Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5651
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10034

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf FruKuk » 23. aug 2018, 20:04

Jeg synes at langt de fleste kvinder er røvsyge at være sammen med
1
Brugeravatar
Sevii
Indlæg: 519
Tilmeldt: 19. nov 2015, 08:30
Kort karma: 93
Likede indlæg: 1345

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sevii » 23. aug 2018, 20:31

Zinde skrev:
FruKuk skrev:Jeg synes at langt de fleste kvinder er røvsyge at være sammen med

Ja! Sådan har jeg det også. Og her i byen har de nærmest alle sammen den samme uniform på: pleather bukser, skjorte/bluse fra Vero Moda, tofarvet hår (enten kort sølv/grå eller page blond/brun), alt for mørke bryn og en holier than thou-attitude.

Jeg bliver dårligere og dårligere til at være sammen med den type.

Mener du det? Jeg kan ikke engang se et billede i mit hoved af den kvinde, så ukendt er hun for mig. Hvor finder du de kvinder?? :gruble:
6
:banan: :banan:
Nemon.
Indlæg: 121
Tilmeldt: 24. sep 2015, 18:27
Kort karma: 8
Likede indlæg: 99

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Nemon. » 23. aug 2018, 20:45

Zinde skrev:
Nemon. skrev:Andre menneskers børn er pisse irreterende :nerve:

Mine egne børn er jævnligt pisseirriterende.

Det er min også :tie:
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16359

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf vibbsen » 23. aug 2018, 23:13

Vira skrev:Jeg er virkelig træt af at både høre og se noget som helst om Copenhagen Pride


Lidt forsinket. Jeg gider ærlig talt ikke høre mere om Copenhagen Pride.

Kald mig en gammel sur dame....Men jeg har faktisk ikke behov for at deltage i noget som helst arrangement for at bevise hvor "Ekstremt fritsindet og rummelig jeg er"...Det er jo nærmest som om Priden gælder om hvem der er mest rummelig og mest frisindet......

Så når alle de andre søndag formiddag poster billededokumentation for hvor fritsindede og rummelige både de, deres børn (i klapvogn) og deres svigermor(som går med stok) er, så sidder jeg og knurrer over de guderne-må-vide-hvor-mange tons affald som alle de frisindede og rummelige har efterladt på strækningen....Åbenbart så går fritsind, rummelighed og renlighed IKKE hånd i hånd.

Jeg har i min familie og min bekendskabskreds adskillige som tilhører LGBT miljøet....Men jeg er sikker på at de godt ved at jeg sagtens kan rumme dem og deres ligesindende uden at jeg deltager i Copenhagen Pride....
3
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Queen Molly » 24. aug 2018, 05:56

Confucius skrev:
FruKuk skrev:Jeg synes at langt de fleste kvinder er røvsyge at være sammen med


Især når de bare laver søstjernen.

Hvad er det?
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. aug 2018, 06:20

Jeg så Silkeborgs grimmeste dame i går. Og altså - det burde jeg jo ikke sige, for jeg ligger omtrent på samme niveau som hende. Men det er første gang i jeg ved ikke hvor mange år, at jeg har stået stille og bare gloet - helt uden at ville det. Hvilket er enormt ucharmerende af mig. Men jeg blev bare helt paf.

Hun var meget petit. Hvilket ikke er en dårlig ting. Men når hun så har touperet håret og sat det i en bee-hive, der er større end hendes hoved x 2, så lignede det virkelig en tegneseriefigur. Jeg overdriver ikke. Gid jeg gjorde. Men aldrig før har jeg set så stort et hår på så lille et hoved. Fatter slet ikke at hun kunne være inde i bilen. Og så toppede hun det med en tan, der var så orange, at Trump ville se bleg ud ved siden af.
Igen; jeg overdriver ikke, men ønsker at jeg gjorde. Hun lignede en Bratz-dukke. Jeg forstår ikke, at nogen går efter det look?
6
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6388

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kattefjæs » 24. aug 2018, 09:14

Confucius skrev:En sex-stilling. Når de bare ligger sig på ryggen med spredte ben - evt. let spredte arme - og så bare overlader alt initiativ til manden, og ikke engagerer af sig selv.




