, at manden er varetageren. Så forstår ikke problemet du prøver at male? Har du da tit hørt, at muslimske forældre står klar med en økse for at eksekvere dødsdomme over deres børn?"

Han skriver også i diskusionen, at Islam nok skal vinde kampen. Og "Muslimske kvinder ved, at de skal adlyde manden. Det skal der slet ikke tages afstand fra og det er der intet som helst dårligt i eller galt med. DU og hele den vestlige befolkning kunne lære noget af det islamiske ægteskabsliv. Kvinden adlyder manden inden for det tilladte og manden forsørger kvinden. Manden arbejder, kvinden tager sig af hjemmet og børnene. Smukkere kan det ikke gøres."
Og hans profilbillede er en badge med teksten "Brug din stemme -men ikke til valget!"

So shoot me. Jeg synes det er ækelt og jeg får kvalme af det.

EDIT: Han har feks også delt en tekst omkring opdragelse af børn, som er så kærlig og klog og fuldkommen i tråd med, hvordan vi i vesten normalt synes, at man opdrager et barn rigtigt. Mildt og forstående, men med klare og tydelige voksne.
Han forguder sine døtre og han har så stor respekt for sin kone. (Men som jo også gør som han siger, kan man sige. Det er deres form for gensidige respekt)
Han havde på et tidspunkt en skulderskade og kunne derfor ikke træne, som han plejer og det pinte ham meget, fordi "det behager min hustru".

-hvad der også gør mig bange i den forbindelse er, at skulle hans kone overtræde for mange, eller en alvorlig grænse, så ville han vende sig fra hende straks og forvente at hun blev dræbt. Uagtet hvor meget han elsker hende. "For sådan er islam."
Senest rettet af kidkomb 16. jun 2016, 07:14, rettet i alt 5 gange.
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 15. jun 2016, 23:41

OMG. Jeg må stoppe med at kigge på hans side nu.
Åreladning? Seriøst?!
"Hijama cupping er den mest effektive forebyggelse og behandling mod sygdomme." "-det blod som lammer immunforsvaret..." -så det siger du alligevel? :shock:



(R.a) beretter:”Rasulullah (S.a) sagde” Uden tvivl det bedste i kan blive behandlet med er Hijamah (blod cupping).Müslim 1577/62 ,saheeh bukhaaree 5371

Abdullah B. Abbas (ra) berettede, at:
Profeten ( S.A) sagde
”Under miraj rejsen hver gang han så en gruppe engle fik profeten (s.a )at vide at han skulle beodre sin ummah til at få lavet hijama . (Ahmet ibni Hanbel Hüsned. Alis Nasife et-tâc,III , 203) . saheeh sunan ibn maajah 3477)

Hvad er Hijama ? :

Hijama er en proces, hvor beskidt blod, mislykket tunge metaller, toksiner og rester af lægemidler bliver taget ude ved at sætte kopper på ryggen , og skære 1mm snitter i huden.

Kort sagt det blod som bliver taget ud er det blod som lammer imumforsvaret og forårsage sygdomme i kroppen.

Når det beskidte blod bliver taget ud, så danner kroppen rent blod og imumforsvaret bliver stærkere . Det er ligesom, når vi får skiftet olien på bilen og den bliver nysynet.

Hver sygdomme har sine egne punkter som skal behandles, så det er meget vigtigt at man får det lavet hos en uddannet haccam og ikke en hvilken som helst person som ikke kender kroppen punkter.

Hijama er en behandling, som er smertefrit og uden tab af arbejdskraft anvendt til sygdomsforebyggelse og sund livsstil .

Det er sunnah at få det gjort 1 gang om året og på bestemte dage (17,19,21, efter hicr kalender), Hvis man er meget syg , så kan man får det gjort alle dage på måneden.

Hijama cupping er den mest effektive forebyggelse og behandling mod sygdomme.

Hijama kan ikke sammenlignes med at give normal blod på hospitalet, selfølgelig er det også sundt , men kan på ingen måder sammenlignes med hijama.

Det blod man får suget ud under hijama er beskidt blod som er under huden og som ikke bevæger sig godt og er skadeligt for kroppen og kan give sygdomme.


Hijama behandling er meget almindeligt i de arabiske lande, og er også populær i Kina, Indonesien, Malaysia, Tyskland og Canada.
Hijama er en af de ældste og mest effektive metoder til at frigive giftstoffer og beskidt blod fra kroppens væv og organer og profet Muhammed (s.as) har stærkt opfordret muslimer i at få det lavet.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6699
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34839

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. jun 2016, 23:49

kidkomb skrev:
Det blod man får suget ud under hijama er beskidt blod som er under huden og som ikke bevæger sig godt og er skadeligt for kroppen og kan give sygdomme.


Billede

Billede
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 16. jun 2016, 07:26

Gammel kollega har lige åbnet en internetbiks med smykker hun selv har lavet.
Jeg tror billedet taler for sig selv.
(Jeg kan selvfølgelig være for gammel til at forstå, hvad der sælger godt)

rps20160616_092309.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Firebird » 16. jun 2016, 07:43

Seriøst??!!? Det var sgu da sådan noget vi sad og lavede i formningstimerne i 70erne. Er garanteret noget retro noget. Okay. Bare den brune bredriflede sofa og den orange lampe ikke kommer tilbage, så er jeg tilfreds. I modsat fald sender jeg en regning for krisepsykologi til en eller anden trendsetter.
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15738
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21153

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 16. jun 2016, 08:29

Må man så spørge hvad det koster? Så kan man hurtigt regne ud hvad en tur i Panduro og lidt tålmodighed kan spare en
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Statusopdateringer

Indlægaf kidkomb » 16. jun 2016, 08:32

2SHY skrev:Må man så spørge hvad det koster? Så kan man hurtigt regne ud hvad en tur i Panduro og lidt tålmodighed kan spare en

Øv, det står der ikke. Jeg tør ikke spørge :genert:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15738
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1645
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21153

Re: Statusopdateringer

Indlægaf 2SHY » 16. jun 2016, 10:34

kidkomb skrev:
2SHY skrev:Må man så spørge hvad det koster? Så kan man hurtigt regne ud hvad en tur i Panduro og lidt tålmodighed kan spare en

Øv, det står der ikke. Jeg tør ikke spørge :genert:

Kan du ikke bare sige at du kender en der er nysgerrig efter prisen? Det er jo ikke engang løgn :slem:
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Sjo
Indlæg: 484
Tilmeldt: 23. mar 2016, 09:19
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1101

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Sjo » 16. jun 2016, 10:38

kidkomb skrev:Gammel kollega har lige åbnet en internetbiks med smykker hun selv har lavet.
Jeg tror billedet taler for sig selv.
(Jeg kan selvfølgelig være for gammel til at forstå, hvad der sælger godt)



Intet er umuligt for den, som bærer viljen i hjertet.
3
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2248

Re: Statusopdateringer

Indlægaf lulu-p » 16. jun 2016, 10:44

kidkomb skrev:Gammel kollega har lige åbnet en internetbiks med smykker hun selv har lavet.
Jeg tror billedet taler for sig selv.
(Jeg kan selvfølgelig være for gammel til at forstå, hvad der sælger godt)


Jeg synes nu faktisk de er meget fine. Men jeg ville nok sætte mine børn til at lave et par til mig :D
2
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...

Tilbage til "Generelt"