Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 668
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Neenah » 29. feb 2024, 22:15

Min søn har gået virkelig underligt her til aften og jeg er virkelig bekymret for ham. Det er som om hans ene ben bare kollapser under ham, og han halter og falder. Det er ikke første gang det er sket, og jeg er fyldt med katastrofetanker, og håber bare lægen vil sende ham til noget undersøgelse asap.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11402
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1802
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23669

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 1. mar 2024, 08:11

Jeg har feber og hoster, hoster, hoster.
Vi skal have lukket et vigtigt regnskab i dag - og da jeg i forvejen er reservernes reserve kommer jeg til at logge på Teams til et par møder. Heldigvis skal jeg ikke fremlægge bare sikre der er compliance til vores DK og Group standarder.

Og så skulle jeg have været i byen i morgen (og havde bestilt hotel, så jeg kunne være grim i eget selskab søndag morgen), men det går jo heller ikke. I det mindste slipper jeg for at betale for hotelværelset, så det kan jeg have til gode til en anden gang.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16449
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1418
Likede indlæg: 30651

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TinaW » 1. mar 2024, 08:46

Neenah skrev:Min søn har gået virkelig underligt her til aften og jeg er virkelig bekymret for ham. Det er som om hans ene ben bare kollapser under ham, og han halter og falder. Det er ikke første gang det er sket, og jeg er fyldt med katastrofetanker, og håber bare lægen vil sende ham til noget undersøgelse asap.


Håber du har fået fat i lægen.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 668
Likede indlæg: 7396

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Neenah » 1. mar 2024, 08:51

TinaW skrev:
Neenah skrev:Min søn har gået virkelig underligt her til aften og jeg er virkelig bekymret for ham. Det er som om hans ene ben bare kollapser under ham, og han halter og falder. Det er ikke første gang det er sket, og jeg er fyldt med katastrofetanker, og håber bare lægen vil sende ham til noget undersøgelse asap.


Håber du har fået fat i lægen.

Tak :) vi har en tid her til formiddag.
0
Sofakartoflen
Indlæg: 3880
Tilmeldt: 28. sep 2020, 12:32
Kort karma: 436
Likede indlæg: 9221

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Sofakartoflen » 1. mar 2024, 09:19

Jeg vågnede op til, at mænd graver og skyder internet ind igennem haven. Det var ikke varslet, og det er ikke der, hvor det oprindeligt blev aftalt.
Meget forvirrende.
1
fisken80
Indlæg: 22572
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1144
Likede indlæg: 53089

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf fisken80 » 1. mar 2024, 12:55

Guilded_Lily skrev:Jeg har været med min søn til skole-hjemsamtale på handelsskolen. Jeg har jo hørt lidt om hans matematiklærer, bl.a. at han ikke får lov til at bruge sine ordblinderedskaber, hvilket jeg havde tænkt mig at påtale.

Men damen gav mindelser til min latinlærer på gym (tænk Lektor Blomme og gang med 5!) Så jeg blev sat tilbage til mit frygtsomme ungpigejeg og fik ikke sagt så meget - hun var virkelig svær at afbryde.

Jeg gik derfra med en virkelig ubehagelig følelse. Jeg krydser virkelig for, min søn får en anden matematiklærer på A-niveau næste år!


Det SKAL han have lov til. Send en skriftlig klage til skolens leder. Det er under al kritik, at han fratages muligheden for at deltage på lige fod med ikke-ordblinde.
13
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12862
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 927
Likede indlæg: 12683

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Guilded_Lily » 1. mar 2024, 13:22

fisken80 skrev:
Guilded_Lily skrev:Jeg har været med min søn til skole-hjemsamtale på handelsskolen. Jeg har jo hørt lidt om hans matematiklærer, bl.a. at han ikke får lov til at bruge sine ordblinderedskaber, hvilket jeg havde tænkt mig at påtale.

Men damen gav mindelser til min latinlærer på gym (tænk Lektor Blomme og gang med 5!) Så jeg blev sat tilbage til mit frygtsomme ungpigejeg og fik ikke sagt så meget - hun var virkelig svær at afbryde.

Jeg gik derfra med en virkelig ubehagelig følelse. Jeg krydser virkelig for, min søn får en anden matematiklærer på A-niveau næste år!


Det SKAL han have lov til. Send en skriftlig klage til skolens leder. Det er under al kritik, at han fratages muligheden for at deltage på lige fod med ikke-ordblinde.


Jeg ved det - vores egen læsevejleder kontaktede konsulenten højere oppe i systemet for at høre, om der var forskel på folkeskolen og ungdomsuddannelsen. Matematiklæreren mener ikke, de skal bruge computer, når de sådan set kun skal tegne grafer og figurer og skrive formler i timerne, de får hendes noter i OneNote, så de har i følge hende ikke behov for selv at skrive. Men altså - jeg lærer sgu ikke af at læse andres noter, det gør jeg ved at skrive dem selv.

