WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7789
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19145

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Hunkat » 15. mar 2018, 02:48

Efter den ene har tilbragt et år i rummet er Mark og Scott Kelly nu kun 93% identiske tvillinger :stoned:

https://edition.cnn.com/2018/03/14/health/scott-kelly-dna-nasa-twins-study/index.html
4
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11745
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 926
Likede indlæg: 18966

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf PaleSeptember » 15. mar 2018, 11:03

Lisva skrev:Denne kommentar til et opslag på Facebook. :gisp:

Gider i lige. gider sku ikke betale mere i skat. har i ikke selv bedt om det,jeg har ikke valgt din karriere at vaske røv eller på sygehuset og skat alt det offentlige. det har i selv !!!
Så luk r....eller find et andet arb


Vedkommende virker lettere udfordret på intelligensen, for nu at sige det pænt.
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1923
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2581

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Prosperity74 » 15. mar 2018, 18:19

1
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Zoxa » 15. mar 2018, 18:35

TakeAChanceOnMe skrev:Da min medpraktikant fortalte min patient at han skulle gå ud og sparke en bold op ad en væg 30 minutter om dagen, hvor han kun skulle bruge højre ben. Min patient har osteitis pubis, som han har fået fordi hans træner bad ham sparke til en bold 30 minutter om dagen, med hans højre ben kun.

Min medpraktikant er blevet bedt om at læse op på Osteitis Pubis for en uge siden (fordi han skulle dække for mig med min spiller som er OP patient) og er på 3. og sidste år af vores uddannelse.

WTF at en der skal være på sidste år af uddannelsen, lige har bedt en overtræningsskade patient om at gøre det samme som gav ham skaden. Inden han er fuldt rehabiliteret også. Virkelig. WTF. Overvejer om jeg skal gå til vores supervisor og sige at jeg er bekymret over hans faglige niveau + at jeg praktisk talt lavede hele hans patients rehab i dag ...


Undskyld, men ja det skal du. Han risikerer at yderligere at invalidere patienter og måske på livstid, så jeg ved ikke hvad du er i tvivl om
6
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20671
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 771
Likede indlæg: 44275

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 15. mar 2018, 18:35



"'Penis facial' er blevet kælenavnet for behandlingen i Hollywood. Det skyldes, at vi bruger stamceller fra den afskårne forhud fra små sydkoreanske drenge, fortæller Georgia Louise."

Det er jo ikke 1 april endnu? :ad!:
5
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5957
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14817

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 15. mar 2018, 19:06

Zoxa skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Da min medpraktikant fortalte min patient at han skulle gå ud og sparke en bold op ad en væg 30 minutter om dagen, hvor han kun skulle bruge højre ben. Min patient har osteitis pubis, som han har fået fordi hans træner bad ham sparke til en bold 30 minutter om dagen, med hans højre ben kun.

Min medpraktikant er blevet bedt om at læse op på Osteitis Pubis for en uge siden (fordi han skulle dække for mig med min spiller som er OP patient) og er på 3. og sidste år af vores uddannelse.

WTF at en der skal være på sidste år af uddannelsen, lige har bedt en overtræningsskade patient om at gøre det samme som gav ham skaden. Inden han er fuldt rehabiliteret også. Virkelig. WTF. Overvejer om jeg skal gå til vores supervisor og sige at jeg er bekymret over hans faglige niveau + at jeg praktisk talt lavede hele hans patients rehab i dag ...


Undskyld, men ja det skal du. Han risikerer at yderligere at invalidere patienter og måske på livstid, så jeg ved ikke hvad du er i tvivl om


Det var jeg egentlig også kommet frem til. Var mere i tvivl fordi det er praktik og vores supervisor generelt har en rimelig god idé om hvad vores faglige niveau er. Ham praktikanten har været der i 4 uger før og der var hun på ingen måde imponeret over hans faglige standard.
Jeg har bare lidt svært ved at skulle "sladre" om en medstuderende. Han kan jo godt se fornuften i det når man ligesom peger det ud for ham..

Det er bare virkelig et WTF moment når man har følt sig bagud og så skal til at "forklare" en af de kloge hvor dårlig en idé det er at få en 5 dage gammel ATFL skade til at lave box jumps. Hvad med nej? :nerve:
Men tror jeg tager en samtale med vores supervisor i morgen. Det bedste er næsten at han begyndte at fortælle mig hvad jeg skulle lave i rehab med min patient ... Som jeg har genoptrænet i næsten 6 uger og har helt styr på. Ellers tak :stoned:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 16. mar 2018, 23:58

Hvem finder på historierne i talkshows og hvordan opstår de?

Det her afsnit omhandler nogle penge der er blevet stjålet, en voodoo dukke og en lort i et køleskab :gruble: :stoned:





Hele afsnittet kan ses her:

5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Persnikedy » 17. mar 2018, 07:24

Juki skrev:Hvem finder på historierne i talkshows og hvordan opstår de?