Det er ogsaa en sove-stilling....
2
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23854
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1205
Likede indlæg: 22107

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 24. aug 2018, 09:21

Babyer ligner også søstjerner når de sover med vinterdragt på :)
10
Brugeravatar
Queen Molly
Indlæg: 526
Tilmeldt: 12. aug 2015, 05:52
Kort karma: 17
Likede indlæg: 813

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Queen Molly » 24. aug 2018, 09:28

Confucius skrev:
Queen Molly skrev:
Confucius skrev:
FruKuk skrev:Jeg synes at langt de fleste kvinder er røvsyge at være sammen med


Især når de bare laver søstjernen.

Hvad er det?


En sex-stilling. Når de bare ligger sig på ryggen med spredte ben - evt. let spredte arme - og så bare overlader alt initiativ til manden, og ikke engagerer af sig selv.

Tak. Det lyder dog vildt kedeligt. :D
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. aug 2018, 11:09

Jeg er vild med Thomas Treo.
1
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Kalimsofie » 24. aug 2018, 11:36

DenSyngendeLussing skrev:Kvinder, der siger, at "alle kvinder bør støtte hinanden" er åndssvage. Nej, det ved den søde grød, vi ikke bør - hvis jeg synes, du har snotdumme holdninger, så vil jeg gerne have lov at modsige dig, uden at blive kaldt kønsforræder, selvhadende eller anti-feminist. Du kan sagtens være kvinde OG have grød i hovedet, det ene udelukker ikke det andet.


Det er også tit de samme, som bliver sure, når mændene "støtter hinanden". Altså, det er da en kende dobbeltmoralsk, skulle man mene.
1
fisken80
Indlæg: 22760
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1146
Likede indlæg: 53435

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf fisken80 » 24. aug 2018, 12:37

DenSyngendeLussing skrev:Kvinder, der siger, at "alle kvinder bør støtte hinanden" er åndssvage. Nej, det ved den søde grød, vi ikke bør - hvis jeg synes, du har snotdumme holdninger, så vil jeg gerne have lov at modsige dig, uden at blive kaldt kønsforræder, selvhadende eller anti-feminist. Du kan sagtens være kvinde OG have grød i hovedet, det ene udelukker ikke det andet.


Urgh ja. Lissom det der frygtelige mundheld om, at der er en særlig plads i helvede til kvinder, der ikke hjælper hinanden. Gu gider jeg da hjælpe alle kvinder. Hvad hvis de er nogle elendige dovne klamhuggere, der lukrerer på andres arbejde?
6
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13116
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3553
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56371
Kontakt:

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Ado » 24. aug 2018, 12:49

fisken80 skrev:
DenSyngendeLussing skrev:Kvinder, der siger, at "alle kvinder bør støtte hinanden" er åndssvage. Nej, det ved den søde grød, vi ikke bør - hvis jeg synes, du har snotdumme holdninger, så vil jeg gerne have lov at modsige dig, uden at blive kaldt kønsforræder, selvhadende eller anti-feminist. Du kan sagtens være kvinde OG have grød i hovedet, det ene udelukker ikke det andet.


Urgh ja. Lissom det der frygtelige mundheld om, at der er en særlig plads i helvede til kvinder, der ikke hjælper hinanden. Gu gider jeg da hjælpe alle kvinder. Hvad hvis de er nogle elendige dovne klamhuggere, der lukrerer på andres arbejde?

Det var lige nøjagtig det ordsprog jeg ville kommentere med. I guder, hvor jeg hader det. Jeg hader det næsten lige så meget, som når visse kvinder poster Monroe-citatet:

I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I'm out of control, and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best


Billede
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6699
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34839

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. aug 2018, 13:07

Ikke mere Hella, tak.

hella.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Orchidea
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 24. aug 2015, 15:36
Kort karma: 109
Likede indlæg: 2424

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Orchidea » 24. aug 2018, 13:23

Dirtylittledevil skrev:Ikke mere Hella, tak.

hella.jpg



Jeg kan virkelig godt lide Hellas 10 bud, men det lyder efterhånden som noget man ikke må sige :genert:
7

Tilbage til "Generelt"