Hun sluttede af med at sige, at hun nok skulle tænke på de ordblinde, så nu får hun lige en chance - hvis det fortsætter, får rektor en mail!

Den sidder stadig lidt i kroppen, samtalen.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11702
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 921
Likede indlæg: 18873

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf PaleSeptember » 1. mar 2024, 14:43

Supernederen indlæg fra i en anden tråd.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Muddi
Indlæg: 3457
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 415
Likede indlæg: 2514

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 1. mar 2024, 15:03

At det skal være så bøvlet at tage medicin med til udlandet. Der skal en lægeerklæring til, fint nok, men den skal legaliseres på udenrigsministeriet. Og sendes med posten. Jeg skal afsted om 16 dage, jeg begynder at blive lidt stresset.
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4992
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 8009

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Nicolait » 1. mar 2024, 21:37

At der var kludder med DSB i dag, da jeg ventede på toget for at mødes med hende jeg ser.
Det gjorde, at jeg kom med det forkerte tog, så den rejse, der skulle tage omkring 30 min tog over en time. Øv, så fik vi kortere tid sammen. Jeg havde ellers virkelig glædet mig.
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5944
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14793

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. mar 2024, 22:50

Min udlejer har lavet booty call med hendes on/off kæreste. Væggene er papirstynde. Jeg kan høre alt. Det gør mig simpelthen SÅ ubehageligt tilpas at blive revet ind i andres sexliv på den måde.

Troede ellers at det var “sikkert” nu hvor hendes søn er her. Men nope. Hvis de vækker mig kl lort om natten igen, så bliver jeg fanme gal.
De er færdige med the deed nu. Nu snakker de bare og det er så jeg kan høre næsten hver eneste ord. Jeg kunne lide det bedre da de var slået op.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5944
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14793

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 1. mar 2024, 23:57

TakeAChanceOnMe skrev:Min udlejer har lavet booty call med hendes on/off kæreste. Væggene er papirstynde. Jeg kan høre alt. Det gør mig simpelthen SÅ ubehageligt tilpas at blive revet ind i andres sexliv på den måde.

Troede ellers at det var “sikkert” nu hvor hendes søn er her. Men nope. Hvis de vækker mig kl lort om natten igen, så bliver jeg fanme gal.
De er færdige med the deed nu. Nu snakker de bare og det er så jeg kan høre næsten hver eneste ord. Jeg kunne lide det bedre da de var slået op.


Nu er de igang igen. Det er virkelig højlydt og fucking træls. Hold nu for helvede bare lydniveauet nede når klokken er lidt i midnat og der er andre i huset (som betaler for at bo her!), der har arbejde i morgen :puke:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5944
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 833
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14793

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. mar 2024, 00:50

TakeAChanceOnMe skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Min udlejer har lavet booty call med hendes on/off kæreste. Væggene er papirstynde. Jeg kan høre alt. Det gør mig simpelthen SÅ ubehageligt tilpas at blive revet ind i andres sexliv på den måde.

Troede ellers at det var “sikkert” nu hvor hendes søn er her. Men nope. Hvis de vækker mig kl lort om natten igen, så bliver jeg fanme gal.
De er færdige med the deed nu. Nu snakker de bare og det er så jeg kan høre næsten hver eneste ord. Jeg kunne lide det bedre da de var slået op.


Nu er de igang igen. Det er virkelig højlydt og fucking træls. Hold nu for helvede bare lydniveauet nede når klokken er lidt i midnat og der er andre i huset (som betaler for at bo her!), der har arbejde i morgen :puke:


For tredje gang. Are you fucking kidding me. Hvornår er det acceptabelt at sige gider i ikke godt at fucking lukke røven
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13052
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1566
Likede indlæg: 21832

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 3. mar 2024, 17:30

En kat havde pisset i sofaen fordi kattebakken var utilgængelig (min skyld). Sofaen skulle vi alligevel skille os af med før vi flytter, men meget nederen ikke at have en sofa de næste par uger.

Så skulle jeg af med en masse skrald. Blev mega stresset over at være på verdens mindste genbrugsplads sammen med 400 andre mennesker, skal ud og vende og bakker ind i min trailer og laver en gigantisk skade på min egen bil.

Nå men i morgen må da blive bedre :-S
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6768
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1211
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9776

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf FrøkenM » 4. mar 2024, 19:25

Jeg skal faste i morgen i forbindelse med en undersøgelse. Jeg er ikke ret god til faste generelt og især ikke fordi min påkrævede faste ligger i de timer, jeg spiser mest/har mest appetit. Så i morgen er morgenmad påtvunget. Det er ikke mit favoritmåltid.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"