Det her afsnit omhandler nogle penge der er blevet stjålet, en voodoo dukke og en lort i et køleskab :gruble: :stoned:





Hele afsnittet kan ses her:



Jeremy Kyle show :love:
Der går rygter online om at han fanger sine deltager med et net i nordengland, og jeg tror næsten jeg tror på det.
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12925
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 929
Likede indlæg: 12827

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Guilded_Lily » 17. mar 2018, 08:16

Persnikedy skrev:
Jeremy Kyle show :love:
Der går rygter online om at han fanger sine deltager med et net i nordengland, og jeg tror næsten jeg tror på det.


Et krav for deltagelse er dårlige extensions, et veludviklet bandeordforråd og helst mindst fire manglende tænder :-D
1
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20671
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 771
Likede indlæg: 44275

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 18. mar 2018, 09:37

En rumænske mand, som havde boet 10 år i Tyrkiet, vendte hjem til Rumænien for at få fornyet sit pas. Ved indrejse-kontrollen, fik han at vide at han ikke eksisterede. Han var død i 2003, kunne man oplyse ham om.

Nu har han så ansøgt om at få omstødt dødsattesten, fordi han..ja..er i live, faktisk. Men nej. Det kan han ikke. Han er død og har været det i 14 år punktum.
Han kan heller ikke arbejde, fordi han ikke kan få id-papirer (hvad skal en der har været død i 14 år også med id-papirer?)

Nu er han så walking dead in Romania. Han ser nu ellers ret levende ud.

https://www.theguardian.com/world/2018/ ... -not-alive

Billede
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 255
Likede indlæg: 5885

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Velvet-Goldmine » 18. mar 2018, 11:58

paint skrev:En rumænske mand, som havde boet 10 år i Tyrkiet, vendte hjem til Rumænien for at få fornyet sit pas. Ved indrejse-kontrollen, fik han at vide at han ikke eksisterede. Han var død i 2003, kunne man oplyse ham om.

Nu har han så ansøgt om at få omstødt dødsattesten, fordi han..ja..er i live, faktisk. Men nej. Det kan han ikke. Han er død og har været det i 14 år punktum.
Han kan heller ikke arbejde, fordi han ikke kan få id-papirer (hvad skal en der har været død i 14 år også med id-papirer?)

Nu er han så walking dead in Romania. Han ser nu ellers ret levende ud.

https://www.theguardian.com/world/2018/ ... -not-alive

Billede


Bureaukrati skal da være over fornuft og virkelighed :gogo:
:lol: Stakkels mand.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23853
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22106

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf dgd2007 » 18. mar 2018, 12:01

Velvet-Goldmine skrev:Bureaukrati skal da være over fornuft og virkelighed :gogo:
:lol: Stakkels mand.

Ja, med mindre han har forsøgt at hugge en død mands identitet, ligesom de gør i britiske film ... :gruble:
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20671
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 771
Likede indlæg: 44275

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf paint » 18. mar 2018, 13:17

dgd2007 skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Bureaukrati skal da være over fornuft og virkelighed :gogo:
:lol: Stakkels mand.

Ja, med mindre han har forsøgt at hugge en død mands identitet, ligesom de gør i britiske film ... :gruble:


Det har han ikke. Det var hans daværende kone, som fik ham meldt død, fordi han ikke vendte hjem fra et arbejdsophold i Tyrkiet som aftalt. Hun kunne derfor ikke gifte sig igen, så længe han var i live - derfor fik hun en domstol til at erklære ham død. ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3098
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6070

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Lurende Peber » 18. mar 2018, 16:31

paint skrev:
dgd2007 skrev:
Velvet-Goldmine skrev:Bureaukrati skal da være over fornuft og virkelighed :gogo:
:lol: Stakkels mand.

Ja, med mindre han har forsøgt at hugge en død mands identitet, ligesom de gør i britiske film ... :gruble:


Det har han ikke. Det var hans daværende kone, som fik ham meldt død, fordi han ikke vendte hjem fra et arbejdsophold i Tyrkiet som aftalt. Hun kunne derfor ikke gifte sig igen, så længe han var i live - derfor fik hun en domstol til at erklære ham død. ;)

Når han ikke har kontaktet sin familie(kone) i ca 18 år, er der nok mere i den historie end bureaukrati :gruble:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Juki » 18. mar 2018, 16:44

Guilded_Lily skrev:
Persnikedy skrev:
Jeremy Kyle show :love:
Der går rygter online om at han fanger sine deltager med et net i nordengland, og jeg tror næsten jeg tror på det.


Et krav for deltagelse er dårlige extensions, et veludviklet bandeordforråd og helst mindst fire manglende tænder :-D

Det er virkelig wtf tv :lol:

Tit fatter jeg slet ikke hvad der bliver sagt pga. accenten. Og det er ikke kun pga. de dårlige og manglende tænder. Den her video er et godt eksempel. Gæsterne starter med at snakke til hinanden omkring 3:08. Og fra den anden kvinde kommer ind omkring 4:00 mister jeg totalt tråden for hvad problemet er og hvad de siger :stoned: Og det bliver slet ikke bedre da fyren kommer ind og blander sig omkring 9:00 :forvirret2: :gruble: :lol:

3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Generelt"