Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18489

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf .Magic. » 17. dec 2023, 03:14

Jeg har i dag snakket om hunde med en mand fra Secret Service. Jeg lagde mærke til at han kiggede meget på min mund og undrede mig over det - Indtil jeg kommer i tanke om at mine tænder, læber og tunge var blå pga en is jeg spiste tidligere :blush:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Smiling_Goat
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 25. aug 2015, 16:29
Kort karma: 1282
Likede indlæg: 12260

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Smiling_Goat » 19. dec 2023, 22:37

Jeg læste rulleteksterne til en dansk film, opdagede "Line Producer" og nåede rent faktisk at tænke "sikke et underligt navn," før det gik op for mig, hvad jeg egentligt læste :sarkasme:
7
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4992
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 8012

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 19. dec 2023, 23:22

Smiling_Goat skrev:Jeg læste rulleteksterne til en dansk film, opdagede "Line Producer" og nåede rent faktisk at tænke "sikke et underligt navn," før det gik op for mig, hvad jeg egentligt læste :sarkasme:


Hun er involveret i mange film. Det samme gælder for hendes bror Executive Producer og søster associate producer. :-D
13
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Aviva
Indlæg: 1773
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Aviva » 20. dec 2023, 03:28

Da jeg var på vej hjemmefra uden min pung..

-opdagede det heldigvis da jeg var ved at låse døren.. ville have været træls at stå ved kassen og ikke kunne betale.. glemte selvfølgelig mobilen..

-blir nok væk for mig selv en dag :blush:
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4658
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 249
Likede indlæg: 8426

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Tibbler » 20. dec 2023, 11:40

Nicolait skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg læste rulleteksterne til en dansk film, opdagede "Line Producer" og nåede rent faktisk at tænke "sikke et underligt navn," før det gik op for mig, hvad jeg egentligt læste :sarkasme:


Hun er involveret i mange film. Det samme gælder for hendes bror Executive Producer og søster associate producer. :-D


De må ret ofte skulle stave deres navne, der har Line en fordel :D
5
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15531
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1252
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25970

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Delfin » 20. dec 2023, 17:55

Da jeg i dag da jeg søgte efter en butik på Klausdalsbrovej.
GPS: bla bla destinationen ligger til højre > Der ligger noget, der ligner kombination af en ruin og en losseplads. Jeg må være kørt forbi. Ned ad sidegaden og en tur rundt. GPS: Destinationen ligger til højre > samme ruin. Tjekker husnummer på google. Jo jo, den er god nok. Tager den runde mere og drejer denne gang ind på gårdspladsen ved 'ruinhuset'. Her er stadig ingen butik. Opgiver bandende og kører hjem igen.
Vel hjemme igen vil jeg skrive mail til den forbandede butik og tjekker ind på hjemmesiden. Uups der er åbenbart også noget, der hedder Gammel Klausdalsbrovej. Det var ikke mit livs smarteste træk :fløjt:
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4992
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 8012

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Nicolait » 20. dec 2023, 23:32

Tibbler skrev:
Nicolait skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg læste rulleteksterne til en dansk film, opdagede "Line Producer" og nåede rent faktisk at tænke "sikke et underligt navn," før det gik op for mig, hvad jeg egentligt læste :sarkasme:


Hun er involveret i mange film. Det samme gælder for hendes bror Executive Producer og søster associate producer. :-D


De må ret ofte skulle stave deres navne, der har Line en fordel :D


De plejer bare at kalde sig for Exe P og Ass P, når de omtaler sig selv. Det er mest for street credittens skyld.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6402
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 774
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14776

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Pjeps » 20. dec 2023, 23:36

Da jeg for lidt siden fandt den Exit julekalender jeg har købt til mig selv engang tilbage i oktober. Godt gemt væk, stadig i den kasse den blev sendt i :lol: yeah, man kan godt hygge sig med den selv om det ikke er jul ikk ?
2
:ninja:
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 10257
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1225
Likede indlæg: 18489

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf .Magic. » 4. jan 2024, 17:20

Jeg har glemt oplader og kabel på hotellet da vi var i USA.
I dag huskede jeg endelig at kigge efter det da jeg var i Normal. Jeg har godt nok et men der er lys i kablet og det irriterer mig. Køber et og kører hjem men det passer så ikke til min telefon. Skriver og sender billede til min kæreste og han svarer at jeg skal have fat i det der hedder lightning.

Det så jeg flere der hed i butikken, men jeg troede det var nogen der havde lys i :lol: :blush:
9
Selma156
Indlæg: 2369
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6861

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Selma156 » 5. jan 2024, 12:11

Jeg skulle ud at løbe i morges inden arbejde, og gruede allerede for det i går aftes, fordi det ville være så mørkt og koldt. Havde lagt løbetøj, ekstra trøje, vanter, pandebånd osv. frem, inden jeg gik i seng.

