Hvad har påvirket din dag positivt?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1727
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dime » 24. aug 2015, 03:50

Jeg ser nogle gange den her kvinde på en bestemt bænk nede ved stranden, under mine natlige gåture.
Hun er vel omkring 30-35 år, og hun sidder altid på den samme bænk og kigger ud over vandet, og virker egentlig ret trist.
Vi kender ikke hinanden overhovedet, men hilser bare pænt med et lille nik med hovedet, når vi møder hinanden.

I nat sad hun der, og da jeg var en 30-40 meter væk, fik hun en sms eller noget og tog sin telefon frem.
Hun læste i et par sekunder, og så lyste hun op i et kæmpesmil, og rejste sig og gik.
Da hun passerede mig smilede hun stadig stort, og jeg fik et højt og tydeligt "hejsa"

Dunno, men det gjorde mig så glad at se... :blush2:
3
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14797
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19236

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Flora » 24. aug 2015, 09:38

At jeg har fået knap 3000 kr. tilbage i varmeregnskab :banan:
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf decibell » 24. aug 2015, 11:46

At vi snart er færdige med at male reposen og trapperummet. Det er maling af både loft og vægge, samt paneler, dørkarme, vindueskarme, radiatorer og lign. Det har været en strid omgang, også fordi vi balancerer på en meget høj stige på trappen. At vi så mangler flere rum m.m., betyder ikke så meget, for resten vil være nemt ved siden af. Der er fordele ved at tage det sværeste først. :)

Det bliver så lækkert og fint her, når vi er færdige. :banan:
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24648
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36859

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Daine » 24. aug 2015, 13:00

At jeg - laaaaaaaaaaangt om længe - har fået taget mig sammen til at skifte teleselskab! Og det betyder, at jeg fra i morgen også tager den iphone 4 i brug jeg har haft liggende siden jul (min brors aflagte). Og at jeg forhåbentligt får et mere stabilt og hurtigt internet end det nuværende.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14773

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Pjeps » 25. aug 2015, 14:53

450'bobs tilbage i varmepenge :banan:
1
:ninja:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf hotlips » 25. aug 2015, 20:37

Cirkus er kommet,de holder altid til overfor vores boligforening,det giver altid nogen skønne aftenture..og idag så vi en regnbue på vej hjem,en af dem hvor man kan se hhele buen,det er virkelig magisk altid at se sådan en synes jeg.

Og min græskarplante er gravid,efter mindst 50 hanblomster sidder der nu 3 bittesmå dameblomster med fine runde maver.
0
Brugeravatar
Tobiasen
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19. aug 2015, 10:13
Kort karma: 3
Likede indlæg: 7

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Tobiasen » 25. aug 2015, 20:54

Min speciale-vejleder har lige ringet (hvilket er meget usædvanligt for ham, og var årsag til en del panik her 1½ dag før det skal afleveres) og sagde at han mente at mit speciale var så godt at vi skulle søge om at få det trykt i en akademisk journal. Jeg er sådanset ligeglad med at få det trykt, men bare det at han siger det er godt (hvilket må betyde bestået) er en kæmpe byrde af mine skuldre.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34819

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:43

Skumfidusen skrev:Kirsten Birgit kommer tilbage! Hun er tilbage...oh, alle verdens engle må synge og glædes og magthaverne skælve, thi hun er tilbage på mandag. Jeg sætter min alarm til at bimle og slukker telefonen, for det er i sandhed en glædelig begivenhed, der ikke skal spildes på ligegyldig snak.


Omg? Kirsten Birgit Schiøtz Kretz Hørsholm?? Så håber jeg de tager den live. VI TAGER DEN LIVE!!
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34819

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 21:45

Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14797
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19236

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Flora » 25. aug 2015, 21:58

Dirtylittledevil skrev:Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!


:gammel: Som jeg har forstået ordensreglerne for den nye debat er det ikke tilladt at berette om et sådant projekt uden lige at flashe den kæmpestore hjemmebagte pizza i sengen. Ellers er der jo ingen der tror på at vanvidsprojektet rent faktisk har fundet sted :nej:.




:devil:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6695
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1867
Likede indlæg: 34819

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. aug 2015, 22:09

Flora skrev:
Dirtylittledevil skrev:Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!


:gammel: Som jeg har forstået ordensreglerne for den nye debat er det ikke tilladt at berette om et sådant projekt uden lige at flashe den kæmpestore hjemmebagte pizza i sengen. Ellers er der jo ingen der tror på at vanvidsprojektet rent faktisk har fundet sted :nej:.




:devil:


pyyh jeg er simpelthen for doven... min gamle bærbar har ikke et cam, og jeg er ikke som de fleste mennesker i dag siamesisk tvilling med en tlf der har kamera... og jeg er lidt småsløj af forædelse :whine:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14797
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 689
Likede indlæg: 19236

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Flora » 25. aug 2015, 22:24

Dirtylittledevil skrev:
Flora skrev:
Dirtylittledevil skrev:Den kæmpestore hjemmebagte pizza som jeg har tænkt mig at tage med i seng. Og da jeg bor alene kan INGEN standse mig i dette vanvidsprojekt!


:gammel: Som jeg har forstået ordensreglerne for den nye debat er det ikke tilladt at berette om et sådant projekt uden lige at flashe den kæmpestore hjemmebagte pizza i sengen. Ellers er der jo ingen der tror på at vanvidsprojektet rent faktisk har fundet sted :nej:.




:devil:


pyyh jeg er simpelthen for doven... min gamle bærbar har ikke et cam, og jeg er ikke som de fleste mennesker i dag siamesisk tvilling med en tlf der har kamera... og jeg er lidt småsløj af forædelse :whine:


Hmm, så lad gå for denne gang. Men næste gang må man sørge for at have kameraet fremme når man bager! :naughty:
0
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3058

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Thestral » 26. aug 2015, 05:50

En gåtur til trods for at det regner
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Krølle » 26. aug 2015, 07:11

Det er tørvejr, og jeg har fri - ergo kan jeg med rodet hår og grimt tøj bruge dagen i naturen sammen med den søde, tykke pony. Yay!

/Krølle 11 år
2
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13095
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3551
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 56290
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag positivt?

Indlægaf Ado » 26. aug 2015, 09:48

Singlegruppen! Der er timevis af underholdning derinde. Masser af drama, "byden sig til", "slesken" og drrrrramatiske personer, som nærmest leder efter problemer i deres liv.
0
Donna Martin Graduates!

Tilbage til "Generelt"