Jeg vågner fuldstændig omtåget og ser på min telefon at den er xx.40, og min hjerne registrerer at den er næsten 6.45, som jeg havde sat min alarm til. Jeg gør mig klar, børster tænder, tager alt tøj på - og vil lige slå alarmen fra. Da jeg ser, at klokken er 01.45! Tilbage i seng med mig :blush:
27
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 234
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5634

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Luffegås » 12. jan 2024, 10:27

Skulle til online foreningsmøde. 2 af deltagerne sad sammen, de er gode venner, og har altid virket til at have det lidt søskende-agtigt forstå mig ret med drillerier. Kvinden kan godt sige ting hun ikke mener, og bruge ironi og sarkasme.
Så hun siger så "Vi er forresten blevet kærester". Så kom jeg til at grine af hende for jeg troede virkelig ikke hun mente det, jeg troede det var drillerier som hun plejer, eller jeg ventede på pointen.
"Og så griner du bare?"... "Okay Det er sandt? Jamen, tillykke så :D "..
7
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
didaa
Indlæg: 1719
Tilmeldt: 29. nov 2015, 18:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2379

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf didaa » 12. jan 2024, 14:18

Smiling_Goat skrev:Jeg læste rulleteksterne til en dansk film, opdagede "Line Producer" og nåede rent faktisk at tænke "sikke et underligt navn," før det gik op for mig, hvad jeg egentligt læste :sarkasme:


Jeg lavede noget lignede. Sidder og bladrer i kategorierne i Discovery appen på fjernsynet, da der pludselig står “hjem og bol”, og jeg siger højlydt hvad det nu er for noget…. Hvis jeg lige havde trykket frem ville der selvfølgelig stå “hjem og bolig” :blush:
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16297
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32556

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 17. jan 2024, 19:46

I eftermiddag.

Var i jemogfix for at hente en gulvskrubbe og en fejekost. (altså hovederne, der kan skrues på skaft).

Dem jeg har er ret gamle, og periskop-skafterne endnu ældre, så tænkte, jeg ville tage 2 skafter med.

Så jeg går med de 2 skafter i den ene hånd og de 2 hoveder i den anden hånd: og hovederne var altså ikke sådan at gå med i en hånd!


Først halvvejs hjemme slår det mig: "Hvorfor helved har du ikke skruet hovederne fast på skafterne??" :rulle:
9
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Elverpigen
Indlæg: 2382
Tilmeldt: 25. jun 2017, 04:31
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2345

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Elverpigen » 20. jan 2024, 17:46

Tidligere på ugen nuppede jeg en skive optøet steg efter træning, som jeg havde med i tasken efter arbejde. Den smagte fint, og jeg spiste en banan til, så kroppen heller ikke skulle mangle kulhydrater ind til jeg kom hjem og fik aftensmad.

Dagen efter gik det op for mig, at den frysepose med steg havde ligget i min taske allerede fra dagen før :tie:

Jeg som ellers er påpasselig med at holde let fordærvelige fødevarer på køl :rulle:

* har endnu ikke fået problemer med maven og er glad for, at jeg fik kølet fryse-portionerne hurtigt ned, efter at stegen var kommet ud af ovnen. Har husket at tage kapsler med probiotiske bakterier de seneste dage *

Edit: Jeg fandt denne her fra Fødevarestyrelsen med inkubationstider m.m. for diverse bakterier fra mad, hvor de typisk kommer fra og vedhvilke temperaturer og saltkoncentrationer de kan vokse
https://foedevarestyrelsen.dk/Media/638 ... er2022.pdf
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 15019
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1191
Likede indlæg: 25285

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf sigge » 1. feb 2024, 07:15

Jeg er i tvivl om, hvilken farve træ, jeg vil have mit nye spisebord i. Derfor har jeg bestilt en pakke farveprøver fra producenten. Jeg modtog dem i går, men der står ikke på de enkelte prøver, hvilken farve/træsort de er. Så nu føler jeg mig dum over, at jeg ikke selv kan gennemskue det. Der er i øvrigt 5 prøver i pakken, og på deres hjemmeside, hvor man bestiller farveprøverne, er der kun nævnt/vist 4 prøver. Det gør det ikke nemmere for mig.
Jeg kan godt se, hvilken af prøverne, jeg synes, er pænest, men jeg ved jo ikke, hvad den hedder, når jeg skal bestille bordet.
Jeg er nok nødt til at køre forbi deres showroom en dag.
0
You can't spell awesome without me.

Tilbage til "Generelt"